Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W Sunsol Ecoland spędziliśmy 14 dni (09-23.01.2024r.) i mimo kilku niedogodności jesteśmy zadowoleni z pobytu. Jakiś czas przed wylotem dostaliśmy informację o zmianie przewoźnika i daty wyjazdu (miał lecieć dream liner LOT 06.01.2024r.) i mimo zapewnień, że różnica przewoźnika nie jest znacząca, to niestety była i to ogromna. Jedenastogodzinna podróż liniami Plus Ultra to istny dramat. Miejsca mało (osoby powyżej 180 cm miejsca na nogi mają tyle co nic), część miejsc w biznes klasie przeznaczona dla załogi zamiast dla większej ilości pasażerów, samolot bardzo głośny, obsługa raczej średnio sympatyczna i poza rozdaniem posiłków mało ją było widać, jedzenie to oczywiście kwestia gustu - w nasze się nie wpasowało, w drodze powrotnej przez cały lot (delikatnie mówiąc) szwankowała klimatyzacja-pasażerowie z tyłu samolotu siedzieli w kurtkach, a Ci z przodu nie mieli czym oddychać. Darmo szukać jakiś plusów poza tym, że dolecieliśmy punktualnie i w jednym kawałku. Nasza rodzinna suita w części Dunas mimo, że wyglądała zupełnie inaczej niż na zdjęciach i balkonu nie miała to standard był zadowalający i mieszkało się dobrze. Sam hotel jest w porządku, a obsługa widać, że się stara. Brakowało obsługi na plaży - bardzo mało wolnych leżaków, które było trzeba samemu przenosić z jednej części plaży na drugą, gąbki na leżakach leżały na nich przez cały czas, więc rano, prawie codziennie, były mokre od deszczu. Bary ubogo zaopatrzone, zarówno w napoje alkoholowe jak i softy, czas oczekiwania na napoje długi (prawdopodobnie z powodu braku wystarczającej ilości barmanów). Wieczorne animacje i dyskoteki są - głośne i do późna (koniec ok 23-1) jednym przeszkadzają, innym nie, ale warto o tym wiedzieć - bo słychać. Plaża cudowna: długa, szeroka, zadbana i oczywiście z palmami. Fakultety na których byliśmy (Margarita w pigułce, Jeepy, Cubagua i konna przygoda x2) super! Atrakcji na terenie hotelu pod dostatkiem i na to na pewno nie można narzekać :) (bilard, tenis stołowy, siatkówka, koszykówka, rowery, golf, xbox, itd.) Posiłki smaczne i fajne kolacje tematyczne, zwłaszcza w restauracji pod strzechą :)
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pomimo słabej obsługi rezydenta i nie dociągnięcia na restauracji i dostaniu pokoju niezgodnego z obiecanym uważam że jest to hotel godny polecenia.Ma bardzo duży potencjał niewykorzystany w pełni . Piękna piaszczysta i rozległa plaża mały minus chłodna woda . moim zdaniem w tym momencie hotel 4*.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w miarę ale w części Dunas wszystko ok oprócz leżaków brak materacy jedzenie nie za duży wybór ale smaczne plaża super okolica w miarę jest gdzie spacerować ,byłem dwa tygodnie na wypoczynku ogólnie jestem zadowolony ,Hotel w sumie taki dobre cztery gwiazdki w Egipcie
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
5 gwiazdek to hotel nie ma, owoce i soki bardzo smaczne, alko ok, pokoje odmalowane ale łazienki to lipa, jedzenie skromne choć smaczne, były owoce morza na których mi zależało - ogólnie kryzys ekonomiczny zapewne ma wpływ na jakość usług hotelu, najlepsza jest plaża i fale.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel szeroko połozony , nad plazą prywatna , w zasadzie ok , ale : - niby lezaki sa na plazach , ale sporo uszkodzonych , nawet z wystajacymi gwozdziami - obsluga tylko po hiszpansku , rzadko kto mowi pojedynczymi słowami po angielsku , wiec pozostaje jezyk migowy albo translator - czesto zmieniajaca sie obsluga na recepcjach ( jest kilka) zawianie jakiejs uslugi u jednej zmiany , bez sladu dla drugiej . Tak bylo z taksowkami ..zdziwienie - pokoje ...jak sie trafia , jeden z balkonem , oknem w łazience - tu ok , u znajomych pokoj sporo mniejszy z jednym oknem , łazienka nawet bez wentylacji , w przyziemiu , czuc bylo stechlizne i wilgoc . Zmiana rezcnikow .... jak sie uda albo chcialo Pani sprzatajacej . - sejfy niedzialajace w obu pokojach , wymagana zmiana baterii Poza tym jedzenie wystarczajace i ok , moze nie ma jakiegos bardzo duzego wyboru , ale na spokojnie bez szalenstw . Na terenie obiektu dwa sklepy z normalnymi cenami , w tym pelna gama alkoholi , slodyczy . W okolicy ...nic nie ma poza terenem kilka domow typu altanki ogrodowe i tyle . pustka . Trzeba brac taksowke , zeby gdzies ( tyle ze poza parkiem krajobrazowym , nie ma gdzie za bardzo) pojechac . Margarita w zasadzie tylko na odpoczynek , nic poza tym Rainbow organizuje transport na lotnisko na ...6h przed odlotem . Do lotniska jest ca 30km , ale z objazdem po innych hotelach - trwa to max. godzine i na biednym lotnisku poza kawiarnia z pizza nic nie ma . Taksowka 30 USD za 4 bagaze i 4 osoby - bez problemu , w tym czasie mozna skorzystac sobie z wszelkich atrakcji, posilkow , napoi ....
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zadbany, rozległy teren hotelu, dużo barów i restauracji, w tym na plaży, gdzie w ładnym otoczeniu można jeść posiłki. Bardzo sympatyczny i pomocny personel w hotelu, który stara się spełnić życzenia klientów. Duży plus dla Pana Aleksandra za prowadzenie wycieczek. Niestety całkowita porażka biura Rainbow za zawieranie umów z klientami i sprzedaż za dodatkową opłatą usług, którymi hotel nie dysponuje - a konkretnie pokojów z widokiem na morze. Ponadto nie wszystkie pokoje mają balkon lub taras, co również nie jest zgodne z przedstawioną ofertą. Bałagan z terminami i godzinami wycieczek organizowanymi przez Rainbow - żadna nie odbyła się w pierwotnie ustalonych terminach i godzinach. Standard pokojów 2*, przede wszystkim za to, że poza łóżkami nie było gdzie usiąść ani a pokoju, ani na tarasie lub balkonie o ile pokój nimi dysponował. Wycieczki fakultatywne lepiej kupić na miejscu, ponieważ można przy kupnie kilku dostać jedną dodatkowo bezpłatnie. Nie polecam jeep safari - wycieczka nie odbywa się jeepami tylko odkrytymi półciężarówkami i poza rumem i wertepami nie oferuje nic ciekawego.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Rezydentka wycieczki katastrofa brak zainteresowania brak kamizelek ratunkowych na katamaranie pijane towarzystwo o mały włos od tragedii
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Porównując standardy 5* hoteli w innych krajach to Sunsol Ecoland wypada przy nich bardzo słabo i ma się jeszcze czego uczyć. Spory i zadbany teren hotelu i basenów. Miła obsługa tam pracująca. Pokoje proszą się o remont i nowe oświetlenie, czyste i sprzątane każdego dnia. Wybór posiłków okrojony, dzień w dzień to samo. Alkohole i napoje oryginalne, lane z butelek. I to czym nadrabia najbardziej, plaża i bajeczne widoki. Warto wspomnieć o rezydentkach i Pani przewodniczce z wycieczki "Margarita w pigułce", robię to z sercem i radością.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotele na objazdówce miały być 2* a były ponad 3. Hotel SUNSOL Ecoland miał być 5* a jest może 3. Infrastruktura hotelowa na nawet na 6* i przepiękna lokalizacja na plaży z ruchomymi piaskami ale sam hotel kiepski. Dla 3 dorosłych osób dostaliśmy dwa łóżka 140. Pokój od strony recepcji co oznaczało pobudkę ok 4 nad ranem ponieważ wtedy przyjeżdżały nowe ultra stare i głośne autobusy z nowymi turystami. Z czystością pokoju też kiepsko. Dopiero jak zostawiliśmy 5 USD to trochę się polepszyło i wreszcie dostaliśmy 3 ręczniki dla 3 osób. Drinki bardzo dobre. Lokalne rumy pychotka. Jedzenie smaczne ale wszyscy, których poznaliśmy chorowali na biegunkę. Często wydawało się, że owoce morza nie były za świeże w potrawach mieszanych. Może kostki lodu ale kto wie... Na pewno to nie jest ogólny problem Wenezueli ponieważ nikt nie chorował podczas objazdówki w różnych hotelach w poprzednim tygodniu. Uwaga: tu nikt nie mówi po angielsku więc szybko trzeba uruchomić google translator. Najlepiej załadować słownik hiszpański przed wylotem aby nie był potrzebny internet.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obiekt zadbany i czysty, obsługa pomocna, nawet jeśli często trwa to dłużej. Oferta bufetu jest do opanowania, ale każdy znajdzie coś do jedzenia i nikt nie wraca do domu głodny. Suma Sumarom 7 z 10. Polecam warto zobaczyć 👍