Opinie o Mahdia Palace

Kategoria lokalna: 5

5.2/6
(370 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.5
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Mahdia Palace

    Karolina i Krzysztof, Warszawa 26.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Wyjazd ogólnie oceniam jako udany. Pokój duży, czysty, w łazience wanna, mógłby być prysznic. Pokój trochę już zaczyna prosić o remont, ale nie było źle, trochę kamienia i przestarzałe to wszystko. Jedzenie dosyć monotonne, jednak był spory wybór, ale większość potraw codziennie ta sama. Za to duży wybór świeżych i pysznych owoców. Przy hotelu czysty basen, sporo leżaków, drinki, palemki muzyka, bufet z przekaskami. Plaża i morze zaraz przy hotelu. Animacje nad basenem aqua aerobik, fitness przy basenie, gry w piłkę w basenie. Wieczorami pokaz muzyki na żywo, dyskoteka, w hotelu sklepik z pamiątkami. Byliśmy z biurem na dwóch wycieczkach, w tunisie/sidi bou said i w El jem/kairouan. Pierwsza była taka sobie jeśli chodzi o program, ale nie żałujemy że pojechaliśmy. Druga była fajna :wielki i mały meczet, amfiteatr. Na obydwu wycieczkach bardzo miłe Panie przewodniczki. Hotel ogólnie spokojny, co dla nas było plusem. Nie było wielu gości, więc pełna dostępność leżaków itp. W hotelu bardzo miła obsługa, jednak jeśli chodzi o restauracje, niektórzy kelnerzy (za pieniądze) zajmowali gościom stoliki i widać było że bardziej dbają, aby niczego im nie brakowało, jednak przy ich zarobkach chyba jednak mnie to nie dziwi. Całe otoczenie hotelu zadbane, hotel ogólnie ładny. Bardzo ładne lobby. Codzienne sprzątanie, wymiana ręczników i pościeli, ale to też stadart. Dużym plusem dla nas było dobrze działające WiFi praktycznie na całym obiekcie. Ogólnie polecam, chociaż nie dla jakichś ekstra wymagających osób. Dobra propozycja na budżetowe wakacje dla osób które lubią święty spokój, a nie imprezy i muzykę do późnych godzin nocnych.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Lipiec 2022

    Joanna, Włodawa 07.08.2022

    Pobyt 12 dniowy. W sumie zaliczamy do udanych, chociaż było trochę minusów.Na pewno nie jest to hotel 5 gwiazdkowy. Nie polecam osobom, które chcą mieć sprawnie działające wifi. Na plus na pewno piękna plaża tuż przy hotelu.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Słaby hotelik

    Grzegorz, --- 15.08.2022

    Niestety słaby, źle zorganizowany i zarządzany hotel; przestarzałe sprzęty i urządzenia; rdza w łazience i zakamieniona armatura. Sprzątanie pokoi losowo, niecodziennie. Kolejka do ... właściwie stołówki - a w środku dalej kolejki do stanowisk samoobsługowych; 60 % talerzy było brudnych niedomytych - niestety ze wstydem ale należało przeglądać i sprawdzać stan czystości - czasem biorąc talerz można ubrudzić sobie rękę, bo nie wiadomo co kryje się pod spodem talerza; zabiegani kelnerzy, którzy w zasadzie "zasuwają z pustymi taczkami" i tylko oglądają się za napiwkami (a właściwie rzecz ujmując łapówkami) - chętnie zaproszą do sprzątanego stołu, nakryją obrusem i położą tylko noże a następnie pójdą biegać dalej między innymi stolikami w zasadzie z niczym; albo poproszeni o wino - owszem przyniosą i znowu dalej zasuwają świadomie pomijając brak kieliszków, robiąc wrażenie bardzo zapracowanych; gdy niosącego akurat kieliszki kelnera poprosi się no właśnie o kieliszki odpowie "moment" i te, które niósł, postawi na pustym stole obok; cierpliwie prosząc kolejnego kelnera o kieliszki, poszedł zebrał z innego pustego stolika - zupełnie jak w jakimś filmie komediowym. Wszystkie leżaki przy basenie i na plaży od 7:00 są pozajmowane i te ręczniki, czapki i kapelusze leżą cały dzień, a właściciele może w sumie przez godzinę albo półtorej z tego leżaka korzystają - żenada. Internet, który miał być przy recepcji to był, ale raptem chyba w sumie przez 180 minut w ciągu tygodnia pobytu - kilkakrotnie zwracaliśmy na to uwagę recepcjonistom, to mówili, że mają awarię; Rezydentka, poinformowana o problemie, próbując "zamieść problem pod dywan" zaoferowała swój internet, gdy przyjdę o 17:30. W ofercie była dyskoteka - ale tylko w ofercie, gdyż klub nocny był po prostu nieczynny. OGÓLNIE SŁABO tylko na 3* - mogłoby być 5*, gdyby zamknąć na kilka miesięcy, wyremontować i naprawić wszystkie usterki i przede wszystkim wymienić obsługę albo chociaż management i nadzór nad wg mnie leniwą obsługą. Szkoda bo miejsce i warunki niezłe :(

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Mieszane uczucia

    Ewa, Warszawa 02.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Był to drugi pobyt w tym hotelu i oceniam go niestety gorzej. Czasy świetności hotel ma za sobą, pokoje i łazienki, co prawda przestronne, ale wymagają odświeżenia oraz nowych mebli. Przeważnie są dobrze sprzątane. Oferta gastronomiczna na bardzo niskim poziomie jak na pięć gwiadek w Tunezji, oprócz śniadań, które są typowe i dają każdemu możliwość znalezienia tego co lubi. Natomiast obiady i kolacje to inna historia: bardzo powtarzalne dania, tzn. codziennie większość sałatek i dań dokładnie taka sama, przy czym z powodu nie działającyh podgrzewaczy dania ciepłe po 10 minutach są zimne. Niezawodne i piękne jest morze oraz basen, z jednym dużym minusem: przy basenie w ciągu dnia puszczana jest tak głośna muzyka, że nie można nawet porozmawiać. Personel w restauracji, przy basenie, w większości barów i recepcji sympatyczny i pomocny.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem