Opinie klientów o Barcelo Concorde Green Park Palace

5.4 /6
102 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.3
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Tomek 05.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Udane wakacje ale są elementy do poprawy w hotelu

Spędziliśmy z rodziną 10 dni w tym hotelu pod koniec czerwca 2024. W naszej opinii hotel można ocenić na maksymalnie 4 gwiazdki. W recepcji, podczas zameldowania, nie wydano nam drugiego klucza (karty) do żadnego z dwóch pokoi. Brak WiFi w pokoju z widokiem na ogród (był dostępny z przerwami tylko przy muszli kozetowej). W pokoju z widokiem na morze (bardziej widok na ba basen i leżaki) WiFi działało poprawnie. Pokoje bardzo duże, codziennie sprzątane w minimalnym zakresie (nie jestem pewien czy kiedykolwiek umyto podłogę podczas naszego pobytu), barek uzupełniony tylko raz. Woda butelkowana dostępna w barach. Klimatyzacja działała poprawo. Do przykrycia są koce ale bez poszewek. Do spania są prześcieradła i koce. TV w pokoju przestarzały, nie można podłączyć żadnego medium, nawet zwykłego USB. W lobby hotelowym brak lub słaba klimatyzacja. Bardzo brudne wykładziny w holach. Dobre jedzenie i dobrze zorganizowana restauracja. Śniadania zawsze takie same. Obiad w dwóch restauracjach. Kolacja ogólna w głównej restauracji, dwie restauracje a la card do wyboru. Basen zewnętrzny bardzo duży, głębokość od 30 cm do 140 cm, dwóch ratowników. Brak zjeżdżalni dla dzieci. Animacje przy basenie bez szału. Plaża piaszczysta, nie jest sprzątana. Świeżo wyrzucone na brzeg wodorosty są zgarniane przez obsługę z powrotem do morza. Uschłe na plaży wodorosty są pozostawione bez sprzątania. W piachu dużo niedopałków i ogólnych śmieci. Materace na leżakach brudne. W niedalekiej odległości znajduje się port oraz miejsce na zakupy pamiątek, do których można dojść spacerkiem w 5-10 minut. Większość gości hotelowych stanowili Polacy. Mało dzieci w hotelu, większość gości to osoby 40+ z rodziną lub osoby 55+.

4.5/6

Michał, Lublin 01.07.2021

Dobrze ale nie najlepiej

Przemiły personel, ładne i schludne pokoje, smaczne posiłki. Jednakże jest też sporo poważnych minusów. Należy zwrócić szczególną uwagę na utrudnienia dla osób na wózkach inwalidzkich oraz dla rodzin z dziećmi w wózkach. Nie ma windy bezpośrednio z lobby do restauracji i basenów. Bezpośrednio najlepiej zejść wielkimi schodami, a nie każdy ma taką możliwość. I teraz uwaga. Tylko jedna winda, w tym dosyć dużym hotelu pozwala na zjazd z głownego holu do pełnego parteru, gdzie znajdują się wszystkie atrakcje (inne windy i tak prowadzą zawsze do mniejszych schodów). Pomijając odległość, dla niektórych gości, liczoną w setkach metrów do pokonania kilka razy dziennie - to przez 7 dni pobytu (!), w tym jedynym ciagnacym się kilkadziesiąt metrów korytarzu, były całkowicie pogaszone światła (!). Zawsze. Zgłaszanie tego obsłudze nic nie dało. Trzeba było świecić sobie za każdym razem drogę światłem z komórek. Bez tego nie ma opcji pokonać ten dystans w tej egipskiej ciemności. To tak jakby celowo obsługa nie chciała żeby korzystać z tego zejścia. Dramat. Ponadto w hotelu jest dużo awarii drobnego wyposażenia, typu spłuczki w toaletach publicznych, zapchane pisuary. U nas w pokoju nie działała lodówka, a klimatyzacja chłodziła według swojego cyklu; regulacja temperatury jak gdyby ją nie do końca dotyczyła. W innych pokojach podobne spostrzeżenia innych gości. Jedzenia jest dużo i jest bardzo smaczne ale przez 7 dni, z naprawdę drobnymi różnicami, było takie same. Po kilku dniach nie było czego wybierać bo niektóre dania były serowane 2 lub 3 razy dziennie. Uwaga na jajka, lubią je serwować na bardzo, bardzo miękko. Czasem ich po prostu nie jedliśmy bo były zbyt krótko poddane obróbce i białko się w ogóle nie ścięło. Stały problem przy śniadaniu. Widocznie takie oni lubią. Jajecznicę natomiast serwują z jakiegoś powodu z proszku. Fuj. Kawa to też dramat. Nie ma nigdzie, nawet za dopłatą, kawy z ekspresu. Wszędzie są wystawiane automaty z kawą rozpuszczalną. Mało smaczną, należy to zaznaczyć. Natomiast serwis wszędzie jest na wysokim poziomie, a bardzo miła obsługa wszystko rekompensuje. Polecam ten hotel na 7 dniowy wyjazd ale na 14 dniowy chyba raczej nie. W pobliżu hotelu znajduje się przystań dla jachtów, dalej taxi za 10 dinarów możliwość zwiedzenia starej mediny z arabskim targiem. Jak ktoś był np w Marakeshu w Moroko to nijak ma się do niego ten targ. Lokalni ludzie ostrzegają żeby nie brać żadnej biżuterii na to zwiedzanie bo zdarzają się kradzieże i zrywanie łańcuszków, kolczyków. Generalnie poza hotelem, w okolicy, wszystko ze zwiedzania można sobie odpuścić. W relatywnie niedalekiej odległości kilku kilometrów znajduje się wesołe miasteczko uruchamiane późnym wieczorem oraz chwilę dalej znajduje się mały aquapark. Nie byliśmy tam, a może byłoby warto.

4.0/6

Monika 24.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

Wypoczynek

Pogoda w maju jest ok jak ktoś nie lubi upałów, sporo miejsca na plaży czy basenie bo to jeszcze nie sezon, zachowana czystość tylko przy basenie, niestety na plaży sporo śmieci :-( Wycieczka do Tunisu udana, polecam. Niestety ciągle o coś trzeba prosić, jak nie z sejfem problem to z ręcznikami itp, trochę to było męczące ale cóż. Z całej obsługi to na pochwałę zasługują Panie, które sprzątały w restauracji, tarasach i koło basenu, były pomocne we wszystkim a to nie do ich obowiązków należało.

4.0/6

Małgorzata, --- 21.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Ocena ogólnie dobra

Wyjazd w lipcu, 9 osób. W hotelu byliśmy 5.40, pokój miał być do 15.00 najpóźniej. Koczowaliśmy do 17.00, ponieważ pierwszeństwo mieli goście indywidualni i z innych biur ( w tym biur polskich, gdzie rezydenci pilnowali zakwaterowania). Niewielką pomoc dostaliśmy od konkurencyjnego biura. Nie zmieniło to faktu, że przyjechaliśmy pierwsi, a zostaliśmy zakwaterowani ostatni, po przestaniu prawie dwóch godzin przy blacie recepcji. Dostaliśmy też najgorsze pokoje. Mimo telefonów do rezydenta, nie mieliśmy pomocy. Sam hotel ładny, basen duży, super animacje, piana party, zajęcia w wodzie, siatkówka itd. Nie można się było nudzić. Jedzenie bardzo dobre i różnorodne, dużo owoców morza, pysze ciasta, super kolacje. Wszyscy byliśmy zachwyceni. Za to serwis sprzątający to tragedia. Sprzątanie pokoju polegało na pościeleniu łóżka ( bez cudów), wymianie ręczników. Zdążało się, że ręczniki zostały zabrane i nie przyniesiono nowych. Zgłosiliśmy to w recepcji i czekaliśmy do następnego dnia. W jednym pokoju któregoś dnia sprzątanie polegało na zabraniu napiwku. Następnie pani sprzątająca nie pojawiła się przez dwa dni. Papier toaletowy zabieraliśmy z wózków serwisu sprzątającego, które stały od rana do godziny około 17-18.00 na korytarzu. Barek miał być uzupełniany codziennie, ale tylko raz trafiliśmy na pana, który przyniósł nam napoje. Mieszkaliśmy na parterze, więc w dwóch pokojach pojawiły się karaluchy. Podobno to norma w pokojach na parterze, jak twierdzili turyści z innych biur, dlatego ich rezydentka pilnowała, by pokoje dostali szybciej i wyżej. W naszym pokoju była zapleśniała sofa. Hotel super, chętnie bym wróciła, ale przy lepszej opiece rezydenta i biura.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem