Opinie o SUNSOL Ecoland

5.3/6
(342 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.0
Intensywność programu
1.0
Obsługa hotelowa
5.3
Pilot
1.0
Plaża
5.7
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.6
Program wycieczki
4.0
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Transport
2.0
Wyżywienie
5.0
Zakwaterowanie
2.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    36

    Wakacje 10-25.11.2024 Katarzyna i Przemysław

    Przemysław, Ciechanów 27.11.2024 | Termin pobytu: listopad 2024

    Najgorsze wakacje ze wszystkich ( wyjeżdżamy od kilkunastu lat 2-3 razy do roku) Hotel max. 3*, stołówka jak za czasów PRL- u, brudne ,lepiące i śmierdzące stoły bez obrusów. Jedzenie fatalne, nic do wyboru i codziennie to samo.Ciągle czegoś brakowało ,i nie było dokładane( filiżanek, mleka, pomidorów,wina) nie było masła ani pieczywa.Pokoje znośne ale bez rewelacji, sprzątane jak się panią przypomni,ale i tak zawsze o czymś zapomną, albo zmienić ręczniki lub zostawić, to samo z żelem pod prysznic i wodą butelkowaną( 1 but. dziennie na pokój),były też ogromne karaluchy i nietoperz. Ekspres do kawy zapleśniały i nie umyty do końca pobytu.Byliśmy 2 tygodnie i przez 12 dni nie było prądu od 8 do 23 godzin dziennie o różnych porach, w związku z tym nie działała klimatyzacja ( 35° w pokoju) ludzie spali na leżakach na plaży, nie było światła, ciepłej wody, nie można naładować telefonów, maszynki do golenia, skorzystać z suszarki do włosów, nie było wi- fi, w barach nie działały miksery i nie robili drinków, brakowało mięty i limonki oraz coli. Plaża nie sprzątana( pełno plastikowych kubków i słomek, brudne materace na leżaki nie myte i sprzątane).Fatalna wycieczka shopping, zawieziono nas do galerii handlowej.Po za pogodą nie było niczego godnego uwagi.Generalnie zmarnowane wakacje i pełne nerwów.Nie polecamy, hotel nie jest w stanie sprostać wymogom 21 wieku. Prawie wszyscy złożyli reklamację zobaczymy jak zachowa się biuro Rainbow

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Ecoland Margarita

    MAŁGORZATA, SZCZECIN 15.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Hotel położony w pięknej zatoce otoczonej górami. Dobra, lokalna kuchnia i życzliwa obsługa choć czasami zbyt wolno reagująca na prośby - ale nie dziwi to w tym klimacie; wiadomo "maniana" ;) Wycieczka do Parku Canaima pozostawi niesamowite wrażenia na zawsze - warto ją koniecznie zrealizować i to w wersji 2-dniowej. Pogoda znakomita z lekkim i krótkim deszczem każdego poranka, woda ciepła, plaże długie i szerokie - można pospacerować, a rano pobiegać. Przeszkadza zbyt głośna muzyka na basenach i plaży. Brakuje zajęć z tańców latynoamerykańskich oraz zajęć z jogi. Słaby standard pokojów.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Recenzja wyjazdu na Margaritę

    Dąbrowska 11.01.2025

    Byliśmy od 26 12 do 9 01 2025.Chotel zasługuje maxymalnie na 3 gwiazdki.Pokoje obskurne. Wymiana ręczników była lub nie.Pokoje nie sprzątanie codziennie. WiFi beznadziejne. Do plaży kawałek. Brak leżaków na plaży i przy basenie.Obsluga nie zna języka angielskiego i nie da się nic załatwić. Nie polecam.Rezydenci to jedyny plus wyjazdu.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Reklamacja

    SŁAWOMIR, WYSOKA 12.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Wyjazd super ale nieudany w czwartym dniu pobytu pogryzly pluskwy czy mrówki w pokoju cale plecy mężowi a mnie nogi byla interwencja lekaza gdzie mężowi się wakacje skończyły bo dostał antybiotyk zakaz wchodzenia do wody i zarazem obawa co dalej z plecami bo wygladalo to okropnie po dezynfekcji pokoju rano wstajemy a na lozku cala posciel w malutkich pluskwach czy mroweczek to juz byl koszmar Jest juz dwa tygodnie po przyjezdzie pozostaly slady po tych ukąszeniach wakacje jeszcze przez okres swiateczny byly okropne

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Srednio jako tako

    Katarzyna 21.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    po prostu powiem ze nie opcji bym drugi raz wrocila, plaza, usmiechnieci ludzie i drinki super, wszystko inne to przecietnosc. wycieczki to takie na sile krzesanie krzesiwa, masakra. nuda i stracony czas j pieniadze. biuro nie dba o kkmfort klientow przy zameldowaniu i wymeldowaniu. trzeba doliczyc kase na wydluzenie pobutu zebg nie koczowac, ale biuro nic w tej kwestii jie robiS zameldowabie trwalo ponad godzineZ przy wylocie mozna przewozlic napoje - nikt o tym wczesniej nie wspomnial. rezydencj najczesciej to takie wyuczone studentki co nie czuja potrzeb klientow. ogolnie - nie polecam

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    wszystko popsuło przedwczesne wywiezienie na lotnisko

    Gosia 11.02.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    ocena jest za to że wywiezio nas ponad 5 godzin przed odlotem na nieprzygotowane na turystów dziadowskie lotnisko . naprawdę jestem oburzona. zawsze do tej pory wystawiałam najwyższe oceny a tym razem niestety nie mogę bo nie popieram bezsensownego znęcania się nad ludźmi.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    51

    Uważajcie na tą ofertę Rainbow!

    Kasia 22.11.2024

    Ostatnie wakacje z rainbow i jakimkolwiek innym biurem. Rezydentki hotelu do zwolnienia. Nie ma z nimi kontaktu, nie odbierają telefonu, nawet nie mają zarejestrowanego podanego numeru na WhatsApp. Podczas spotkania zachowywały się jak przysłowiowe sprzedawczynie garnków, tzn. wcisnąć tyle wycieczek ile się da, nie zwracając uwagi na podstawowe problemy gości w hotelu, udajac ze ich nie ma, ignorujac krzyki i pretensje gosci podczas spotkania. Spotkanie z rezydentem rozpoczęło się karczemna awantura zarówno z nowo przybyłą grupą, jak i gośćmi przebywającymi w hotelu od tygodnia, a którzy przyszli na spotkanie licząc na jakąkolwiek pomoc rezydenta. Ogromnym problemem hotelu jest brak prądu. Tak moi drodzy! - brak prądu! Rezydentki i obsługa hotelu twierdzi, że na Margaricie są przerwy w dostawie prądu i to jest prawda. Ale rzeczywistosc była taka, ze wybrane części hotelu miały prąd a pozostałe nie. W barze nie zrobią kawy, bo nie ma prądu, ale 5 metrów dalej prąd już jest, świecą lampy, działa nagłośnienie - cud!. Miałam wrażenie momentami, że chodzi o oszczędność hotelu i ograniczenie dostepnosci czesci uslug, ktorą po prostu w ten sposob tlumaczono, robiac z nas idiotow. Nikt nie potrafil wyjasnic, dlaczego nie dziala ekspres do kawy, a lampy obok jakims cudem swieca. Recepcja miala prad zawsze, dlatego też w recepcji ustawiono całe zestawy przedłużaczy i kontaktów elektrycznych, gdzie goscie podladowywali telefony. Ci, ktorzy doplacili za pokoj w czesci Dunas nie mieli pradu, a w czesci tanszej Oasis byl prad. Goście zbulwersowani, bo nie mogą naładować telefonu, wysuszyć włosów, nie działa klimatyzacja, wiec nie da sie spac w pokoju. To nie jest standard 5 gwiazdkowego hotelu. Jedzenie mocno średnie, śniadania tragiczne, kolacje duzo lepsze, posiłki pomiędzy, czyli przekąski niejadalne. Obsługa hotelu bardzo miła, choć prawie nikt nie zna nawet podstawowych słów po angielsku. Ogólne wrazenie jest takie, że jest to miejsce raczkujące, wiele niedogodności wynika z potwornej biedy jaka tu panuje, np jakość jedzenia i tego trzeba miec świadomość. Okoliczności przyrody rekompensuja wiele, bo Margarita jest nadal bardzo dziewicza dzięki temu. Np najpiekniejsza i najszersza plaża na Margaricie jest pusta, prawie nie ma tam ludzi, w większości są to miejscowi, z uwagi na brak infrastruktury hotelowej wokół. Problemem jest Biuro podróży, które sprzedaje zupelnie coś innego niż jest w ofercie. To moje kolejne rozczarowanie i powód, dla którego zacznę podróżować na własną rękę. Człowiek płaci za to, żeby nie martwić się organizacją, mieć poczucie, że jedziemy do poleconego i sprawdzonego miejsca. Na miejscu okazuje sie jednak, ze rzeczywistosc w stosunku do oferty ma sie nijak. Czesc naszej grupy szykuje pozew zbiorowy przeciwko Rainbow za zmarnowany urlop. Trudno jest wypoczac placac 20 tysiecy za dwie osoby, bez dostepu do pradu. Ceny wycieczek zorganizowanych bardzo wysokie, za wysokie. Zwiedzając okolice taksówką zamówiona w hotelu zapłacicie 30-50$ zamiast 100$ za wycieczke zorganizowana przez biuro wynajętym autokarem wypchanym po brzegi ludźmi. Niestety, smutne jest to, że wypoczynek stał się skomercializowaną usługą, a większość usługodawców zwyczajnie nas oszukuje, robi w konia i cicho się z tego śmieje, wykorzystując często nasz zdrowy rozsądek. Kto bowiem wybrałby się na własną rękę do Wenezueli? Doświadczony podróżnik. Większość z nas wybiera zaufane duże biuro podróży w takie miejsca, mając na względzie własne bezpieczeństwo. Uważajcie wiec, przemyślcie dwa razy wydając tyle kasy i miejcie świadomość, co zastaniecie po przylocie.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Tego koszmarnego doznania nie chcę nigdy powtarzać.

    SLAWOMIR, JASLO 10.04.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Hotel generalnie bardzo stary. Okna zamykane na zasuwki- z dużymi luzami i przewiewami, dudniące podczas wiatru- nie pozwala to na spokojne przespanie nocy. W trakcie mojego pobytu prowadzono remont recepcji- pracujące szlifierki, wszędzie pył - zawiewany do baru i restauracji. Restauracja otwarta, wlatujące ptaki i wszechobecne koty uniemożliwiają spokojne spożycie posiłków ( problem generalnie niedostrzegany przez obsługę). Osobiście szczerze odradzam.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    kiepsko

    MAREK, Kościerzyna 20.01.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    piękne widoki, reszta do kitu, wiatr, deszcz, brudne pokoje, restauracje typu bar mleczny, posiłki ciągle takie same kurczak, kurczak, kurczak. Zdecydowanie odradzam.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    wymarzone wakacje z problemami

    Dawid 25.02.2025

    Drodzy Państwo, Postaram się jak najkrócej. Hotel, personel, plaża, jedzenie, napoje - wszystko na co najmniej 4/5 gwiazdki, standardowo spędzone wakacje bez przygód - będziecie zadowoleni. Problem zaczyna się, kiedy wakacje stają się niestandardowe - czyli tak jak w moim przypadku. W piątym dniu urlopu złamałem rękę, zero kontaktu z rezydentem. Do szpitala zabrała mnie taksówka, brak kontaktu z biurem podróży. Na miejscu nie ma roamingu (o czym Rainbow nie informuje), ubezpieczenie z Rainbow (tu europa) - żenada. Na miejscu w szpitalu nikt się mną nie zajął przez 6 godzin gdyż ubezpieczyciel nie odpisywał na maila z potwierdzeniem polisy. Potrzebna była operacja, która się nie odbyła bo ubezpieczyciel tak zwlekał z wydaniem zgody (kolejne 8 godzin), że musiałem wypisać się na własne żądanie gdyż nie zdążyłbym na samolot. Gdy wreszcie żona dodzwoniła się do rezydenta usłyszała: no a co możemy zrobić... Tak to w rzeczywistości wygląda, w ofercie jest informacja o opiece polskojęzycznego rezydenta, natomiast jego rola sprowadza się do sprzedawania wycieczek fakultatywnych. W związku z brakiem możliwości poddania się operacji na miejscu leciałem samolotem ze złamaną ręką do Polski - średnio polecam. Niestety jak to w życiu bywa, jak się ofertę kupuje to wszystko jest pięknie, a obsługa posprzedażowa nie istnieje - Rainow idealnie wpisuje się w ten schemat. Reklamacji oczywiście nie uznają, nie mają sobie nic do zarzucenia. Nie polecam wakacji z tym biurem, i już na pewno nie z ubezpieczycielem z którym biuro współpracuje.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem