Opinie o Welcome to London

5.0/6 (147 opinii)

5.0/6
147 opinii
Intensywność programu
5.3
Pilot
5.1
Program wycieczki
5.4
Transport
5.0
Wyżywienie
4.4
Zakwaterowanie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    londyn

    ogromna grupa z jedną pilotką to bardzo złe rozwiązanie , było ponad 40 osób ,sam program wycieczki ok hotel taki sobie ale wystarczający śniadania jak to na objazdówkach przewodnik pan Darek z ogromną wiedzą starał się wszystko ogarnąć , natomiast praca pani pilot Ewy skandaliczna na wiele pytań i próśb odpowiedź brzmiała nie teraz , nie mam czasu Zostawienie uczestników w tym wielkim miescie bo spóźnili się kilka minut jest niedopuszczalne , po jakimś czasie szukanie ich i stwierdzenie że dadzą sobie radę SKANDAL nie chciałabym być na ich miejscu niedopracowano również powrotu do różnych miast część grupy musiała koczować na lotnisku 5 godzin !!!

    Ewa, Warszawa - 20.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    9/9 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Opinia Wellcome to London

    Jak na 4 dniowa wycieczek program ok. Przewodnik miły, sympatyczny jednak nie rozpieszczał nas nadmiarem wiedzy o Londynie. realizował program punkt po punkcie, powiedział to do trzeba ale raczej w wersji minimum. Niestety ostatni dzień , 4 beznadziejnie zorganizowany. odesłani zostaliśmy na lotnisko ponad 4 godziny przed wylotem. a przedtem zabrakło czasu na dłuższe chodzenie po Hide Parku czy pójście do Harodsa. Poza tym w pierwszy dzień kiedy była brzydka pogoda, deszcz i zimno chodziliśmy po terenie a w następny dzień kiedy było słonecznie po muzeach. czy nie można programu realizować w sposób bardziej elastyczny? Przewodnik Pan Dariusz - kontrowersyjny ale ciekawie opowiadał i widać było , że ma szeroką wiedzę. Najwięcej o Londynie dowiedzieliśmy się od niego. Hotel nawet nie taki straszny choć bardzo odległy ale blisko stacji metro. Jedzenie okropne! Jeździmy na City breki z Itaka i są lepiej zorganizowane . Ogólnie pobyt oceniam na 3 . Byliśmy z Rabinowem na wycieczkach objazdowych i zawsze zorganizowane były dobrze, choć kraje były odległe. Wszystko zależy od przewodników.

    JARMILA JOLANTA, Godziesze - 06.05.2024  | Termin pobytu: kwiecień 2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Wielkie rozczarowanie

    Szanowni Podróżnicy, moja ocena nie ma na celu ani zniechęcenie do wycieczki czy też biura, ani też do rezygnacji z wycieczki, a jedynie przedstawienie wiarygodnej oceny warunków jakie zostały zaoferowane podczas ostatniej wycieczki. Moim celem było zwiedzenie Londynu w wydawałoby się ciekawej ofercie i jakkolwiek to zabrzmi ładne było opakowanie, wnętrze już niestety nie. Po pierwsze zabytki i atrakcje turystyczne Londynu są na pewno warte poznania, ale one były, są i tam pozostaną. Niestety organizator czyli Rainbow nie stanął na wysokości zadania. poszedł na łatwiznę i i zrobił to po taniości, a wycieczka nie należała do tanich. Główny zarzut to niestety hotel i wyżywienie w nim oferowane. Chociaż lokum w którym zostaliśmy zakwaterowani trudno nazwać hotelem, niby posiadało to "coś" 2 gwiazdki, ale chyba w standardzie krajów 3 świata, nie wiem kto oceniał warunki zakwaterowania, ale albo nie był w tym hotelu, albo był w stanie odurzenia, ponieważ warunki urągały wszelkim standardom. Nikt nie wymagał i nie oczekiwał hotelu marzeń, ale chociaż czystości i minimum komfortu, niestety wszyscy uczestnicy jednogłośnie ocenili stan tego przybytku jednogłośnie na "Bród, smród i ubóstwo" i nie ma w tym stwierdzeniu ani odrobiny przesady. Wszechobecny grzyb, zniszczona i poplamiona wykładzina, rozpadające się meble, głównie łóżka, zakrwawione materace, odpadające krany, smród itd. Po interwencji zamieniono nam pokój na niby lepszy, niestety jedyna zmiana polegała, na tym że umywalka była w łazience a nie w pokoju obok łóżka, i chyba było odkurzone. Mając takie warunki pokoju nie trudno było sobie wyobrazić stan kuchni i warunki w jakich przyrządzane były posiłki, zatem nie korzystaliśmy ze śniadań, gdyż obrzydzenie stanem pokoju nie pozwalało przełknąć czegokolwiek. Niestety nie było możliwości zmiany hotelu, zatem na wstępie zniszczona została wizja fajnego wypoczynku i zwiedzania. Wycieczka pod tytułem Welcome to Londom powinna zostać zmieniona na Welcome to Metro Station, gdyż połowę czasu spędziliśmy na dojazd gdziekolwiek, hotel wybrany na dalekim obrzeżach Londynu powodował stratę czasu, owszem szło to bardzo sprawnie za pomocą naszej przewodniczki, której należą się wielkie pochwały i słowa uznania. Pani Arleta uratowała swoim doświadczeniem połowę wycieczki. Plan wycieczki obejmował wszystkie najważniejsze atrakcje Londynu, jednakże było w nim nieco chaosu. Zamiast zacząć zwiedzanie od najdalszych zakątków i zbliżać się do hotelu, jeździliśmy po Londynie jak wolne neutrony, wracając np. jedną stację metra bliżej niż byliśmy dzień wcześniej. Warte uwagi na pewno wszystkie charakterystyczne zabytki, London Eye, London Tower, London Bridge, Opactwo Westminsterskie, Big Ben, Muzeum figur woskowych itd. Muzea i Galerie w moim mniemaniu nie są dobrym wyborem przy tak krótkim czasie wycieczki, potrzeba dużo czasu aby to jakoś ogarnąć, a w 1-2 godziny trudno zwiedzić coś na co potrzeba tygodni jak nie miesięcy. Podsumowując - Londyn jest warty zwiedzenia niestety, nie wybrałbym się ponownie w takiej formule z Rainbow, wydawało się, że wyjdzie taniej niż indywidualny wyjazd, niestety wyszło dużo dużo drożej niż ogarniając to wszystko samemu. Pomimo ceny wycieczki na poziomie 3 tyś, ostatecznie wyszło ponad 6 tyś za osobę, przy skandalicznych warunkach mieszkaniowych

    Rozczarowanie - 17.08.2022

    53/56 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Uwaga na pluskwy

    Jeśli chodzi o program wycieczki, nie mamy zastrzeżeń. Natomiast uwaga na hotel Wembley International - pogryzły nas pluskwy. Zmiana pokoju niestety nie pomogła. Biuro oczywiście umywa ręce od zaistniałej sytuacji i w odpowiedzi na reklamację sugeruje, że ugryzienia które były udokumentowane na zdjęciach musiały pochodzić sprzed wyjazdu.

    Bożena - 22.07.2024

    17/18 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem