Opinie o Mahdia Palace

Kategoria lokalna: 5

5.2/6
(370 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.5
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Polecam serdecznie Hotel Mahdia

    AGATA , POZNAŃ 12.09.2022

    Spędziłam w Hotelu Mahdia wspaniałe wakacje Piękny hotel z bardzo zadbanym ogrodem Pokoje czyste , codziennie sprzątane Miła na wysokim poziomie uśmiechnięta obsługa całego hotelu GRATULACJE Wspaniałe animacje przez cały dzień dla dzieci i dorosłych Wieczorem można spędzić świetnie czas przy kameralnej muzyce na tarasie przy basenach a ci którzy lubią szaloną zabawę i karaoke znajdą codziennie coś dla siebie Czysta chociaż wąska plaża Plaża usłana pasem muszli Morze Śródziemne ciepłe i czysciutkie Jedzenie bardzo dobre i zróżnicowane Każdy znajdzie coś dla siebie Jedyny minus tego Hotelu to restauracja która nie jest przygotowana na tak dużą liczbę gości chociaż kelnerzy robią co mogą Mimo tego polecam bardzo ten piękny hotel

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    pobyt Mahdia

    turysta, Racibórz 15.02.2025 | Termin pobytu: październik 2024

    hotel bardzo fajny, czysty, godny polecenia ale w październiku już bar przy basenie był zamknięty.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    rodzina na wakacjach

    Turystka 06.10.2024

    Położenie :Hotel położony na ładnym i przestronnym terenie wśród zieleni. Dużym atutem jest położenie przy plaży oraz możliwość odpoczywania w ogrodzie ,na trawnikach w cieniu licznych drzew. Po sezonie ( 23.09-3.10) nie ma trudności ze znalezieniem leżaka w ogrodzie , na plaży i przy basenie. W odległości 6-7 km znajduje się centrum Mahdia ( dojazd taksówką za 10 TDN) , które warto odwiedzić. W pobliżu hotelu fajne sklepiki , warto wybrać się na drobne zakupy. Budynek :Budynek w stylu mauretańskim - piękne lobby, hole i schody robią wrażenie. Pokoje nieco nadgryzione zębem czasu ( pokoje standard) , szczególne zastrzeżenia do starej klimatyzacji i niskiego ciśnienia wody w kranach., mebli. Obsługa :Trzy działające bary i restauracja z miłą obsługą. Personel sprzątający to jednak porażka. O czyste ręczniki trzeba się prosić, pościel nie została wymieniona przez 11 dni pobytu, balkonu panie sprzątające nie odwiedziły nigdy, w łazience raz zabrany ręcznik pod nogi pomimo upominania nie został przyniesiony, kosmetyki wydzielane jak w aptece( pozostawianie napiwków nic specjalnie nie zmieniało). Jedzenie bardzo przeciętne , jak na hotel 5* .Mała dbałość o estetykę . Co do smaków to się nie wypowiadam bo to rzecz subiektywna , głodni nie byliśmy(mam porównanie z innymi hotelami w Tunezji). Animacje w ciągu dnia ciekawe ( zasługa pana od jogi, zumby i aerobiku. Wieczory to występ na zmianę saksofonisty, skrzypaczki i raz na 10 dni akordeonista. Dla dzieci także nic specjalnego nie proponowano- chyba że wieczorem jakaś mini disco dla trochę starszych. Ogólnie jak ktoś chce tylko korzystać z plaży i basenu i nie ma specjalnych wymagań co do posiłków i standardu pokoi to jest to miejsce dla niego.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie najgorzej - choć sporo rozczarowania

    Dorka 17.09.2024

    Najsłabsza miejscówka ze wszystkich moich dotychczasowych wyjazdów w Rainbow, z których wcześniej byłam zawsze zadowolona. Hotel nie spełnił moich oczekiwań co do standardu hotelu pięciogwiazdkowego z ofertą all inclusive – w łazience ułamane kafelki, prysznic nie miał pokrętła i włączało się go samym gwoździem, na korytarzu gdzieniegdzie uszkodzenia i zarysowania na ścianach. Jednak najgorsze było do, że do lunchu i kolacji w restauracji nie było możliwości wypicia ciepłego napoju. W życiu nie spotkałam się z sytuacją, by kupując ofertę all inclusive trzeba było wręcz prosić się o gorącą wodę w hotelowym lobby, by zalać torebkę herbaty zabraną ze śniadania (przy czym restauracja jest na poziomie -2,a lobby zero, co wymagało sporej gimnastyki). Zaznaczam, że w pokojach nie ma czajnika, więc samoobsługa też nie wchodzi w grę. Kostki lodu do zimnych napojów również były limitowane – jedna kostka na głowę przy temperaturze 30 stopni, a jak się prosiło o kolejną, to oglądało się grymas niezadowolenia obsługi. Do tego mało przystępna rezydentka – niezainteresowana gośćmi, wręcz nieprzyjemna w kontakcie (i znów rzecz wcześniej niespotykana podczas wyjazdów z tym biurem). Mimo niebagatelnych zalet, o których piszę poniżej, moja noga w tym miejscu więcej nie postanie. Zalety: przepiękny hol z ogromnymi, panoramicznymi oknami i widokiem na morze, duży, ładny basen, stosunkowo dużo leżaki dostępnych nawet jeszcze ok. 8.30, ładna plaża, duży wybór dość smacznego jedzenia (każdy znajdzie coś dla siebie, choć niektóre rzeczy raczej ciężkostrawne), fantastyczny animator aqua aerobiku i zumby przy basenie. Sklepy naprzeciwko hotelu, w których można kupić pamiątki w dobrej cenie i w większości z nich zapłacić kartą - bez namolnego targowania się sprzedawcy. Duży, przestronny pokój sprzątany codziennie. Wady: brak ciepłych napoi do posiłków i ogólnie utrudniony dostęp do napoi (wszystkie automaty na terenie hotelu poza porą śniadania nakryte szmatami, panowie w lobby nie rozumieją po angielsku i jako cafe late podają ciemną kawę bez mleka itp, woda butelkowa niby jest, ale też bez swobodnego dostępu gości), brak możliwości porozumienia się z panią sprzątającą, która też nie rozumie angielskiego i mimo zwracania uwagi uporczywie zostawia tylko 2 ręczniki w pokoju trzyosobowym. Popołudniowe przekąski przy basenie to żart – resztki z lunchu w postaci kanapek, suchego ciasta i kilku kawałków pizzy, które bardzo szybko znikały – tu zero urozmaicenia czy dbałości o gościa all inclusive. Jedyne animacje wieczorne to na zmianę saksofonista i śpiewaczka z podkładem muzycznym w tle – ogólnie nuda. Bardzo nieuprzejmy młody chłopak w barze przy basenie – potrafił rzucić o ladę butelką z wodą, zirytowany, że się o nią prosi.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem