Opinie o Barcelo Concorde Green Park Palace

Kategoria lokalna: 5

5.1/6
(190 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.3
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Urlop z rodziną

    Ania z Warszawy 10.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Zdecydowaliśmy się na wyjazd ze względu na znaną nam sieć Barcelo, w której byliśmy m.in. w Hiszpanii oraz w Meksyku. Hotelowi została wypowiedziana współpraca, prawidłowa nazwa hotelu to Concorde Green Park Palace. Po Barcelo został napis na podkładkach pod napoje i ręcznikach. Jesteśmy bardzo rozczarowani wyjazdem ze względu na panujący brud w hotelu, począwszy od nieodkurzanych chyba od nowości wykładzin (nie widziałam ani nie słyszałam przez cały pobyt odkurzacza), brudnych okien, ścian po naczynia. Najgorsze jednak są karaluchy! Zwłaszcza w toaletach przy restauracji oraz w korytarzach, jednego zabiliśmy na framudze drzwi od pokoju. Architektura hotelu piękna, marmury, duże przeszklenia, szkoda tylko, że hotel jest tak źle zarządzany, co doprowadza go do ruiny. Pomimo tego, że Pani rezydent zapewniała, że można myć zęby wodą z kranu oraz spożywać lód do drinków, nie robiliśmy tego, bardzo uważaliśmy, a i tak skończyło się to 3 dniowym ostrym zatruciem w hotelu oraz kontynuacja po powrocie do domu u mnie i u córki. Restauracja i jedzenie: problem z dostępnością stolików i nakryć, niejednokrotnie na kolacji o godz. 19:30-20 lub śniadaniu po godz. 9 nie było sprzątniętych stolików i musieliśmy prosić kelnera, aby przygotował nam stolik, jak sprzątnął, to zapominał przynieść sztućce lub szklanki. Często musieliśmy sami wyjmować sztućce z kredensu, aby mieć czym zjeść, co jest dla mnie niedopuszczalne. Mąż dostał brudną szklankę z widocznymi odbitymi ustami na szkle oraz pozostałością pianki po piwie. Napiwki zdecydowanie przyspieszyły i polepszyły jakoś obsługi. Gdzie się nie ruszyliśmy musieliśmy zostawiać napiwki. Jedzenie smaczne, aczkolwiek monotonne zwłaszcza śniadania, podczas których serwowane są jajka na 10 sposobów, których nie potrafią zrobić, bo są albo wysmażone zelówy, albo niedosmażone, rzadko też trafiało się jajko na miękko. Pokoje: duże z dużą łazienką, niestety zniszczone meble, zwłaszcza łóżka, pozalewane ściany, drzwi, brudne firanki. Byliśmy w 3 osobowym pokoju z nastoletnią córką, a serwis sprzątający zostawiał tylko 2 ręczniki i musieliśmy schodzić na recepcję, aby prosić o dodatkowy ręcznik. Często Panie zapominały o pozostawieniu papieru toaletowego. Mam wrażenie jakby myły wszystko tą samą szmatą bez użycia detergentu, po sprzątnięciu nie było czuć zapachu „czystości”. Plaża: syf, sprzątana jest tylko przy leżakach, wejście do morza utrudniają śmieci, spacer brzegiem morza nie należy do najmilszych, gdyż zalegają trupy ptactwa, żółwi, resztek po budowie itp. Leżaki bardzo mocno wyeksploatowane. Zazwyczaj na każdym wyjeździe spędzamy czas tylko na plaży, ale tym razem ze względu na zaśmieconą plażę zmuszeni byliśmy spędzać czas nad basenem. Basen i ogród: duży basen, aczkolwiek na dnie leżą fragmenty płytek, można sobie skaleczyć stopę. Duży ogród z ładną zielenią. Bar: niesmaczne drinki, obsługa nie chciała wydawać 2 osobom napoi dla 5 osób, woleli patrzeć jak tworzy się gigantyczna kolejka. Animacje i rozrywka: Trójka młodych animatorów Rio, Leon (chyba) oraz dziewczyna, byli super, ale tylko przez pierwsze 4 dni, potem zniknęli. Została dwójka animatorów (kobieta i mężczyzna). Pan latał z gwizdkiem jak poparzony i starał się być śmieszny, a wyszło tak, że uprzykrzał gwizdaniem czas nad basenem. Przez godzinę słuchaliśmy 5 razy piosenki „Długa noc” Heleny Vondrackowej 😊 oraz piosenek disco polo. Kobieta nieudolnie prowadziła gimnastykę, raz zakończyła zajęcia po 10 minutach. Położenie i okolica: blisko do Portu, pola golfowego i sąsiednich sklepów, brudne ulice i masa bezdomnych, zaniedbanych kotów. Postój taksówek tuż przy bramie hotelowej. Standard hotelu oceniam na 3 gwiazdki.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie polecam

    Ewa 26.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel nie zasługuje na 5*. Na stronie biura brakuje informacji, że hotel nie należy już do sieci Barcelo. Na pewno ma to wpływ na standard obsługi. Najsłabszym punktem hotelu jest stołówka, to miejsce na pewno nie zasługuje na miano restauracji. Polecam korzystać z posiłków od razu na początku. Pokoje są codziennie pobieżnie sprzątane, ręczniki wymieniane. Z animacji nie korzystaliśmy, ale widać, że animatorzy bardzo się starali. Leżaki zawsze udawało nam się znaleźć, ale robiliśmy to ok 8:00. My na pewno do tego hotelu nie wrócimy.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    nie polecam

    Katarzyna Agnieszka, Wieliczka 06.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Niestety miały być to wakacje marzeń a było samo niepowodzenie zacznę od naciągania przez recepcje na 50 euro za wcześniej udostępnione pokoje które powinny być przy wczesnym przylocie udostępniane za darmo . Zapłaciłam miały być pokoje o 7 rano niestety o 11 jeszcze ich nie było po uruchomieniu pani rezydent udało się zamiast dwóch pokoi dostać jeden rodzinny o godzinie 12. Pieniędzy nie oddali. Póżniej problem z dostawką ,pościelą ,ręcznikami. Na jadalni brudno nie było komu sprzątać stolików brak widelcy ,noży, brudne talerze. brak jedzenia i nawet po zgłoszeniu nikt nie reagował. niesamowite kolejki do wszystkiego nawet do wyciskanego soku pomarańczowego .Sniadanie niby do 10 a o 9 rano już nie dokładali nawet pieczywa. porażka gorzej niż w 3 gwiazdkowym hotelu. basen piękny bardzo duży ale brak leżaków panowie ratownicy za odpowiednią opłatą wyrzucali ręczniki oraz rzeczy ludzi których przez jakiś czas nie było i dawali innym gosciom .Piękne połączenie basenu z deptakiem do morza. i tyle z plusów. Nie polecam tego hotelu !!!! Podobno rok wcześniej bylo wspaniale lecz zmienił się menadżer i wszystko jest nie tak

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Barcelo concorde green park

    Mateusz 15.09.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Na wstępie hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek, widac, ze w niektórych miejscach potrzebuje remontu i problem jest z obsluga i czystoscia. Obiekt sam w sobie duzy, na plus duzy basen, bar w basenie i bardzo bliski dostęp do morza, wiec mozna wypoczac. Na ogromny minus czystosc w restauracji obsługa hotelowa w restauracjach, wiekszosc bardzo nie mila ogladajaca sie za napiwkami, brak sztućcy i talerzy, trzeba bylo chodzic prosić sie, brudne stoliki przeganiali z miejsca w miejsce bo im nie odpowiadalo.Brak picia do posiłków, jest serwis kelnerski, ale sie nie wyrabiają niektórzy albo nie chcą podejść a samemu nie ma możliwości sobie wzięcia.Na śniadaniach bylo lepiej bo byla samoobsługa z napojami. Barmani natomiast ok, mili i bezproblemowi,kucharze wiekszosc mila i wesola. W basenie odklejające sie małe płytki i leżące na dnie. Wieczorami czesto brakowało szkła na barze. Na szybko wszystko myte nie do konca czyste. Pokój ok duży, wygodne łózko. Przy basenie i na plaży leżaki ok i materace na nich na plus. Animacje wieczorne bez szalu porownujac z innymi hotelami, w dzien problem z muzyką na obiekcie częste awarie głośnika i cały czas ta sama muzyka, jesli byla, bo czesto byla cisza... Pojechalismy odpocząć a byly sytuację, ktore potrafily zdenerwować.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    nie polecam !!!

    Joanna f 04.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    dlaczego nie polecam???.... jedzenie ok, kelnerzy, panie sprzatające ok, ale recepcja......dramat. My byliśmy w hotelu o 14, meldują od 15 i ok ale podchodzimy po 15...mamy czekac i o 16 informują, że nie ma naszej rezerwacji!!!! rezydent nie może sie do nich dodzwonic, dzieci przestraszone, głodne, zaczynają płakać, mnostwo telefonów wykonanych, kila podejsc do recepcji a kiedy córka sie zdenerwowała i powiedziala ze rezerwacja jest bo rezydent sprawdzał to ich to nie obchodzi i rezydent sam musi zadzwonic....gdzie kobieta 3 godziny dzwoniła do nich i nic. Aż pojawił sie jakis menager o 19 i dopiero wtedy dostaliśmy pokoj jeden rodzinny, a miały byc dwa. Nie dało sie z nimi dogadac. i w ten sposob zespute pierwsze 2 dni. z plusów to plaża bardzo ładna, drinki ok, basen też całkiem przyjemny, ale na pewno wiecej sie tam nie wybiorę.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hotel na 3 gwiazdki

    Roberto 08.10.2024 | Tagi: 46-55 lat, samemu

    Ludzie pracujący w recepcji ,w szczególności pewna kobieta złośliwość, zbywalstwo oczekiwanie na pokój 1086 od 11.00 do 17 .00 w dnu 03.10.2024 coś strasznego zwlekanie przez tą obsługę w recepcji,powód -wyrażenie opini ich gramolstwa,doba hotelowa tu się liczy od 15.00.Następny szok pęknięty sufit lała się woda,fakt zgłosiłem nie leję się.W pokoju ,sprzątane nikt nic nie uzupełnia czuć wilgoć,to jest dramat cóż muszę tu jeszcze wytrzymać 7 dni ,jedzenie ok,napewno hotel na 5 gwiazdek to nie ten ,nie zate pieniądze,moja ocena słabej 3,5,brak natrysku,śliska wanna ,skutek stłuczony nadgarstek.Wielka porażka ,hotelu nie polecam,no chyba że ktoś ma silne nerwy.Jest tu wiele napewno lepszych chotel.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie wiem jakim cudem ten hotel ma 5*. Dałabym mu max 2* i to biorąc pod uwagę lokalne standardy.

    Laura 15.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025 | Tagi: 36-45 lat, samemu

    Na plus: + Hotel ładnie wygląda z zewnątrz + Poza recepcją i niektórymi barmanami obsługa miła i pomocna + Ogród i teren basenowy ładnie utrzymany - to w sumie największy plus tego miejsca + Jedzenie zjadliwe i duży wybór + Woda i napoje zimne nalewane są bezpośrednio ze świeżo otwieranych butelek + Czytałam komantarze że brudna plaża, według mnie całkiem ok. Na minus: - Wi-fi jest ale nie działa. Tzn czasem działa przy recepcji ale nie w pokojach, nie w restauracji, nie w ogrodzie. Ogólnie jakby go nie było to niewielka różnica - Zamek do drzwi jest ale nie działa. W moim pokoju codziennie psuł się zamek - więc tak chodziłam kilka razy do recepcji, najpierw bo myslalam ze karta nie dziala, potem bo myslalam że moze źle pokój zakodowali, potem zgłosić usterkę, potem czekałam na naprawę. Dzień w dzień godzina stracona bo zamek się psuł. Tak, problem zgłoszony w recepcji, nikt z tym nic nie zrobił. A już hitem było jak spałam w pokoju, miałąm zamknięte drzwi, zamkniete też na ten dodatkowy zamek a ktoś z obsługi sobie go otworzył z zewnątrz. Po co komu prywatność. - Leżaki są ale nie działają. 90% leżaków na plaży jest połamanych a materacy brudnych, bardzo brudnych. Leżaki przy basenie są w lepszym stanie a materace mniej brudne ale nadal brudne. - Recepcja jest ale nie działa - tzn ktoś obsługuje ale na check-in czekałam ponad godzinę, na rozwiązanie problemów z zamkiem codziennie godzinę, nie wiedzą gdzie iść i co zobaczyć, nie mają mapy, nic ich nie interesuje. - Brudno - brudna wykłądzina (jak czytałam opinie to zastanawiałąm się kto normalny zwraca uwagę na brudną wykłądzinę, teraz już wiem, że nie da się nie zwrócić na to uwagi), brudne sztućce, brudne szklanki, brudne leżaki i materace, brudne windy i kanapy w holu. Tak, wiem to Afryka ale byłam w 3* hotelu w Egipcie i tam aż takiego brudu nie było. - Hotel jest wielki i ładny z zewnątrz ale wewnątrz nie ma w ogóle charakteru - ot wielkie pomieszczenia z brudnymi ścianami, brudną wykładziną i przepalającymi się swietlówkami. - Śniadania - ogólnie spoko, bo jest z czego wybrać ale dzień w dzień brakowało kubków na kawę/herbatę. Serio, stałam w kolejce 10 min po to żeby napić się kawy. No chyba że dostałam brudny kubek to dłużej. W niskim sezonie, wolę nie wiedziec jak to w wysokim działa. - Kawa fujka... - Czajnik w pokoju zardzewiały... Woda w barach na kawe czy herbate tylko podgrzana. Wrzątku nie uświadczysz. - Pokój ładny i duży ale: odpływy z obu umywalek nie działają a prysznic tak uszkodzony że zalewał łazienkę. Poza tym pokój na plus. No poza zamkiem w drzwiach bo ten nie działał. - Animacje - do samych nie mam zastrzeżeń, bo nie korzystałam ale do 10 rano nic się nie dzieje a potem trzy na raz. I wszystkie 3 różna muzyka i oczywiście na maxa. I powodzenia w odpoczywaniu ja z prawej leci "bombaaa" z lewej " pum it up" a z tyłu "jesteś szalona"... Myślę że nie polecam. Jeżeli chcecie relaksu w 5* hotelu to tu nie znajdziecie.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Biuro Rainbow POMYŁKA

    KINGA, LODZ 14.08.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Biuro co chwila nęka mnie mailami abym podzieliła się opinią na temat hotelu , za który zapłaciłam, ale mnie w nim nie zakwaterowali. Nie mogę ocenić hotelu ale za to oceniam biuro na jedną wielką pomyłkę. Sprzedają hotel , w którym nie ma miejsca. Kupujesz wakacje w styczniu, a na kilka dni przed wyjazdem dostajesz informację,że nie będziesz mieszkać w hotelu za który zapłaciłaś. Równie dobrze można kupować wakacje w ciemno co się wylosuje to masz. Szkoda płacić za fajny hotel jak potem za te same pieniądze trafiasz do gównianego hotelu. Zostałam przez Rainbow naciągnięta i oszukana. Odpowiedź na reklamację pewnie każdemu piszą taka samą zasłaniając się OWU . Nie polecam, nigdy więcej nie wybiorę już tego biura. Komunikacja do klienta pozostawia bardzo dużo do życzenia. Brak jakichkolwiek przeprosin za utrudnienia, które powstają z ich winy. Odpowiedź na reklamację przetrzymana do ostatniego dnia ustawowego i to absolutnie bez jakiegokolwiek wysiłku aby odpisać coś do rzeczy. ZDECYDOWANIE ODRADZAM , bo czekałąm długo na ten urlop , a otrzymałam permanentne rozczarowanie przez cały pobyt

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie polecam

    Wioleta 25.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Jedyny plus hotelu to basen, którego i tak sprzątanie pozostawia wiele do życzenia. Karaluchy wokół basenu leżały cały dzień. W pokoju klimatyzacja nie działała. Jedna z umywalek rozwalona. Sprzątanie pokoju co 3-4 dni. Ręczniki zabierają i nie zostawiają, trzeba samemu wziąć jeśli się spotka na korytarzu kogoś kto sprząta. Na każdym kroku nagabują o napiwki np kelnerzy przy posiłku.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    NIE POLECAM

    Marcin Krzysztof, Rzeszów 21.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Czystość pokoi: karaluch , nie sprzątane , bark kosmetyków Animacje: beznadziejne Wyżywienie: ciągle to samo PLAŻA: BRUD i SYF ALKOHOLE: DRAMAT Hotel zaloguję na max 3 *** NIE POLECAM

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem