Opinie o Welcome to London

5.0/6 (147 opinii)

5.0/6
147 opinii
Intensywność programu
5.3
Pilot
5.1
Program wycieczki
5.4
Transport
5.0
Wyżywienie
4.4
Zakwaterowanie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Wycieczka super, pilot strasznie słaba

    Wycieczka bardzo intensywna, trzeba przygotować się na dużo chodzenia - dla mnie na duży plus. Najważniejsze punkty w Londynie odhaczone, wycieczka idealna na rozpoczęcie przygody z wyspami. Niestety pani Pilot bardzo nieogarnięta, nie dla każdego jest funkcja pilota, który ma prowadzić dużą grupę osób, zaplanować dzień tak, żeby nie kręcić się w kółko. Pilot nie jest przewodnikiem, ale wiedza też bardzo mała. W trakcie takiej wycieczki liczy się jednak na jakieś ciekawostki, interesujące prowadzenie po mieście, a niestety poza dniem z p. Dariuszem, który ocenić można na 12/10, nie można było na to liczyć. Szkoda również, że cała wycieczka musiała jechać na lotnisko, dlatego, że transport był jeden, a loty o różnych godzinach, co dało min. 4,5 h siedzenia na lotnisku, jeśli nie było się szczęściarzem wylatującym w pierwszej kolejności.

    Magdalena - 13.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    6/6 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Szybki Londyn

    Jednym z moich marzeń było zobaczyć Londyn- Welcome to London z rainbow miał mi zagwarantować zobaczenie najważniejszych miejsc w Londynie . Niestety na co nikt nie miał wpływu - nie wszystkie obiekty , które mieliśmy zobaczyć były dostępne dla zwiedzających bo było to kilka dni przed pogrzebem królowej Elżbiety. W Londynie trwały przygotowania do pogrzebu - wiadomo były minusy tego ale ja uważam , że to był bonus bo zobaczyłam inny Londyn- wszędzie zdjęcia królowej, przygotowania do pogrzebu , kolejki- ludzie stali nawet 11 godzin aby oddać hołd królowej. Na mnie największe wrażenie zrobił Tower of London i Muzeum figur woskowych. Figury są zrobione z niebywałą starannością , dodatkowo przejazd kolejką z animacjami- w czasie przejazdu jest opowiadana historia Wielkiej Brytanii. Rewelacja animacje. A na koniec pokaz 3D - super efekty. Tak dobrze dawno się nie bawiłam. Ostatniego dnia mieliśmy krótką wycieczkę do świątyni buddyjskiej- nie ma tego w programie - super dodatek. Hotel niedaleko stadionu Wembley- czysto , śniadania standard - głodna nie wychodziłam ale bez rewelacji. Pani pilot niestety to minus- zostawiała nas na kilka godzin, ciągle z nosem w telefonie- okazało się że po prostu czytała z telefonu informacje ( ciekawostki) co według mnie powinna mówić z pamięci- czym bardziej że mieszka w Londynie od 30 lat ( jeżeli dobrze pamiętam ). Jej tłumaczenie jak wrócić do hotelu( dla osób które nie szły na kolacje ) tragedia- jej tłumaczenie - tam pojdziecie i będzie metro to nie tłumaczenie- biorąc pod uwagę że w Londynie jest chyba 13 linii metra. Dodatkowe kolacje - nie warto - pizza za 18 funtów to przesada. Minusem jest także to osoby lecące z Warszawy muszą czekać na lotnisku na osoby z Katowic - minimum 1 godzinę. potem przejazd do hotelu i zamiast od razu zwiedzanie to najpierw opłaty za dodatkowe atrakcje i kolacje- strata czasu.

    Iwona - 16.10.2022

    25/29 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Za pana Darka już podziękujemy

    Pierwszy raz w Londynie. I wszystko byłoby ok, gdyby nie jeden człowiek - pan Darek przewodnik. Typ starego wyjadacza i (w co nie wątpię) posiadacza dużej wiedzy na temat Londynu i kultury Wlk. Brytanii. Niestety pan Darek, jego komentarze (częste używanie wulgaryzmów, seksistowskie) zepsuły wszystko. Niestety ten pan nie zwracał uwagi na to, że były z nami dzieci (tak, nastolatkowie to też dzieci), nadużywał słów wulgarnych. Przytaczając historię jednego z królów Anglii w Opactwie Westmisterskim wybrał sobie jedną z dziewczyn z grupy i opowiadał o sposobie zawierania małżeństw w dawnych czasach. Na końcu historii do tej wybranej przez siebie dziewczyny powiedział: „patrząc na panią, dużo bym na pani zarobił”. Pan przewodnik wygłaszał swoje opinie i poglądy (często żenujące i pozbawione szacunku wobec innych), których nikt nie był ciekaw - nie po to przyjechaliśmy do Londynu. Pan Darek wielokrotnie okazywał niechęć z tego powodu, że jest z grupą. Nie wiem, po co się ten pan tym zajmuje, skoro widać, jak bardzo jest sfrustrowany i zły na ludzi za to, że chcą się czegoś dowiedzieć, że nie znają miasta (poziom cierpliwości pana Darka osiągał dno, pytania od uczestników było albo wyśmiewane, albo traktowane z wyższością, odpowiedzi pana przewodnika opryskliwe). Pani Ewa - pilotka, mimo kilku potknięć, super człowiek. Pełna kultury i dobrego nastroju, cierpliwa i z ogromną wiedza na temat Londynu (w ciągu kilku godzin dowiedzieliśmy się więcej faktów i ciekawostek nt. Londynu niż w trakcie 2 dni z panem Dariuszem). Co do planu zwiedzania - idealnie zaplanowane miejsca i dużo czasu wolnego, jeśli nie wykupiło się obiadów z grupą. Hotel - dobra lokalizacja, czysta pościel, brudne okna. Śniadanie ok. Trochę oczekiwania na lotnisku na pozostałe grupy, ale nam to nie przeszkadzało. Jednak dla rodzin z dziećmi (nasza wycieczka łączyła się z inną, na temat Harrego Pottera) to już był problem i nerwowy czas. Podsumowując - gdyby nie Dariusz przewodnik, byłoby super. Niestety ten koszmarny przewodnik nam się trafił i teraz wiem, że trzeba dopytać wcześniej o przewodnika w Rainbow. Jeśli to będzie Darek, zastanówcie się dwa razy, czy jechać.

    Magdalena, Warszawa - 27.05.2023

    23/26 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Słaba organizacja

    Londyn cudowny, dużo atrakcji dla każdego. Niestety ogólne wrażenie popsuł pilot wycieczki p. Kamil. Połowa pierwszego dnia upłynęła na czekaniu na podłodze korytarza hotelu, aż pilot zbierze pieniądze od uczestników wycieczki (50 osób). Następnie przejazd do centrum i przejście po mieście, pilot w trakcie czytał informacje z telefonu. Zero przygotowana i profesjonalizmu. Suche informacje, bez informacji gdzie jesteśmy, co widzimy. Następnie powrót do hotelu i znowu długie czekanie w kolejce do pilota, który osobiście przydzielał pokoje hotelowe oraz karty na przejazdy tzn. kolejne 2 godziny. Pozostałe dni już bez większych niespodzianek. Przewodnik lokalny genialny, bardzo profesjonalny, ogromna wiedza i profesjonalizm. Hotel bardzo przyzwoity, śniadania też.

    KARINA, WARSZAWA-WESOŁA - 18.08.2019

    19/27 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem