Opinie o Barcelo Concorde Green Park Palace

Kategoria lokalna: 5

5.1/6
(187 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.3
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Rozczarowujące

    Artur Przemysław, Warszawa 14.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel pięknie położony i z ogromnym potencjałem, lecz bardzo zaniedbany przez właściciela. Oszczędności widać wszędzie - od małej ilości obsługi po wyżywienie i warunki sanitarne. Największym minusem są owady: wszechobecne muchy uniemożliwiające swobodny pobyt na terenie hotelu i swobodnie spacerujące po jedzeniu, karaluchy w częściach wspólnych i pokojach, brudne i zaniedbane wykładziny na wszystkich korytarzach. Największym plusem zaś jest obsługa i jej ogromny wkład w funkcjonowanie hotelu. Wszyscy pracują bardzo ciężko i wkładają serce w swoje zadania, aż przykro było patrzeć jak zwyczajnie brakuje im rąk i nie są w stanie zapewnić standardu jakiego oczekują goście w pięciogwiazdkowym hotelu. W telegraficznym skrócie: lokalizacja i pierwsze wrażenie z hotelu cudowne, obsługa przyjazna i pomocna na miarę swoich możliwości, przy bliższym poznaniu hotel bardzo traci w oczach gości. Będziemy skupiać się na przyjemnych wspomnieniach, ale polecać hotelu nie będziemy pamiętając o problemach i minusach.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Trochę brakuje do luksusu

    Monika, Łódź 24.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Osoby liczące na luksus będą zawiedzeni. Tunezja ma super klimat i pogodę i na tym luksus się kończy. Hotel okazały, ale prosperity ma już za sobą. Dobrze położony - 10 minut spacerkiem znajdujemy się w miasteczku z ogromem sklepików i knajpek. To duży plus, ponieważ ceny o połowę niższe niż w hotelowych butikach. W hotelu pokoje duże i wygodne. Plaża cudna, morze cieplutkie, polecam. Na terenie obiektu są trzy restauracje. Restauracja główna słabej jakości. Polecam natomiast restaurację przy basenie - zarówno lunch jak i wieczorne kolacje. Osoby, które lubią owoce morza będą zadowolone - serwowane niemalże codziennie w różnych odsłonach - pycha!!! Osoby, które nie przepadają za tymi daniami mogą mieć pod górkę ;) . Basen ogromny i komfortowy, ale niestety brudny, mętny :( Animatorzy na basenie fenomenalni, tak podkręcali atmosferę, że poranna gimnastyka w basenie stawała się atrakcyjną imprezą z tłumem chętnych do zabawy. MEGA !!! W sumie odpoczęliśmy, ale oczekiwaliśmy nieco lepszego serwisu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Tunezja Hotel *****

    Janusz 28.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Na pierwszy widok hotel robi dobre wrażenie, ale później już jest gorzej. Pokoje nawet czyste, ale łazienki brudne, hol gdzie są pokoje brudny , śmierdzący do tego stopnia, że przechodziliśmy na wdechu. W ubikacjach na parterze karaluchy.Szklanki i kubki niby myte. Obsługa to zależy jak się trafiło i ile dało. Są to ktoreś z kolei wakacje z biurem Rainbow i zawsze hotele były adekwatne do gwiazdek tym razem się rozczarowałam.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    braki

    Beata 10.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    brak leżaków na basenie i na plaży.Brudno w jadalni . Pokoje czyste, Anglicy bardzo nie przyjaźni rządzą się na każdy kroku. Tunezja piękna ale jeszcze muszę dopracować szczegóły.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Wakacje 2023

    Anna, Opole 28.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    W lobby nie było klimatyzacji a bynajmniej nie była ona włączana, tak samo jak w korytarzach. Jedynymi miejscami gdzie klimatyzacja działała były pokoje i restauracja. Obsługa recepcji nie była pomocna. Przyjechaliśmy do hotelu z małym dzieckiem o godzinie około 6 rano, spytaliśmy o możliwość otrzymania kluczy do pokoju wcześniej niż o 14:00 ponieważ córeczka nie spała całą noc i jest zmęczona. Recepcjonista powiedział, żebyśmy przyszli o 10 wtedy już coś będzie dostępne i tak też zrobiliśmy, ale o 10 kolejny recepcjonista powiedział, że nie ma takiej możliwości i że pokoje będą dostępne o 14:00 poprosiłam o przyśpieszenie ze względu na córeczkę to powiedział że zadzwoni i generalnie gdzieś zadzwonił ale już do nas nie wrócił z jakąkolwiek informacją. Kolejna sytuacja była jak mąż poprosił o informacje gdzie jest apteka, bo potrzebował leku na przeziębienie, recepcjonista mu wskazał gdzie ale nie poinformował, ze o tej godzinie może być zamknięta, gdyż jest pora na lunch. Mąż z gorączką szedł 2 km w jedną stronę. To samo było jak chciałam wymienić pieniądze w recepcji, recepcjonista odpowiedział, że nie ma pieniędzy i że będzie miał jutro o 11:00 na co mu odpowiedziałam, że potrzebuję na 6:00 rano bo jadę na wycieczkę na co recepcjonista powiedział, że mu przykro. Przez całą rozmowę recepcjonista ani razu się na mnie nie popatrzył, tylko liczył pieniądze. (to jest standard obsługi w hotelu 5-cio gwiazdkowym). Ponadto hotel był brudny, plamy na wykładzinie w korytarzach, śmierdzące toalety, nie działające zamki w toaletach, połamane deski klozetowe, połamane leżaki. Obsługa restauracji i osoby zajmujące się animacjami stanęły na wysokości zadania były na prawdę super, rozmawiały z gośćmi zabawiały dzieci, no i sam program atrakcji był ciekawy. Skorzystaliśmy z 2 wycieczek do Tunisu i El Jam i mam wrażenie jakby przewodnicy się bardzo śpieszyli gdyż ilość informacji jaką przekazali była bardzo mała.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt w hotelu

    Klaudia 07.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Z głównych plusów hotelu to jest przestrzeń, plaża i basen. Natomiast widać duże niedociągnięcia w czystości oraz obsługa jest nieprzyjemna.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Pobyt Tunezja Hotel Barcello concorde reen park

    Maria, Dąbrowa Górnicza 22.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    ogólnie hotel , cała infrastruktura basen bardzo ładny. Niestety cały urok psuje stołówka bo trudno to nazwać restauracją. Panuje tam ogólnie mówiąc chaos i niestety brak czystości. Wózki wiozące posiłki brudne , razem wozi się brudne naczynia z czystymi posiłkami czy też talerzami, stoły wyciera się jedna ścierką a leżące tam podkładki w ogóle się nie wyciera a sztućce kładzie się właśnie na tych brudnych nigdy nie mytych podkładkach. W ogóle ciągły brak sztućców , talerzy, niektórzy kelnerzy niegrzeczni, nie wyrabiają się w czasie, chyba za mało obsługi. Małych łyżeczek w ogóle nie było .Lodówki i stojące pomocniki oblepione brudem . Jak na 5 gwiazdek do stołówka szok . czasami było jak na jadłodajni w hucie. W barach drinki kiepskiej jakości , przez cały pobyt nie było tonicu , do ginu proponowali sprite. Do plusów można zaliczyć duże przestronne pokoje codziennie sprzątane, ładna plaża , duży basen i teren hotelu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Urlop z rodziną

    Ania z Warszawy 10.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Zdecydowaliśmy się na wyjazd ze względu na znaną nam sieć Barcelo, w której byliśmy m.in. w Hiszpanii oraz w Meksyku. Hotelowi została wypowiedziana współpraca, prawidłowa nazwa hotelu to Concorde Green Park Palace. Po Barcelo został napis na podkładkach pod napoje i ręcznikach. Jesteśmy bardzo rozczarowani wyjazdem ze względu na panujący brud w hotelu, począwszy od nieodkurzanych chyba od nowości wykładzin (nie widziałam ani nie słyszałam przez cały pobyt odkurzacza), brudnych okien, ścian po naczynia. Najgorsze jednak są karaluchy! Zwłaszcza w toaletach przy restauracji oraz w korytarzach, jednego zabiliśmy na framudze drzwi od pokoju. Architektura hotelu piękna, marmury, duże przeszklenia, szkoda tylko, że hotel jest tak źle zarządzany, co doprowadza go do ruiny. Pomimo tego, że Pani rezydent zapewniała, że można myć zęby wodą z kranu oraz spożywać lód do drinków, nie robiliśmy tego, bardzo uważaliśmy, a i tak skończyło się to 3 dniowym ostrym zatruciem w hotelu oraz kontynuacja po powrocie do domu u mnie i u córki. Restauracja i jedzenie: problem z dostępnością stolików i nakryć, niejednokrotnie na kolacji o godz. 19:30-20 lub śniadaniu po godz. 9 nie było sprzątniętych stolików i musieliśmy prosić kelnera, aby przygotował nam stolik, jak sprzątnął, to zapominał przynieść sztućce lub szklanki. Często musieliśmy sami wyjmować sztućce z kredensu, aby mieć czym zjeść, co jest dla mnie niedopuszczalne. Mąż dostał brudną szklankę z widocznymi odbitymi ustami na szkle oraz pozostałością pianki po piwie. Napiwki zdecydowanie przyspieszyły i polepszyły jakoś obsługi. Gdzie się nie ruszyliśmy musieliśmy zostawiać napiwki. Jedzenie smaczne, aczkolwiek monotonne zwłaszcza śniadania, podczas których serwowane są jajka na 10 sposobów, których nie potrafią zrobić, bo są albo wysmażone zelówy, albo niedosmażone, rzadko też trafiało się jajko na miękko. Pokoje: duże z dużą łazienką, niestety zniszczone meble, zwłaszcza łóżka, pozalewane ściany, drzwi, brudne firanki. Byliśmy w 3 osobowym pokoju z nastoletnią córką, a serwis sprzątający zostawiał tylko 2 ręczniki i musieliśmy schodzić na recepcję, aby prosić o dodatkowy ręcznik. Często Panie zapominały o pozostawieniu papieru toaletowego. Mam wrażenie jakby myły wszystko tą samą szmatą bez użycia detergentu, po sprzątnięciu nie było czuć zapachu „czystości”. Plaża: syf, sprzątana jest tylko przy leżakach, wejście do morza utrudniają śmieci, spacer brzegiem morza nie należy do najmilszych, gdyż zalegają trupy ptactwa, żółwi, resztek po budowie itp. Leżaki bardzo mocno wyeksploatowane. Zazwyczaj na każdym wyjeździe spędzamy czas tylko na plaży, ale tym razem ze względu na zaśmieconą plażę zmuszeni byliśmy spędzać czas nad basenem. Basen i ogród: duży basen, aczkolwiek na dnie leżą fragmenty płytek, można sobie skaleczyć stopę. Duży ogród z ładną zielenią. Bar: niesmaczne drinki, obsługa nie chciała wydawać 2 osobom napoi dla 5 osób, woleli patrzeć jak tworzy się gigantyczna kolejka. Animacje i rozrywka: Trójka młodych animatorów Rio, Leon (chyba) oraz dziewczyna, byli super, ale tylko przez pierwsze 4 dni, potem zniknęli. Została dwójka animatorów (kobieta i mężczyzna). Pan latał z gwizdkiem jak poparzony i starał się być śmieszny, a wyszło tak, że uprzykrzał gwizdaniem czas nad basenem. Przez godzinę słuchaliśmy 5 razy piosenki „Długa noc” Heleny Vondrackowej 😊 oraz piosenek disco polo. Kobieta nieudolnie prowadziła gimnastykę, raz zakończyła zajęcia po 10 minutach. Położenie i okolica: blisko do Portu, pola golfowego i sąsiednich sklepów, brudne ulice i masa bezdomnych, zaniedbanych kotów. Postój taksówek tuż przy bramie hotelowej. Standard hotelu oceniam na 3 gwiazdki.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie polecam

    Ewa 26.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel nie zasługuje na 5*. Na stronie biura brakuje informacji, że hotel nie należy już do sieci Barcelo. Na pewno ma to wpływ na standard obsługi. Najsłabszym punktem hotelu jest stołówka, to miejsce na pewno nie zasługuje na miano restauracji. Polecam korzystać z posiłków od razu na początku. Pokoje są codziennie pobieżnie sprzątane, ręczniki wymieniane. Z animacji nie korzystaliśmy, ale widać, że animatorzy bardzo się starali. Leżaki zawsze udawało nam się znaleźć, ale robiliśmy to ok 8:00. My na pewno do tego hotelu nie wrócimy.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    nie polecam

    Katarzyna Agnieszka, Wieliczka 06.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Niestety miały być to wakacje marzeń a było samo niepowodzenie zacznę od naciągania przez recepcje na 50 euro za wcześniej udostępnione pokoje które powinny być przy wczesnym przylocie udostępniane za darmo . Zapłaciłam miały być pokoje o 7 rano niestety o 11 jeszcze ich nie było po uruchomieniu pani rezydent udało się zamiast dwóch pokoi dostać jeden rodzinny o godzinie 12. Pieniędzy nie oddali. Póżniej problem z dostawką ,pościelą ,ręcznikami. Na jadalni brudno nie było komu sprzątać stolików brak widelcy ,noży, brudne talerze. brak jedzenia i nawet po zgłoszeniu nikt nie reagował. niesamowite kolejki do wszystkiego nawet do wyciskanego soku pomarańczowego .Sniadanie niby do 10 a o 9 rano już nie dokładali nawet pieczywa. porażka gorzej niż w 3 gwiazdkowym hotelu. basen piękny bardzo duży ale brak leżaków panowie ratownicy za odpowiednią opłatą wyrzucali ręczniki oraz rzeczy ludzi których przez jakiś czas nie było i dawali innym gosciom .Piękne połączenie basenu z deptakiem do morza. i tyle z plusów. Nie polecam tego hotelu !!!! Podobno rok wcześniej bylo wspaniale lecz zmienił się menadżer i wszystko jest nie tak

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem