Opinie o Barcelo Concorde Green Park Palace

Kategoria lokalna: 5

5.2/6
(164 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wypoczynek

    Sylwia, --- 16.12.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Wyjazd uważam za udany.Hotel idealnie położony,zaledwie parę minut od uroczego portu.Jedzenie w mojej ocenie bardzo dobre,-owoców,warzy ,ciast,lodów wszystkiego pod dostatkiem.Jeśli chodzi o alkohole to wiadomo lokalne.Cała infrastruktura hotelu robi ogromne wrażenie,lecz niestety lata świetności hotel ma już za sobą. Niestety korytarze wymagają remontu,to jest pierwsze wrażenie po wyjściu z windy i wielkie rozczarowanie .Co do sprzątania ,tutaj różnie .Mój pokój lśnił czystością,lecz początek też nie był niestety udany. Generalnie polecam ale trzeba się nastawić,że to Tunezja.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Tunezja kraj jednego pobytu

    Tomasz Piotr, Wrocław 12.12.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Organizacją bez zastrzeżeń, hotel niby 5 gwiazdek ale w Polsce powinien dostać 1 karaluchy w pokojach, sprzątanie zostawia wiele do życzenia, coś się ciągle psuło. all zalezlal od humoru barmana co jest w jakim barze ciągle coś brakowało.. z plusów spoko okolica, fajna plaza blisko, animacje po polsku.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Udane wakacje ale są elementy do poprawy w hotelu

    Tomek 05.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Spędziliśmy z rodziną 10 dni w tym hotelu pod koniec czerwca 2024. W naszej opinii hotel można ocenić na maksymalnie 4 gwiazdki. W recepcji, podczas zameldowania, nie wydano nam drugiego klucza (karty) do żadnego z dwóch pokoi. Brak WiFi w pokoju z widokiem na ogród (był dostępny z przerwami tylko przy muszli kozetowej). W pokoju z widokiem na morze (bardziej widok na ba basen i leżaki) WiFi działało poprawnie. Pokoje bardzo duże, codziennie sprzątane w minimalnym zakresie (nie jestem pewien czy kiedykolwiek umyto podłogę podczas naszego pobytu), barek uzupełniony tylko raz. Woda butelkowana dostępna w barach. Klimatyzacja działała poprawo. Do przykrycia są koce ale bez poszewek. Do spania są prześcieradła i koce. TV w pokoju przestarzały, nie można podłączyć żadnego medium, nawet zwykłego USB. W lobby hotelowym brak lub słaba klimatyzacja. Bardzo brudne wykładziny w holach. Dobre jedzenie i dobrze zorganizowana restauracja. Śniadania zawsze takie same. Obiad w dwóch restauracjach. Kolacja ogólna w głównej restauracji, dwie restauracje a la card do wyboru. Basen zewnętrzny bardzo duży, głębokość od 30 cm do 140 cm, dwóch ratowników. Brak zjeżdżalni dla dzieci. Animacje przy basenie bez szału. Plaża piaszczysta, nie jest sprzątana. Świeżo wyrzucone na brzeg wodorosty są zgarniane przez obsługę z powrotem do morza. Uschłe na plaży wodorosty są pozostawione bez sprzątania. W piachu dużo niedopałków i ogólnych śmieci. Materace na leżakach brudne. W niedalekiej odległości znajduje się port oraz miejsce na zakupy pamiątek, do których można dojść spacerkiem w 5-10 minut. Większość gości hotelowych stanowili Polacy. Mało dzieci w hotelu, większość gości to osoby 40+ z rodziną lub osoby 55+.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    wakacje 2024

    Bogusław Andrzej, Rzeszów 20.10.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel ogromny ale nie widać tych wszystkich ludzi. Dostaliśmy pokój na poziomie 0 na samym końcu. Od połowy długiego korytarza smród stęchlizny. W pokoju również zapach niefajny. Klimatyzacja nie działała tylko nawiew. Jedzenie bardzo dobre

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Dobrze ale nie najlepiej

    Michał, Lublin 01.07.2021

    Przemiły personel, ładne i schludne pokoje, smaczne posiłki. Jednakże jest też sporo poważnych minusów. Należy zwrócić szczególną uwagę na utrudnienia dla osób na wózkach inwalidzkich oraz dla rodzin z dziećmi w wózkach. Nie ma windy bezpośrednio z lobby do restauracji i basenów. Bezpośrednio najlepiej zejść wielkimi schodami, a nie każdy ma taką możliwość. I teraz uwaga. Tylko jedna winda, w tym dosyć dużym hotelu pozwala na zjazd z głownego holu do pełnego parteru, gdzie znajdują się wszystkie atrakcje (inne windy i tak prowadzą zawsze do mniejszych schodów). Pomijając odległość, dla niektórych gości, liczoną w setkach metrów do pokonania kilka razy dziennie - to przez 7 dni pobytu (!), w tym jedynym ciagnacym się kilkadziesiąt metrów korytarzu, były całkowicie pogaszone światła (!). Zawsze. Zgłaszanie tego obsłudze nic nie dało. Trzeba było świecić sobie za każdym razem drogę światłem z komórek. Bez tego nie ma opcji pokonać ten dystans w tej egipskiej ciemności. To tak jakby celowo obsługa nie chciała żeby korzystać z tego zejścia. Dramat. Ponadto w hotelu jest dużo awarii drobnego wyposażenia, typu spłuczki w toaletach publicznych, zapchane pisuary. U nas w pokoju nie działała lodówka, a klimatyzacja chłodziła według swojego cyklu; regulacja temperatury jak gdyby ją nie do końca dotyczyła. W innych pokojach podobne spostrzeżenia innych gości. Jedzenia jest dużo i jest bardzo smaczne ale przez 7 dni, z naprawdę drobnymi różnicami, było takie same. Po kilku dniach nie było czego wybierać bo niektóre dania były serowane 2 lub 3 razy dziennie. Uwaga na jajka, lubią je serwować na bardzo, bardzo miękko. Czasem ich po prostu nie jedliśmy bo były zbyt krótko poddane obróbce i białko się w ogóle nie ścięło. Stały problem przy śniadaniu. Widocznie takie oni lubią. Jajecznicę natomiast serwują z jakiegoś powodu z proszku. Fuj. Kawa to też dramat. Nie ma nigdzie, nawet za dopłatą, kawy z ekspresu. Wszędzie są wystawiane automaty z kawą rozpuszczalną. Mało smaczną, należy to zaznaczyć. Natomiast serwis wszędzie jest na wysokim poziomie, a bardzo miła obsługa wszystko rekompensuje. Polecam ten hotel na 7 dniowy wyjazd ale na 14 dniowy chyba raczej nie. W pobliżu hotelu znajduje się przystań dla jachtów, dalej taxi za 10 dinarów możliwość zwiedzenia starej mediny z arabskim targiem. Jak ktoś był np w Marakeshu w Moroko to nijak ma się do niego ten targ. Lokalni ludzie ostrzegają żeby nie brać żadnej biżuterii na to zwiedzanie bo zdarzają się kradzieże i zrywanie łańcuszków, kolczyków. Generalnie poza hotelem, w okolicy, wszystko ze zwiedzania można sobie odpuścić. W relatywnie niedalekiej odległości kilku kilometrów znajduje się wesołe miasteczko uruchamiane późnym wieczorem oraz chwilę dalej znajduje się mały aquapark. Nie byliśmy tam, a może byłoby warto.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Czternastodniowy wypad urlopowy .

    Waldemar, Malbork 22.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Witam , jak do tej pory najdłuższy mój wypad urlopowy , ale czy najlepszy ? Zacznijmy od początku na zdjęciach hotel prezentuje się dużo lepiej niż w rzeczywistości swoje lata świetności ma już za sobą . w szczególności najgorzej wypadają wykładziny hotelowe na korytarzach . Windy chodź szybkie to potrafiły się przyciąć , sam siedziałem zacięty około 10 minut , część basenowa mozaika odklejająca się , też splendorów nie przynosiła . Często brakowało w recepcji ich waluty tzn . dinarów - pierwszą wymianę udało się dokonać po 3 dniach od przyjazdu (dobrze że wymieniłem większą ilość na lotnisku) . Jedzenie bardzo dobre chociaż czasami kelnerzy nie wyrabiali się z donoszeniem - uważam że owoce morza ,ryby , mule , kałamarnice itd wypadały bardzo dobrze , bardzo dobra pizza . Słabo wypadał temat napoi i kawy - kawa w restauracji była w automatach tylko na śniadaniu potem automaty wyłączone , kawa od 10 ;00 do wypicia w barach . Najbardziej denerwowało mnie to że napoje , wino i woda przynosili kelnerzy i oni zarządzali wydawaniem , nalewaniem , zawsze byłem przyzwyczajony ,że woda zawsze była wydawana do bólu , napoje zazwyczaj też były bez ograniczeń . Animacje to kolejny slaby punkt , po tym co rok temu zaprezentował mi Sea Planet w Kizilot (Turcja ) to , muszą się jeszcze dużo uczyć . Wycieczki to mocna strona , no ale to już szacun do RAINBOW to oni zadbali o to co zobaczyliśmy - także polecam . To tyle -było nie żle , ale nie bylo ŁAŁ . Na te 5 gwiazdek to na pewno nie zasłużyli - 4 to max. A i jeszcze jedno w okresie którym przebywałem większość gości to POLACY .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Porażka

    Anita Maria, Cywka 16.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel nie zasługuje na 5* dlaczego klimatyzacja działa tylko w lobby idąc do pokoju gorąco klimy nie ma idziesz po starym dywanie lata 60 siatę. Nieczorem to warto patrzeć pod nogi KARALUCHY szok .Jedzenie poraszka naprawdę ja nie jestem wybredna ale na kolację chodziliśmy po za Hotel. Obsługa przemiła lepiej niż Egipcie. Bardzo długie oczekiwanie za pokojem nawet do 10 godzin.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wypoczynek

    Monika 24.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Pogoda w maju jest ok jak ktoś nie lubi upałów, sporo miejsca na plaży czy basenie bo to jeszcze nie sezon, zachowana czystość tylko przy basenie, niestety na plaży sporo śmieci :-( Wycieczka do Tunisu udana, polecam. Niestety ciągle o coś trzeba prosić, jak nie z sejfem problem to z ręcznikami itp, trochę to było męczące ale cóż. Z całej obsługi to na pochwałę zasługują Panie, które sprzątały w restauracji, tarasach i koło basenu, były pomocne we wszystkim a to nie do ich obowiązków należało.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Ocena ogólnie dobra

    Małgorzata, --- 21.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Wyjazd w lipcu, 9 osób. W hotelu byliśmy 5.40, pokój miał być do 15.00 najpóźniej. Koczowaliśmy do 17.00, ponieważ pierwszeństwo mieli goście indywidualni i z innych biur ( w tym biur polskich, gdzie rezydenci pilnowali zakwaterowania). Niewielką pomoc dostaliśmy od konkurencyjnego biura. Nie zmieniło to faktu, że przyjechaliśmy pierwsi, a zostaliśmy zakwaterowani ostatni, po przestaniu prawie dwóch godzin przy blacie recepcji. Dostaliśmy też najgorsze pokoje. Mimo telefonów do rezydenta, nie mieliśmy pomocy. Sam hotel ładny, basen duży, super animacje, piana party, zajęcia w wodzie, siatkówka itd. Nie można się było nudzić. Jedzenie bardzo dobre i różnorodne, dużo owoców morza, pysze ciasta, super kolacje. Wszyscy byliśmy zachwyceni. Za to serwis sprzątający to tragedia. Sprzątanie pokoju polegało na pościeleniu łóżka ( bez cudów), wymianie ręczników. Zdążało się, że ręczniki zostały zabrane i nie przyniesiono nowych. Zgłosiliśmy to w recepcji i czekaliśmy do następnego dnia. W jednym pokoju któregoś dnia sprzątanie polegało na zabraniu napiwku. Następnie pani sprzątająca nie pojawiła się przez dwa dni. Papier toaletowy zabieraliśmy z wózków serwisu sprzątającego, które stały od rana do godziny około 17-18.00 na korytarzu. Barek miał być uzupełniany codziennie, ale tylko raz trafiliśmy na pana, który przyniósł nam napoje. Mieszkaliśmy na parterze, więc w dwóch pokojach pojawiły się karaluchy. Podobno to norma w pokojach na parterze, jak twierdzili turyści z innych biur, dlatego ich rezydentka pilnowała, by pokoje dostali szybciej i wyżej. W naszym pokoju była zapleśniała sofa. Hotel super, chętnie bym wróciła, ale przy lepszej opiece rezydenta i biura.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    HOTEL 5* na warunki tunezyjskie

    ALICJA JOANNA, Gdańsk 04.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Lot odbył się punktualnie w obie strony.Samolot bardzo ciasny,dobrze,że to tylko 3 godz.lotu. W autobusie do hotelu awantura (jest ok.2,00 w nocy) ponieważ wszyscy zostali skierowani do jednego autobusu i zabrakło miejsc siedzących.Po ok.30 min przepychankach znalazł się drugi autobus.W pokoju hotelowym byłyśmy nad ranem. Po śniadaniu został zgłoszony nieczynny sejf.Szybko znalazł się pracownik,który uruchomił sejf i telewizor.Mieszkałysmy na 4 piętrze-czynna tylko 1 winda,którą aby zjechać na dół trzeba zejść na 3 piętro albo czekać aż ktoś wjedzie na 4 p. Restauracja spora, obfity wybór jedzenia i napojów.Nie było wcale małych łyżeczek i ciastka trzeba jeść używając palców albo widelców.Kelnerzy wyganiają z zajętych stolików bo rezerwują je dla gości dających sowite napiwki.Hotel bardzo ładny jednak potrzebuje odświeżenia.Pokój miał być z widokiem na basen/ogród , niestety był skierowany na stojący bardzo blisko sąsiedni hotel,gdzie całą dobę chodził generator.Słychać też było pracę w kuchni ,śmieciarki i roboty budowlane.Pani sprzątająca za drobny napiwek bardzo sie starała.Basen bardzo fajny,piękna roślinność. Plaża w miarę czysta w promieniu 50m,dalej śmietnisko. Wieczorna animacja ok.Nad basenem też animatorzy starali się bardzo jednak bardzo głośna muzyka zmuszała do przeniesienia się na plażę. Ogólnie pobyt udany ponieważ nie spodziewałyśmy żadnych luksusów.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem