Opinie klientów o SUNSOL Ecoland

5.3 /6
212 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.8
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

MIROSŁAW, Turza Śląska 05.12.2023
Termin pobytu: listopad 2023

Wenezuela-Margarita

Hotel to na pewno nie 5 gwiazdek ale dość czysty , wyżywienie skromne ale każdy coś dla siebie znajdzie, przepiękna plaża i cudowna pogoda rekompensuje brak widoku na morze z pokoju hotelowego który sprzedaje biuro a go po prpstu nie ma. Atmosfera muzyka jak na Karaibach Super . Bary dobrze zaopatrzone wszędzie miał obsługa . Wycieczki pozostawiają dużo do życzenia uważam że drogie. Ale Warto wybrać się na urlop ,

4.0/6

JERZY ADAM, WARSZAWA 16.02.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

Wczasy FWP w Wenezueli

Spędziliśmy tydzień w hotelu w stylu średni Gierek.Niby czysto,uprzejmie ale na pewno nie luksusowo.Ogromne rozczarowanie w porównaniu do opisu w ofercie

4.0/6

Małżeństwo 60+ 23.02.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

Pobyt wypoczynek po objazdówce

Hotel na pewno nie zasługuję na 5, tylko skromna 4. ......................................................................

4.0/6

MAKSYM ANTONI, Ciechocinek 25.01.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

Było okej :)

W Sunsol Ecoland spędziliśmy 14 dni (09-23.01.2024r.) i mimo kilku niedogodności jesteśmy zadowoleni z pobytu. Jakiś czas przed wylotem dostaliśmy informację o zmianie przewoźnika i daty wyjazdu (miał lecieć dream liner LOT 06.01.2024r.) i mimo zapewnień, że różnica przewoźnika nie jest znacząca, to niestety była i to ogromna. Jedenastogodzinna podróż liniami Plus Ultra to istny dramat. Miejsca mało (osoby powyżej 180 cm miejsca na nogi mają tyle co nic), część miejsc w biznes klasie przeznaczona dla załogi zamiast dla większej ilości pasażerów, samolot bardzo głośny, obsługa raczej średnio sympatyczna i poza rozdaniem posiłków mało ją było widać, jedzenie to oczywiście kwestia gustu - w nasze się nie wpasowało, w drodze powrotnej przez cały lot (delikatnie mówiąc) szwankowała klimatyzacja-pasażerowie z tyłu samolotu siedzieli w kurtkach, a Ci z przodu nie mieli czym oddychać. Darmo szukać jakiś plusów poza tym, że dolecieliśmy punktualnie i w jednym kawałku. Nasza rodzinna suita w części Dunas mimo, że wyglądała zupełnie inaczej niż na zdjęciach i balkonu nie miała to standard był zadowalający i mieszkało się dobrze. Sam hotel jest w porządku, a obsługa widać, że się stara. Brakowało obsługi na plaży - bardzo mało wolnych leżaków, które było trzeba samemu przenosić z jednej części plaży na drugą, gąbki na leżakach leżały na nich przez cały czas, więc rano, prawie codziennie, były mokre od deszczu. Bary ubogo zaopatrzone, zarówno w napoje alkoholowe jak i softy, czas oczekiwania na napoje długi (prawdopodobnie z powodu braku wystarczającej ilości barmanów). Wieczorne animacje i dyskoteki są - głośne i do późna (koniec ok 23-1) jednym przeszkadzają, innym nie, ale warto o tym wiedzieć - bo słychać. Plaża cudowna: długa, szeroka, zadbana i oczywiście z palmami. Fakultety na których byliśmy (Margarita w pigułce, Jeepy, Cubagua i konna przygoda x2) super! Atrakcji na terenie hotelu pod dostatkiem i na to na pewno nie można narzekać :) (bilard, tenis stołowy, siatkówka, koszykówka, rowery, golf, xbox, itd.) Posiłki smaczne i fajne kolacje tematyczne, zwłaszcza w restauracji pod strzechą :)
147484953
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem