Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt 20-23 luty 2025 Bardzo ciekawy program, ale dużo chodzenia. Wspaniałe zbiory British Museum i National Gallery oraz wizyta w Opactwie Westminsterskim i Katedrze Św. Pawła. W Opactwie mieliśmy tylko Tour Guide - przewodnik nie oprowadzął więc nie dowiedzieliśmy się nawet gdzie jest grób Elżbiety II! Za to Pani pilotka bardzo miła i pomocna. Przekazała wiele ciekawostek o Londynie i lokalnych zwyczajach. Hotel przyzwoity chociaż trochę podniszczony i daleko od centrum. Słabe śniadanie - tylko wędlina, ser, dżem i jogurty, dania ciepłe za dopłatą. Wygodny dojazd z lotniska autokarem pod drzwi hotelu. Generalnie wycieczka spęłniła moje oczekiwania:)
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Londyn zachwyca różnorodnością Potrzebna dobra kondycja by zaliczyć wszystkie atrakcje, Londyn wart mszy ale.... mam uwagi co do proponowanych wspólnych kolacji. Nie wiem czy każdy przewodnik - o przepraszam jak zwróciła nam uwagę Pani ona jest pilotem nie przewodnikiem, ma swoją ulubioną czy wspólne kolacja są zawsze w tym samych knajpkach. Totalna porażka kolacja chińska. To nie miało nic wspólnego z kuchnią i smakami Chin. Szkoda pieniędzy. Wieczór w pubie londyńskim, w normie. Kuchnia angielska jest jaka jest. Odrobina atmosfery ale potraktowano nas jak dzieci - godz 20 i koniec, trzeba wyjść bo tak zarządziła Pani Pilot. Ok, mogliśmy powałęsać się sami i to często robiliśmy. Generalnie Pani była zmęczona, chora, nie do końca zoorganizowana. Chyba czas na zmianę osoby prowadzącej.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd udany, jednak uważam że przewodnik lokalny oprowadzający nas po Tower chciał jak najszybciej zakończyć zwiedzanie dlatego nie mieliśmy możliwości na spokojnie pospacerować po tym miejscu, a to co dla pana przewodnika który jest tam kilka razy w miesiącu jest nudne dla osób będących tam pierwszy raz mogło być ciekawe. W niektórych momentach za mało czasu na zwiedzanie, a za dużo niepotrzebnego czasu wolnego między poszczególnymi punktami programu.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety pod względem organizacyjnym byla to najsłabsza moja wycieczka z Raibow. Zaczęło się od tego, że mój mąż miał problem na lotnisku w Londynie z przejściem przez kontrolę graniczną, bo wypytywany przez strażnika nie potrafił podać adresu i nazwy hotelu. Biuro Raibow nie podaje takiej informacji przed wyjazdem. Po długiej i nieprzyjemnej dyskusji ze strażnikiem w końcu został wpuszczony. Następnie oczekiwanie na lotnisku ok. 2h na kolejne samoloty, aby przetransferowano nas do hotelu- słabe. Kolejna rzecz to brak jednej osoby ogarniającej organizację, wszak była to wycieczka "zorganizowana". Prawie każdego dnia zajmował się nami inny pilot. Przyznać jednak muszę, że zarówno Marta, Ewelina jak i Łukasz okazali sie osobami przemilymi. Przewodnik lokalny Darek mimo dużej wiedzy o Londynie, którą niektórzy tak się zachwycają i podobno brytyjskiego poczucia humoru, był wg mnie człowiekiem odznaczającym się brakiem wyczucia, empatii i momentami kultury (np. to jak potraktowal inwektywami kierowcę autobusu, ktory nie chcial zabrać wszystkich uczestnikow wycieczki bez okazania biletów). I jeszcze wejścia grupowe, na które czekaliśmy w kolejce dłużej niż Ci, którzy stali indywidualnie. Gdyby był to mój pierwszy wyjazd z Raibow, to pewnie byłby też ostatni.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Oferta objazd powinna zostać przeredagowana. Trudno nazwać objazdem, wycieczkę z 2 planowymi punktami zwiedzania na dzień. Przewodnik pozostawiał dużo czasu wolnego, co owszem daje swobodę , ale pozostawia niedosyt związany z informacjami o odwiedzanych miejscach. Ponadto każda atrakcją dodatkowo platna. Charakter objazdowych wycieczek powinien mieć zagwarantowane wejścia w cenie wycieczki. Nawet bilety na metro nie były opłacone. Jeden dzień z przewodnikiem licencjonowanym wspominam bardzo dobrze. Warto go zaangażować na chociaż 2 dni. Przewodnik Adam, zaangażowany, próbował dzielnie okiełznać grupę. Zagwarantowany jest hotel, który lata świetności ma za sobą, ale jest w dobrej lokalizacji. Bardzo dobre śniadania i przyjazna obsługa restauracyjna. Nie polecę wyjazdu, bo czuję się oszukana.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plan wycieczki obejmuje najważniejsze turystycznie miejsca w Londynie. Trzeba nastawić się, że wszystko odbywa się w niezwykłym pośpiechu. Należy koniecznie zabrać bardzo wygodne buty i nastawić się na duże zmęczenie. Z pewnością nie dla osób starszych i młodszych dzieci. Organizacyjnie - pod względem zaplanowania czasu, miejsca gdzie można zjeść - najsłabsza spośród wycieczek, na których byłam z tym biurem podróży (np. Włochy dla wygodnych czy paryskie parki rozrywki wyglądały zupełnie inaczej i były rewelacyjne). Daję 3,5 jako ocenę ogólną, ponieważ były duże problemy z działaniem systemu Tour Guide (głównie trzeszczał, zrywał połączenie), co stanowiło sporą niedogodność. Proponowana kolacja chińska niesmaczna (poza herbatą). Problemy z rejestracją w hotelu. Ale największym problemem było to, że wycieczka była łączona z grupą zwiedzania Londynu dla miłośników Harego Pottera. Łącznie ponad 50 osób (w tym dzieci szkolne), które miały różne potrzeby i oczekiwania związane z wycieczką. Wiecznie spóźniające się osoby z dziećmi, niezadowolone z egzotycznych posiłków czy chcące spędzić więcej czasu w sklepach - co uniemożliwiało spokojny przebieg wycieczki. Pan przewodnik Darek świetnie przygotowany. Pani pilot Ewa próbowała zadowolić wszystkich, ale przy takim łączeniu grup było to niemożliwe. Gdybym wiedziała o takim połączeniu, z pewnością nie wybrałabym tej wycieczki lub raczej zdecydowanie pojechałabym w innym terminie.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program wycieczki bardzo fajny. Szkoda tylko, że RAINBOW chcąc przyoszczędzić, połączyło dwie wycieczki i przydzieliło jednego przewodnika. Skutkiem czego powstała grupa ponad 50osób! Jak w takich warunkach poruszać się w zatłoczonych uliczkach Londynu? Jak wsiąść do metra w godzinach szczytu?
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plan wycieczki poprawny, brak londyńskiego centrum biznesowego w zwiedzaniu. Hotel przy Wembley na 1 gwiazdkę. Jedzenie w hotelu na 3. W ofercie dodatkowych kolacji jest: chińska i tej absolutnie nie polecam (porcje małe i niewystarczające dla ilości gości, jakoś podła), hinduska i tu niezgodność po pilot zabrał nas do knajpy włoskiej. Na lotnisku w Luton po odprawie ktoś otwierał nam walizkę, niszcząc ją w środku oraz przegrzebując rzeczy. Próba kradzieży lub nieprofesjonalna kontrola.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie jest winą Organizatora,że w lipcu jest upał,albo,że temperatura nagle spada,ale wynajęcie autokaru z klimatyzacją to już rola Biura,nieprawdaż?Przejazd z Luton w upale,autokarem z nawiewem na długo zagości w pamięci uczestników naszej wycieczki.I to wspomnienie może nie przyćmi atrakcji Londynu,ale niesmak pozostaje.Londyn to wspaniałe miasto...Wycieczkę uważam za bardzo udana.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
ogromna grupa z jedną pilotką to bardzo złe rozwiązanie , było ponad 40 osób ,sam program wycieczki ok hotel taki sobie ale wystarczający śniadania jak to na objazdówkach przewodnik pan Darek z ogromną wiedzą starał się wszystko ogarnąć , natomiast praca pani pilot Ewy skandaliczna na wiele pytań i próśb odpowiedź brzmiała nie teraz , nie mam czasu Zostawienie uczestników w tym wielkim miescie bo spóźnili się kilka minut jest niedopuszczalne , po jakimś czasie szukanie ich i stwierdzenie że dadzą sobie radę SKANDAL nie chciałabym być na ich miejscu niedopracowano również powrotu do różnych miast część grupy musiała koczować na lotnisku 5 godzin !!!