Opinie klientów o Riadh Palms

4.6 /6
111 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.2
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Ela 24.07.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Położenie magiczne, wyposażenie tragiczne.

Hotel świetnie położony, mozna znaleźć słońce i miły cień. Basen i morze rewelacyjne. Animatorzy nudnawi. Kuchnia dla niewymagających, ale nie mozna narzekać. Pokoje, wyposarzenie, łazienki, obsługa, to wyraźnie wspomnienie naszych dawnych ośrodków wczasów pracowniczych.

3.0/6

Jakub Wojciech, Warszawa 05.08.2021

Opinia

W dniach 23-25 lipca 2021 nie były świadczone usługi żywieniowe zgodnie z wykupioną ofertą all inclusive a nawet w wersji FB. Wady polegają na: długim czasie oczekiwania na posiłek i brak jedzenia w czasie planowanego wydawania posiłków. Na pytanie np. o pomidory, sałatki, ciasta, owoce i inne produkty, które się skończyły otrzymaliśmy informację zwrotną od obsługi hotelowej, cyt. „It is finisz”. Kucharz obsługujący klientów krzyczał i obrażał się, gdy miał jednej osobie nałożyć dwie sztuki jedzenia. W powyższych dniach, w restauracji przy basenie byłem świadkiem „szeregowania” klientów np. pizza była wydawana przez kucharzy pod tzw. „stołem”. Dla tych gości, którzy się najwięcej nakłócili dostawali jeden kawałek, gdzie następnie chowano talerz do kuchni. Goście płacili kucharzom, aby dostać więcej i coś lepszego na posiłek. Nie serwowano późnych śniadań w godz. 10:00 do 11:00. Zamknięty snack-bar dla gości przy plaży, który powinien być czynny od 9:00 do 17:00, a był zamknięty. Nie wydawano napoi i przekąsek zagwarantowanych dla gości w ramach all inclusive. W głównym barze nie chcieli wydawać napojów w ilości 2szt. Na gościa hotelowego. Każdy chcący skorzystać z napojów musiał stawić się osobiście przed barmanem. Drinki alkoholowe podawane w minimalnej ilości w papierowych kubeczkach do kawy, które przeciekały. Niedziałające restauracje a la carte: włoska, tunezyjska, rybna i kawiarnia mauretańska w czasie całego pobytu. W powyższych dniach panował totalny chaos w obsłudze gościa hotelowego: niegrzeczne odnoszenie się do gościa ze strony persony personelu wyższej rangi jak i menadżera, wszechobecny bałagan na stołach, barze: brud, nieposprzątane naczynia i inne nieczystości, które zalegały wszędzie (snack-bar, toalety, miejsca rekreacyjne, basen). Na prośbę o posprzątanie jednego stołu otrzymałam informację od personelu, że nie ma czasu sprzątać i mam iść do menadżera, który znajduje się w recepcji hotelowej. W recepcji hotelowej nie uzyskałem żadnej pomocy, nikt nie chciał ze mną rozmawiać. Zostałem jedynie obrażony przez tunezyjskich turystów. Niewystarczająca ilość stolików, krzeseł i leżaków na basenie. Brudne ręczniki mimo wymiany na tzw. Czyste (złe sprzątanie), nieposprzątana i zanieczyszczona plaża hotelowa oraz hałas w nocy.

2.5/6

Mirek z Żoną 22.07.2018
Termin pobytu: październik 2018

Riadh Palm - Staroć!!!

Byliśmy w lipcu 2018. Fajna rezydenta z Rainbow, Dobre jedzenie, Blisko centrum co może sprzyjać wypadom na miasto i to koniec pozytywów. Reszta to mnasakra: 1. Hotel - stary zniszczony nic nie remontują, mała restauracja główna, ogromne kolejki po jedzenie, na Holach stara wykładzina nigdy nie odkurzana bo sprzątaczki nie mają ani jdenego odkurzacza, wszystko sprzątają szczotkami i szarą ścierą jak za PRL - szkoda mi ich było, Hole Hotelowe i windy nie klimatyzowane do tego wieczorem i tak do południa wyłączali klimatyzację w lobby i restauracjach przy tempertaurze 25-30 rano i 45-50 stopni w południe. Najważniesze NIE DAJĄ WODY W BUTELKACH trzeba sobie kupić w sklepiku obok Hotelu- tragedia Hotel najgorszy w jakim byliśmy a byliśmy w kilka razy w Egipcie to mogę z całą pewnością napisać że nie dorastają Egiptowi do Pięt!!!! 2. Pokój mimo dania w paszport 20 Dolarów stary i znicznony, odpadały wieszaki na ręczniki, wypadały z wkrętami wieszaki na papier w toalecie. Brak pilota do telewizora, trzeba wpłacić kaucję 20 Dinarów Tunezyjskich. Klimatyzacja stara i nie daje rady w pokoju ledwo zbijała tempertaurę do 25-28 stopni. W łazience stara brudna i zardzewiała wanna. Brak lodówki w pokoju co przy ledwo działającek klimie jest farsą. 3. Posiłki naprawdę dobre, smaczne - nie można powiedzieć złego słowa. Ale.... Ogromne kolejki do jedzenia. Za mała restauracja główna jak na 2000 osób. trzeba się wyczekać. I jeszcze jedno jak bierzecie jedzenie nie patrzcie na stroje kucharzy bo... lepią się od brudu!!! niestety!!! Nie wiem jak to robią Takie dobre jedzenie w takim syfie robią. Ale z żołądkiem nic się nie działo więc OK. 4. Plaża duża, morze super 24-26 stopni, stare leżaki i materace, no i własne ręczniki trzeba mieć własne, hotel nie zapewnia. 5. Basen - stary, odpadają płytki obok niego, leżaki zniszczone. Do tego CHlorują wodę i wlewają Chlor rano a nie wieczorem!!! Normalnie Tragedia, mogli potruć ludzi sam widziałem ludzi w basenie się kompiących a obsługa lała chlor!!! 6. Bary bardzo słabe, ptaktycznie nie robią drinków, potrafią dawać piwo ze zlewek 7. Animacje na basenach bardzo słabe, nad morzem wogóle nie było. Wieczorami tez tragedia. 8. Podsumowanie NIE POLECAM SZKODA KASY!!!!

2.5/6

EWELINA, Ząbki 15.08.2021

Średniawka

Ogólnie srednio, forma all inclusive to jedna wielka pomylka, polozenie super bo blisko plazy, ludzie przyjemni ale czasami zbyt natarczywi, tubylcy w hotelu to jeden wielki dramat, z pewnowcia to byl nasz pierwszy i ostatni raz w takim hotelu
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem