Opinie klientów o Weekend w Izraelu - Shalom Israel

5.3 /6
185 
opinii
Intensywność programu
5.2
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.4
Transport
5.5
Wyżywienie
4.5
Zakwaterowanie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Elzbieta Stefania, Laziska 24.11.2022

Ocena wyjazdu

Organizacja fatalna ,całość ratował Przewodnik Pan Andrzej który był przedzielony przez tamtejsze władze. Jego wiedza łatwość przekazania jej Uczestnikom i kultura osobista ratowały ten wyjazd.Opekunka grupy natomiast sprawiała wrażenie że jest w zastępstwie i kompletnie się nie orientuje co właściwie powodowało chaos .Z waszym biurem byłam pierwszy raz no i się zawiodłam a szkoda

2.5/6

Malgorzata, Warszawa 18.01.2016
Termin pobytu: luty 2016

nie polecam, chyba że po zmianach

Generalnie wycieczka bardzo ciekawa i zrealizowana zgodnie z programem, jednak wg nie do polecenia. Byłam w Izraelu w grudniu. Biuro skróciło pobyt o 1 dzień bez jakiejkowiek rekompensaty dla uczestników z tego tytułu ani przeprosin, poprostu informacja na lotnisku - porażka. Biuro absolutnie nie przekazuje informacji jak przygotować się, co ze sobą zabrać :(

2.5/6

Maciej, Łódź 27.04.2023
Termin pobytu: marzec 2023

Bójcie się Ararat Hotel

Hotel zniszczył nas wyjazd. Jeśli traficie to hotelu Ararat to módlcie się aby nie były to pokoje od usadowiony od strony ulicy. Okna nie chronią przed hałasem. A jest on ogromny! Do 4 - 5 nad ranem hałas, nieustannie trąbienie klaksonu, palenie gumy w motcyklu... do 5 nad ranem. Pokój zmieniono nam następnego dnia. Moja żona nie mogła następnego dnia wstać i dzień spędziła w nowym pokoju w łóżku. Pojechałem bez niej, na wpół przytomny. Okna nie szczelne, wydawało nam się, że śpimy na ulicy. Wystarczyło by zamontować lepszej klasy okna i byłby spokój. A to był bieda hotel. O jedzeniu nie wspomne, weźcie z sobą wlasną herbatę bo nawet tego nie uświadczysz na kolacje. Z świeżych warzyw " Ogórek". Brak innych. Dopiero ostatniego dnia dorzucili pomidory. To była prawdziwa Izraelska Gehenna. W hotelu czajnik miał zepsuty kabel, groził porażeniem.

2.5/6

Ewa 25.07.2023

Weekend w Izraelu

Zachęcający jest program wycieczki, jak się go czyta. Natomiast realizacja programu odbiega od założeń, bo w dni dojazdowe ( w pierwszy i czwarty dzień) nic nie jest planowane, są to tylko i wyłącznie dni związane z naszym dojazdem i odjazdem, chociaż, gdyby organizator wycieczki pomyślał, że w ostatnim dniu, skoro odlot jest ok.22.00 , to można by jeszcze cokolwiek zaproponować klientowi. Tymczasem w naszym przypadku pilot, Pan Jacek, upchał całość programową na 2 dni pobytu i spowodował moim zdaniem natłok wrażeń i duże zmęczenie. Najlepszym rozwiązaniem byłby wyjazd w czwartym dniu skoro świt , bo i tak byliśmy skazani na autokar i podwiezienie na lotnisko. Nic nie było już zaplanowane .Nie biorę pod uwagę okoliczności, że ciągle są tam starcia i blokady dróg, co nam się też zdarzyło. Więc organizacyjnie, podobnie jak wiele wycieczek z tego biura, to porażka, bo w tytule jest weekend w Izraelu a ja spędziłam tylko 2 dni w Izraelu, dwa pozostałe dni to było lotnisko w Krakowie i lotnisko w Telawiwie. A cel wycieczki i zwiedzane obiekty są naprawdę imponujące. Polecam, ale mam nadzieję, że kiedyś zmienią się albo godziny odlotu albo na wszystkie dni wycieczki rozłoży się część programu. Polecam też na przyszłość pilotowi, Panu Jackowi, aby może trochę bardziej wykazywał chęć pomocy osobie poszkodowanej, bo moje zgłoszenie utraty komórki i prośba o pomoc w tym zakresie skutkowała tym, że ja słabo znając angielski przez 2 godziny zawiadomiłam wszystkie punkty turystyczne przy plaży prosząc służby porządkowe o wsparcie a Pan Jacek z doskonałą znajomością języka , przyszedł do punktu rzeczy znalezionych w momencie jak odbierałam zgubiony przedmiot, mówiąc, ze mi załatwił odnalezienie przedmiotu. Nie na tym polega chyba wsparcie w potrzebie, że przypisuje się sobie czyjeś zasługi. Poza tym, nie podawanie numeru telefonu pilota na lotnisku w Polsce ma też swoje negatywne skutki. Przez taką dziwną oszczędność klient , szczególnie jeśli podróżuje bez towarzystwa pozostaje zdany na własne siły, co doświadczyła Pani ze zniszczona walizką, ponieważ nie mieliśmy kontaktu z pilotem a bez zgłoszenia tego faktu na lotnisku nie można później dochodzić swoich praw. Ja sama zaangażowałam się i jeszcze jedna osoba z wycieczki w pomoc w znalezieniu punktu zgłoszeń uszkodzeń i wypełnieniu protokołu. To powinien załatwiać pilot. .
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem