Opinie o Riviera

Kategoria lokalna: 4

4.5/6
(287 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.2
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    hotel jak i cala Tunezja... ladna na zdjeciach, meczaca i kiepskiej jakosci w rzeczywistosci

    Michał, Kraków 19.08.2019 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Fatalnie dzialajaca klima (jesli wogole). Jedzenie to jakis mix McDonald's i budki z kebabem. Ciezko nawet dostac lod w kostkach, bo maja tylko jedna maszyne do lodu. Drinki podaja cieple - nawet biale wino... Plaza nie dosc ze daleko - jakies 400m od htoelu - to mala i latwo sie natknac na plywajace w wodzie plastiki. Basen - jedyny chyba plus. Na wycieczki fakultatywne nie warto jechac. Umeczy sie czlowiek a niewiele ciekawego zobaczy (chyba, ze ktos lubi 8 godz dziennie siedziec w autokarze).

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Spodziewałem się czegos lepszego…

    Riviera 03.10.2022 | Tagi: do 25 lat, ze znajomymi

    Pan z recepcji skasował nas 10 euro za wniesienie walizki do pokoju (nalegał na to, wyrwał mi walizkę z rąk) korytarz porażka… śmierdzący i brudny, ten dywan dawno powinien być wymieniony, pokój bardzo słaby, brudno… łazienka katastrofa, brałem kąpiel w klapkach, fugi i kafle zaniedbane, mieliśmy 1 ręcznik na 3 dni bo pani codziennie zapominała nam donieść, to samo z papierem toaletowym, pożyczyliśmy od znajomych… jeśli chodzi o ludzi to obsługa była bardzo miła i przyjazna( chodzi mi o kelnerów i barmanów) Algierczycy i Tunezyjczycy bardzo nachalni jesli chodzi o polskie kobiety… prawie doszło do rękoczynów w naszym wypadku. Animatorzy fajnie prowadzili te zabawy i od rana do wieczora było można z nimi pogodac i się pośmiać ogólnie bardzo fajni ludzie, drugi raz bym już do Tunezji nie wrócił, jeśli chodzi o jedzenie to było bardzo różne ale wydaje mi się ze słabo przygotowane … tłumy tych ciapaków… ładowali na 3-4 talerze na raz! Nie było miejsca żeby przejść i sobie na spokojnie nałożyć , ogonie stołówka była brudna i takż troszkę nie zadbana, tynk kruszył się z ścian, obrusy były brudne, szklanki i talerze czasami też także No… nie fajnie, i na dodatek ukradziono mi koszulkę z walizki a wiem ze tam była bo dzien wcześniej chciałem ją założyć a na drugi dzien już jej nie było :) …

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wakacje dla niewymagających

    Natalia 30.09.2022 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel głównie nastawiony na turystów z Algerii, albo po prostu my tak trafiliśmy, chociaż było sporo Polaków i Niemców. Niestety turyści z Algerii zachowywali się jak zwierzyna - wieczorne show robione raczej pod nich. Hotel swoje lata świetności już dawno ma za sobą, drinki zawierające 95% napoju - barmani pod ciągłą kontrolą starszego Pana w koszuli dostający ochrzan o każdorazową próbę nalania odrobiny większej ilości alkoholu do szklanki. Animatorzy bardzo w porządku, sympatyczni, ale nie narzucający się za wszelką cenę - to chyba największy plus tego hotelu :) Jedzenie smaczne, każdy coś mógł znaleźć dla siebie. Fajna okolica, było gdzie wyjść z hotelu

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Riviera Hotel

    ŁUKASZ PIOTR, ZABRZE 05.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Oferta Rainbow odbiega znacznie od sytuacji zastanej na miejscu. Pobyt 2+3 od 20 do 31.08 Hotel -0,5 PTK Hotel zadbany chodź wymagał by generalnego remontu ale tutaj nie ma co narzekać. W łazienkach wysokie wanny z prysznicem. Suszarka i lodóweczka do dyspozycji. W pokojach brak czajników, wody kawy i za to -0,5 ptk Po przylocie w nocy nie było możliwości chociażby zalać gorący kubek czy zrobić herbatę. W pierwszych dobrach musieliśmy się upomnieć o papier toaletowy czy wodę i ręczniki. Plaża Piękna piaszczysta plaża z leżakami i materacami które można pobrać w "składziku" Woda ciepła, słona nic dodać nic ująć Niestety w okolicach leżaków leżące pety, śmieci, szkło !! które nie jest sprzątane - trzeba trochę uważać żeby się nie skaleczyć ale to nie tak duży problem, obsługa i bar z napojami na miejscu bardzo miła. Brak launch baru - brak jedzenia przy plaży Wyżywienie -2PTK Tutaj największa bolączka hotelu !! Śniadania jak w każdym hotelu jedno i to samo - tu nie ma co narzekać. 1 dystrybutor z kawą i mlekiem co było stanowczo za mało . Obiady - robione z resztek ze śniadania albo kolacji, bardzo rzadko lub praktycznie w ogóle nie zmieniane menu. Gorszym problemem niestety było to iż należało iść albo na sam początek posiłku albo na sam koniec, stołówka nie przygotowana na taką ilość ludzi często trzeba było stać w kolejce aż doniosą daną potrawę co było bardzo irytujące, zdarzało się iż inni na Ciebie nie patrzeli i talerz z gorącą zupą lądował albo na ziemi albo na Tobie. -1 ptk Kolacje - j.w. przygotowane z tego co zostało z obiadów śniadań + coś tam dodatkowego. Smak i świeżość jak najbardziej na plus ale jednak to dalej to samo .... Obsługa szczególnie za przysłowiowego dinara lata obok Ciebie starając się jak tylko mogą. Snack bar hmm to tylko w ofercie Raibow bo na miejscu nie było żadnych przekąsek w snack barrze były podawana obiady w porze obiadowej i napoje. -1ptk Basen Zdecydowanie nie polecam dla osób które nie potrafią pływać zaczyna się od głębokości 1,4m kończy na 2,1m. Skok wody duży więc niskie osoby mogły pływać jedynie przy samym wejściu do basenu.. Drugi basenik wydzielony z basenu ze zjeżdżalniami 70 cm . 3 brodzik bodajże 15 cm. Basen główny dość duży woda czysta ciepła. Plac zabaw dla dzieci czy mini klub - nieczynny. Kort tenisowy czy mini golf ze względu iż był zaniedbany brudny nie korzystaliśmy . Ogólne wrażanie Cóż jeśli miałbym jeszcze raz tam jechać to bym nie skorzystał, Hotel na pewno nie zasługuje na 4 *.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Marny

    Lidia, Będkowice 03.08.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel lata świetności ma za sobą brudny, głośny, nie działa klima, słabe jedzenie brak wyboru, głośno. Obsługa się stara ale to nic nie da bo ogulnie jest słabo. Nie polecam tego hotelu.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie polecam

    Rav. 16.09.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Nie polecam tego hotelu z kilku powodów. Pierwszy i najbardziej dotkliwy to wszechobecny brud, kolejny to restauracja w której są kolejki i oczywiście syf. Jako pozytyw to basen i hotelowa plaża. Ze strony Rainbow wszystko ok.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie polecam

    Paweł 17.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    pobyt w hotelu bardzo słabo czekaliśmy za pokojem kilka godzin po czy dostaliśmy pokuj okazało się że bez ręczników higiena w pokoju słaba kurz wszędzie a na dodatek karaczany .Jedzenie powtarzało się obrusy brudne poplamione .Animatorzy nadrabiali wszystko co złe

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Szkoda mogło być lepiej

    Dorota 01.10.2022 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Hotel nie zasługuje na 4" brak ręczników kąpielowych w pokojach na 7 dni pobytu ręczniki tylko przez 2 dni za ręcznikami basenowy mi dantejskie sceny bo wieczne braki. Na stołówce bo restauracja tego nazwać nie można wiecznie wszystkiego brak obrusy brudne nie zmienia e. Sprzątanie pokojów po łebkach. Nie polecam 😭

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Turystyka drugiej kategorii

    Dariusz, Kraków 14.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Jeżeli chcesz się poczuć jak turysta drugiej kategorii, to jedź do tego hotelu. W tym obiekcie obywatele Tunezji bądź też innych krajów arabskich pozwalają sobie na wiele, za cichym przyzwoleniem, a nawet aprobatą obsługi hotelowej. Najdobitniej widać to w czasie posiłków, gdy podchodzą do bemarów i półmisków z potrawami bez kolejki. Bez kolejki obsługiwani są również przez kucharzy przygotowujących np. świeże omlety lub inne potrawy. Gdy na stołach pojawiają się interesujące ich potrawy, nie czekają również na swoją kolej, ale podchodzą i dania nie wymagające nabierania łyżką lub chochlą pakują na swoje talerze rękami. Sytuacja ta w szczególności dotyczyła frytek, które w mgnieniu oka znikały z pojemników. Turyści z krajów arabskich nabierali na swoje talerze ogromne ilości jedzenia, nie zwracając uwagi na innych gości hotelowych, którzy oczekiwali w kolejce na swoją kolej. Z resztą posiłki w tym hotelu to walka nie tylko o jedzenie, ale o wszystko. Trudno znaleźć wolny stolik (zbyt mała jadalnia w stosunku do ilości gości hotelowych), dania płynne są jak najbardziej dostępne, ale łyżki w bardzo ograniczonej ilości. To samo dotyczy filiżanek do kawy, a jedyny expres do kawy jaki stał w jadalni, też nie był w pełni sprawny. Do obiadów i kolacji napoje były wydzielane przez obsługę w małych szklaneczkach lub miniaturowych kubkach jednorazowych o pojemności nie większej niż 150 ml. Do wszystkiego oczywiście bardzo długie kolejki i podchodzący bez kolejki turyści arabscy. O tym aby do posiłku napić się piwa lub wina można zapomnieć, chyba że wręczyło się obsługującemu kelnerowi napiwek, wtedy odpowiedni trunek przynosił z zaplecza. Kuriozalnie wygląda również wymiana ręczników hotelowych. Otóż pani sprzątająca zabierała ręczniki rano, a czyste przynosiła dopiero późnym popołudniem lub wieczorem, lub nie przynosiła ich wcale a tym aby w ciągu dnia odświeżyć się po prysznicem np. po powrocie z plaży lub basenu, a przed posiłkiem, można zapomnieć, bo nie ma się w co wytrzeć.. Po dwóch dniach takiej sytuacji na okres całego pobytu wywiesiliśmy wywieszkę na drzwiach z prośbą aby nie przeszkadzać i używaliśmy tych samych ręczników przez tydzień. Na wszelki prośby i pytania o czysty ręcznik obsługa odpowiadała jednym słowem: „later”. Również wszelkie prośby o uzupełnienie mydła lub papieru toaletowego pozostawały bez reakcji. Jeżeli chodzi o dostęp do morza, to dla gości hotelowych dostępna jest wydzielona plaża hotelowa z darmowymi leżakami i parasolami. Ale to tęż teoria, bo gdy przychodziliśmy na plaże zbyt późno to spora część leżaków i parasoli zajęta przez mieszkańców Suse, którzy przychodzili na plaże od strony ulicy i nie posiadali hotelowych opasek uprawniających do bezpłatnego korzystania ze sprzętu znajdującego się na plaży oraz z barku serwującego napoje i kanapki. Powyżej wymieniłem tylko kilka „zalet” pobytu w hotelu Riviera. Generalnie nie polecam pobytu w tym obiekcie.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel Riviera koszmar dnia pierwszego

    Wojciech Ślusarczyk 16.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Przebywałem w hotelu wraz z dwoma osobami towarzyszącymi na 8-dniowym turnusie, na początku sierpnia 2023. Pierwszy dzień pobytu był horrorem. Już w drzwiach hotelowych minęliśmy grupkę kilkunastu osób, które... opuszczały hotel, po kilkudniowej walce o zamianę miejsca pobytu! Ostrzegali nas przed: 1. niesprawną klimatyzacją; 2. brudem; 3. karaluchami; 4.niesprawnymi urządzeniami w pokojach; 5. brakiem ręczników w łazienkach; 6.rezydentką, która niewiele robi, by pomóc klientom biura Rainbow. Szczęśliwcy opuścili hotel, my zostaliśmy. Pierwszą rzeczą, która mnie uderzyła był ukrop, który panował w okolicy recepcji. Nie dawało się wytrzymać! Zmieniłem koszulę na podkoszulek, potem na następny. Wszystko po kilkunastu minutach dawało się wyżymać. Do hotelu dotarliśmy około południa, a pokoje miały być gotowe na trzecią. Dostaliśmy opaski all inclusive, przebraliśmy się pod recepcją i poszliśmy obejrzeć to cudo, gdzie los (i Rainbow) nas rzucili. Budynek nie był najnowszy. Owszem, odnowiony i pomalowany na zewnątrz, ale w środku pachniało latami 70-tymi. Otoczenie hotelu (zieleń) było ok. Ładne rośliny i trawniki. W częściach wspólnych (hall, recepcja, bary) panowała bardzo wysoka temperatura. Nie było czym oddychać. Poszliśmy na obiad. W restauracji było jeszcze gorzej. Generalnie jedzenie okazało się dość smaczne, choć bez szału. Niedowierzanie budził sposób sprzątania stołów- pobrudzone obrusy przekładano po prostu na drugą stronę. Sztućce nie były zbyt dokładnie umyte. Ogólnie było brudno i lepko. W tym hotelu nie znają odkurzaczy! Sprząta się szczotkami. Wyłącznie! Weszliśmy do pokoju. Skwar jak na portierni. Włożyliśmy kartę, uruchomiając tym samym klimę i lodówkę.Niestety, mając tylko jedną kartę i wychodząc z pokoju wyłączaliśmy w/w urządzenia. Uciekliśmy na basen i nad morze. Basen generalnie ok, choć zbyt mały, jak na liczbę gości. Plaża ok, piaszczysta, czyste morze, bar przy plaży (tylko piwo i napoje). Po kolacji wróciliśmy do pokoju. Było ponad 30 stopni! Klima mimo włączenia nie przynosiła ulgi. Zadzwoniłem do rezydentki. W tych warunkach, cierpiąc na liczne choroby (nadciśnienie, cukrzyca) nie miałem szans, by zasnąć. Żona miała podobne problemy. Rezydentka spowodowała, że przyszedł technik. Przyszedł i ... zepsuł czytnik karty, zwierając przewody na krótko. Spowodowało to, że klima się nie wyłączała, podobnie jak lodówka. Tyle tylko, że to nic nie dało. Air condition ledwo dmuchało, a i to letnim powietrzem. Temperatura w ogóle nie spadła. Kolejny telefon do rezydentki. Obiecuje zamianę pokoju. Przychodzi menager i prowadzi mnie na 4 piętro. To ostatnia kondygnacja. Temperatura na korytarzu powala. Jest jeszcze cieplej niż na dole ! Dziękuję za zamianę. Przed nami nie przespana noc. Tworzę konstrukcję z fotela i poduszek, by leżeć naprzeciwko wylotu klimy. Nic to nie daje. Co chwilę budzę się zlany potem. Koszmar ! Rano ogólne spotkanie z redydentką. Okazuje się, że takich jak my, jest całe mnóstwo. U nikogo nie działa klima, w niektórych pokojach są karaluchy, nie działają telefony, telewizory (kineskopowe!!!), panuje brud, praktycznie wszyscy mają problemy z otrzymaniem ręczników do łazienek. Dajemy rezydentce 24 godziny na załatwienie problemów, lub zamianę hotelu. Kolejnego dnia (na szczęście) spada deszcz i grzmi. Temperatura spada pewnie o 10 stopni. Równocześnie w częściach wspólnych hotelu zaczyna wiać z klimy. Jest czym oddychać. Wszyscy odnosimy wrażenie, że do tej pory klimatyzacja była wyłączona ! Dnia drugiego kolejne spotkanie z rezydentką. Przekazujemy jej petycję-skargę, podpisaną przez około 20 osób. Żądamy zmiany hotelu. Nic z tego nie wychodzi. Rezydentka twierdzi, że to niemożliwe. W pokojach klima zaczyna działać trochę lepiej. Może to skutek temperatury na zewnątrz? Nadal wszyscy meldują problemy z uzyskaniem ręczników. Będą zresztą do końca pobytu. Tam gdzie było robactwo, nic się nie zmieniło. U nas w pokoju nie działał telefon , telewizor funkcjonował na poziomie polskiej TV z lat 70-tych. Wnętrze było zaniedbane, od lat nie remontowane. Obleziona z farby balustrada balkonowa, zardzewiała suszarka, niesprawny zamek balkonowy dopełniały obrazu. Do końca staraliśmy się unikać pokoju. Wychodziliśmy rano na śniadanie, potem morze, od razu obiad, basen, kolacja, napoje w barach lub na zewnątrz i około 22-23.00 pokój. Jako zło konieczne. Byliśmy na dwóch wycieczkach- Tunis-Kartagina i na rejsie statkiem. Wycieczki ok, choć hotel nie poczuwał się, by nam przygotować jakikolwiek prowiant na drogę! Kolejny kamyczek do ogródka Riviery. Podsumowanie. Hotel absolutnie nie zasługuje na 4 gwiazdki! Słabe 3 to wszystko! Klimatyzacja do wymiany. Natychmiast! Potrzebny natychmiastowy remont pokoi, łazienek i balkonów. Obiekt trzeba regularnie sprzątać i to nie za pomocą szczotek. Trzeba coś zrobić z robactwem. Generalnie nie polecam !!! Jeśli macie kogoś, kto wam podpadł, polecajcie mu hotel Riviera. Popamięta pobyt przez długie lata. Apeluję do Rainbow o natychmiastowe zerwanie umowy z tym przybytkiem, lub wpłynięcie na zarządców celem usunięcia wspomnianych przeze mnie minusów.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem