Opinie o SUNSOL Ecoland

5.3/6
(343 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.0
Intensywność programu
1.0
Obsługa hotelowa
5.3
Pilot
1.0
Plaża
5.7
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.6
Program wycieczki
4.0
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Transport
2.0
Wyżywienie
5.0
Zakwaterowanie
2.0
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    wymarzone wakacje z problemami

    Dawid 25.02.2025 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Drodzy Państwo, Postaram się jak najkrócej. Hotel, personel, plaża, jedzenie, napoje - wszystko na co najmniej 4/5 gwiazdki, standardowo spędzone wakacje bez przygód - będziecie zadowoleni. Problem zaczyna się, kiedy wakacje stają się niestandardowe - czyli tak jak w moim przypadku. W piątym dniu urlopu złamałem rękę, zero kontaktu z rezydentem. Do szpitala zabrała mnie taksówka, brak kontaktu z biurem podróży. Na miejscu nie ma roamingu (o czym Rainbow nie informuje), ubezpieczenie z Rainbow (tu europa) - żenada. Na miejscu w szpitalu nikt się mną nie zajął przez 6 godzin gdyż ubezpieczyciel nie odpisywał na maila z potwierdzeniem polisy. Potrzebna była operacja, która się nie odbyła bo ubezpieczyciel tak zwlekał z wydaniem zgody (kolejne 8 godzin), że musiałem wypisać się na własne żądanie gdyż nie zdążyłbym na samolot. Gdy wreszcie żona dodzwoniła się do rezydenta usłyszała: no a co możemy zrobić... Tak to w rzeczywistości wygląda, w ofercie jest informacja o opiece polskojęzycznego rezydenta, natomiast jego rola sprowadza się do sprzedawania wycieczek fakultatywnych. W związku z brakiem możliwości poddania się operacji na miejscu leciałem samolotem ze złamaną ręką do Polski - średnio polecam. Niestety jak to w życiu bywa, jak się ofertę kupuje to wszystko jest pięknie, a obsługa posprzedażowa nie istnieje - Rainow idealnie wpisuje się w ten schemat. Reklamacji oczywiście nie uznają, nie mają sobie nic do zarzucenia. Nie polecam wakacji z tym biurem, i już na pewno nie z ubezpieczycielem z którym biuro współpracuje.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    opinia o hotelu.

    Wioletta 25.02.2025 | Termin pobytu: luty 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Plaża piękna. W oceanie woda zimna, bardzo duże fale, bardzo wietrznie. W pokojach brudno, ręczniki wymienione przez cały pobyt tylko raz. Przez 5 dni prosiłam o ciepłą wodę, cały czas wmawiali mi że woda jest ciepła a była zimna. Poprosiłam o zmianę pokoju to kazali mi dopłacić żeby była ciepła woda a już w Polsce dopłaciłam za pokój z widokiem na morze, którego nie było. Jedzenie monotonne, codziennie to samo, owoce dostępne tylko w głównej jadalni 3 x dziennie. Przez cały pobyt jeden gatunek ryby -codziennie ta sama, owoce morza pojawiły się 2 razy (ośmiornica) wymieszana z kurczakiem. Animacje wieczorem słabe. Jeżeli ktoś lubi duże fale, wietrzną pogodę to będzie zadowolony ale dla mnie katastrofa. Ja osobiście nie polecam tego hotelu.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Dno........................

    TADEUSZ Marian, BIELSKO-BIAŁA 16.04.2025 | Termin pobytu: luty 2025 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Nie doradzam poniżej krytyki ........000000000000 ocena pobytu, Starocie hotel należy zamknąć i zacząć remont generalny, szpary w oknach na dwa centymetry wiatr gwiżdże po pokojach to samo dotyczy drzwi. Które się ciągle psuja i nie można dostać się do pokoju ,wyżywienie bardzo kiepskie monotonne rezydent szczególnie pani Klaudia ???????????????????????????

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem