Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przyjechaliśmy z żoną 11.08.2025. W hotelu byliśmy o godz. 9.00 do 14 godz.czekalismy w holy recepcji na pokój. Miejsce jest urocze plaża bardzo czysta z łagodnym wejściem do morza,woda krystaliczna I cieplutka. Największa porażka to stołówka ogromne kolejki brak talerzy nagminne , ,ciągła walka o stolik . Takie sytuację nie zdarzają się w hotelach 2* a 5* porażka !!! . Napewno więcej nie wybiorę się do tego ośrodka? Acz kolwiek Tunezję jeszcze planuję odwiedzić.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zaczynając od początku... To nie jest nas pierwszy wyjazd na zagraniczny wyjazd. Najczęściej wybieramy kierunki gdzie jest możliwa opcja 7+7, a hotele to najmniej 4*, tym razem wybór padł na Tunezje na nasz odpoczynek, w hotelu 5* w miejscowości Mahdia. Od kilku lat wybieramy oferty z biura Rainbow i już na lotnisku pierwsze rozczarowanie. Pani Rezydentka była tak schowana, że mieliśmy problem, nie tylko my, aby ją znaleźć. Stała za przedstawicielem innego biura zupełnie nie widoczna, schowana, bez jakiegokolwiek znaku ze to właśnie Ona jest przedstawicielem biura. Droga do hotelu to około 1,5 godziny jazdy. Hotel ogólnie robi wrażenie bardzo dobre ale jest kilka mankamentów które nie powinny mieć miejsca w hotelu takiego standardu. Pierwszy raz się spotkaliśmy z tym ze leżaki na plaży rezerwowane są przez obsługę plaży. Wystarczy Panu " leżakowemu" zostawić swoj ręcznik i kilka $ , a na kolejne dni zawsze będzie się miało leżaczek nad morzem. Wdalismy się z małą kłótnie z ochroną na plaży na temat zajętych miejsc, które jak to Pan określił, są zajęte dla jego szefa. Ręczniki leżały obok leżaków na krześle i po zajęciu miejsca na nich, zostaliśmy wręcz wygonieni bez żadnego słowa przepraszam. Leżaki przy basenie rezerwowane były już wieczorem na kolejny dzień. Nigdy z takim zachowaniem się nie spotkaliśmy jeżdżąc po świecie. Kolejnym incydentem było zachowanie w restauracji a'la carte. Jeden Pan obsługiwał 2 sale. Nam przydzielił wielki stół dla 10 osób, poczuliśmy się niezręcznie, ponieważ nas byla 5tka, i jakoś nie mieliśmy ochoty na kolacje z obcymi osobami przy jednym stół. Stół nie był przygotowany tak jak powinien. Nie było kieliszków do wina, nie leżało menu. Kelner po zapytaniu nas co podać do picia, zdziwił się gdy poprosiliśmy o menu, bo nie wiedzieliśmy jakie wino bedzie odpowiednie do kolacji. Gdy już wybraliśmy napoje do kolacji, kelner przyniósł wino, zostawił zamknięte na stole i poszedł obsługiwać innych. Wrócił po kilku minutach bez kieliszków, zabral wino i zniknął. Znow minęło kilka minut, gdy Wrócił z otwartym winem i powiedział ze mamy użyć kieliszków do wody z wolnych nakryć. Zbierając talerze zrzucał sztućce z talerzy, zamiast powiedzieć abyśmy je odłożyli na bok. Kropla która przelała nasza gorycz, było podanie deseru, a mianowicie, jeden talerz na którym leżało 5 kawałków ciasta, nie podając ani czystych sztućców , ani nowych talerzy. Nie mieliśmy jak i na czym zjeść deseru. Nigdy nie spotkałam się z tak fatalna obsługa w restauracji hotelowej, gdzie obowiązuje rezerwacja. W restauracji gdzie byly serwowane wszystkie posiłki nie było też lepiej. Były strefy gdzie kelnerzy mieli czas na wszystko tylko nie na to, aby podać sztućce, serwetki czy coś do picia. Stali rozmawiali ze sobą, lub gośćmi, czasem mialam wrażenie im się po prostu nie spieszy i tak np czekaliśmy 20 minut na serwis , gdzie w tym czasie kolacja nam wystygła o odechciało się jesc. Ale nie mogę wszystkich kelnerów stawiać w złym świetle, ponieważ były tacy, że nie zdążyliśmy dojść do wskazanego stolika a juz wszystko było przygotowane i panowie na prawdę szybko i sprawnie pracowali. Gdyby nie te sytuację to na prawdę dałabym 5 z plusem za hotel, ale tym razem nasze oczekiwania po 5* hotelu nas zawiodły. Jeszcze jedno, snack bar to tylko napoje, nie ma tam żadnych przekąsek, tak aby za każdym razem nie przebierać się po plażowaniu, nic tam nie można zjeść oprócz resztek ciasta przyniesionych po obiedzie z restauracji głównej. Tez to bardzo słabo wygląda, bo w ofercie hotelu jest.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt czerwiec 2019.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Tunezja kraj przyjazny turystycznie ,łatwośc przemieszczania taxi pociąg ,bardzo nam się podobało.Pani Ania -rezydent rewelacja przyjazna ,uczynna ,sympatyczna zawsze chętna do pomocy .Hotel przyzwoity czysty, baseny czyste nia zatłoczone,leżaki jak wszędzie trzeba rezerwować ale zawsze można coś znależć .Pokoje czyste sprzątane codziennie.Plaża ładna .Ogólnie hotel zasługiwałby na 5* gdyby nie obcja all inclusive -nieporozumienie.Część gości hotelowych ma opcję HB w związku z tym niektóre bary płatne , brak automatów z napojami ,kawą .Można napić się dopiero od 10 godz. po odstaniu w kolejce.Z restauracji nie można wynieść nic cofnięto mojego syna z jabłkiem w ręku.Przekąsek między posiłkami nie spotkałam podobno gdzies były ale jakość marna.Jedzenie smaczne lecz trochę monotonne nie ma wieczorów tematycznych ,syn mój jest wegetarianinem miał problemy z jedzeniem tylko surowe warzywa ,bo kucharze nie umieli odpowiedzieć które potrawy są wegetariańskie.Restauracja a la carte - strata czasu.Animacje w dzień średnie natomiast wieczory to animatorzy pracowali jak za karę może zmęczeni po sezonie.Gości to głwnie Czesi Słowacy Rosjanie i Algierczycy ,Polaków niewielu.Do Tunezji chętnie wrócimy ,ale raczej nie do tego hotelu
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam hotel ma piękny hol, super basen - to chyba było najlepsze. W pokojach wszystko z grubsza ok. Tylko drobiazgi były niedopatrzone - przeciekająca spłuczka hałasowała całą dobę, z lodówki ciekła woda, próg balkonu był w rozsypce. W jednych pokojach były szlafroki, w innych nie. Wykładzina trochę przybrudzona. Zasłonka prysznicowa była brudna, pożółkła. Jedzenie było całkiem dobre, wybór spory, choć do Hiszpanii się nie umywa. Obsługa restauracji/stołówki wymagała byśmy dopraszali się o podanie sztućców czy wody. W połowie maja ten hotel to jest widmo - bardzo mało gości co było super. Choć część atrakcji nie była jeszcze otwarta - np. bar przy samym basenie. W sezonie na pewno będzie brakowało leżaków. Dojazd autokarem i rezydent bardzo dobrze. Do Tunezji już raczej nie wrócę - są ciekawsze destynacje.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niby wszystko spoko, ale jednak nie wrócę. Jedzenie czasem spoko, ale raczej większość mocno średni. Mojemu mężowi smakowało, ale mi i prze znajomych która była z nami już nie, więc zależy jakie kto ma kubki smakowe. Pokoje raczej starsze, trochę już rozwalone, ale całkiem okej. Baseny i animatorzy super! W barze alkohole średnie. Plaża piękna, czysta, woda cieplutka.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przestronny, czysty, codzienna wymiana ręczników i pościeli, piękny basen, plaża przy hotelu, łagodne,piaszczyste wejście do morza , morze turkusowe, na długim odcinku płytkie. Minusem jest długi, ponad 2 godzinny przejazd z lotniska do hotelu , mały asortyment dostępnych w opcji allinclusiv napojów , bar przy basenie albo zamknięty, a jeżeli otwarty to płatny ,restauracja hotelowa niewydolna dla ilości gości hotelowych mimo ,że nie był to tzw. wysoki sezon i część hotelu była nie zamieszkana . Poza tym sama Tunezja mało atrakcyjna z powodu zalegania wielkich hałd śmieci wszechobecnych ( poza czystym hotelem ) .Sterty śmieci widoczne są wszędzie co wyraźnie można zobaczyć z okien przedługiego przejazdu autokarem z lotniska do hotelu . Ponadto , w drodze powrotnej autokar przyjechał wcześniej niż podano w informacji od rezydenta i ostatecznie wyjechał 10 min. wcześniej niż oznaczona godzina odjazdu , a tunezyjski kierowca nawet nie sprawdził czy wszyscy wczasowicze są w autokarze , rezydent z Rainbowa dosiadł się w połowie trasy do lotniska i uaktywnił 30 min. przed lotniskiem .
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólna ocena na 4 gwiazdki. Na plus można uznać: • czystość ośrodka • ładna i czysta plaża • miła nie narzucająca się obsługa • w miarę smaczne i urozmaicone dania Niestety ale na minus •nudne wieczorne animacje • mało barów all inclusive • za dużo barów płatnych • dania a la carte niesmaczne • mało leżaków przy basenie
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam, mój pobyt oceniam na 4. Animacje bardzo dobrze prowadzone. Hotel może nie 5 gwiazdek,ale 4. Mankamentem hotelu jest kuchnia i obsługa w restauracji.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Fajnie miejsce,polecam, jedzenie ok . Plaża pełna muszelek codziennie sprzątana ,panowie z ochrony profesjonalni zwłaszcza jeden w kapeluszu pilnuje porządku.