Opinie klientów o Riadh Palms

4.6 /6
111 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.2
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

Krzysztof, Kraków 29.08.2021

Brak słów

Bardzo mi przykro ale oprócz nazwy hotelu nic nie było zgodne z ofertą,,hotel wypełniony Tunezyjczykami ,Polaków 15 osób, nikt się nami nie interesował,wyżywienie okropne,tłuste,ostre,coprawda mieliśmy swoją jadalnię ale to tyle z udogodnień, śniadania były we wspólnej jadalni i walka o talerze,sztućce,stoły klejące się od brudu,windy non stop nieczynne,chociaż było ich kilka.Brak pozytywów.

1.0/6

Piotr 03.07.2022

Masakra

Żeby nie było byłem 3 razy w Egipcie i teraz byłem 3 raz w Tunezji. Nie jedźcie do tego Hotelu. Istna masakra pod każdym względem.

1.0/6

KATARZYNA BEATA, SOPOT 06.11.2021

Nie polecam Buro Rainbow zawiodło!

Nic nie zgadzało się z opisem rabinów przy zakupie oferty. W częściach wspólnych - brak krzeseł lepiące fotele, brak stolików. Na stołówce brakowało talerzy sztućców, kubków, jedzenia, Tunezyjczycy mieszkający w hotelu jedzenie pobierali nie używając łyżek, widelca. W pokoju leciała tylko gorąca woda wrzątek!

0.5/6

AGNIESZKA, WARSZAWA 19.09.2022

Mocno się zastanów zanim wybierzesz

Hotelu zdecydowanie nie polecam ze względu na grzyb w pokojach, łóżka z podwójnymi, skrzypiącymi, niewygodnymi materacami, haos w jadłodajni (bo restauracją tego nazwać nie można), syf na stołach, mnóstwo walającego się jedzenia, które jest monotonne i niesmaczne oraz wieczną "walkę", przepychanie się i stanie w kolejkach po jedzenie. Animacje w ciągu dnia i wieczorne nastawione na gości z Tunezji i Algierii, prowadzone głównie po francusku. Basen od świtu do nocy oblegany przez Algierczyków, dlatego przez 11 dni pobytu nie miałam okazji z niego skorzystać. Na szczęście blisko jest plaża, ale niestety nie sprzątana, pełno śmieci, butelek a w piachu potluczone szkło. Obsługa hotelowa nastawiona wyłącznie na napiwki, jeśli otrzyma, jest wzglednie uprzejma, nie otrzyma, jesteś ignorowany. Jedyna pozytywna ocena dotyczy położenia, które daje możliwość zobaczenia i zwiedzenia miasta Sus oraz swobodnej wyprawy do niedalekiego Monastyru.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem