Opinie o SUNSOL Ecoland

5.3/6 (226 opinii)

5.3/6
226 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.8
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.5/6

    Uważajcie na tą ofertę Rainbow!

    Ostatnie wakacje z rainbow i jakimkolwiek innym biurem. Rezydentki hotelu do zwolnienia. Nie ma z nimi kontaktu, nie odbierają telefonu, nawet nie mają zarejestrowanego podanego numeru na WhatsApp. Podczas spotkania zachowywały się jak przysłowiowe sprzedawczynie garnków, tzn. wcisnąć tyle wycieczek ile się da, nie zwracając uwagi na podstawowe problemy gości w hotelu, udajac ze ich nie ma, ignorujac krzyki i pretensje gosci podczas spotkania. Spotkanie z rezydentem rozpoczęło się karczemna awantura zarówno z nowo przybyłą grupą, jak i gośćmi przebywającymi w hotelu od tygodnia, a którzy przyszli na spotkanie licząc na jakąkolwiek pomoc rezydenta. Ogromnym problemem hotelu jest brak prądu. Tak moi drodzy! - brak prądu! Rezydentki i obsługa hotelu twierdzi, że na Margaricie są przerwy w dostawie prądu i to jest prawda. Ale rzeczywistosc była taka, ze wybrane części hotelu miały prąd a pozostałe nie. W barze nie zrobią kawy, bo nie ma prądu, ale 5 metrów dalej prąd już jest, świecą lampy, działa nagłośnienie - cud!. Miałam wrażenie momentami, że chodzi o oszczędność hotelu i ograniczenie dostepnosci czesci uslug, ktorą po prostu w ten sposob tlumaczono, robiac z nas idiotow. Nikt nie potrafil wyjasnic, dlaczego nie dziala ekspres do kawy, a lampy obok jakims cudem swieca. Recepcja miala prad zawsze, dlatego też w recepcji ustawiono całe zestawy przedłużaczy i kontaktów elektrycznych, gdzie goscie podladowywali telefony. Ci, ktorzy doplacili za pokoj w czesci Dunas nie mieli pradu, a w czesci tanszej Oasis byl prad. Goście zbulwersowani, bo nie mogą naładować telefonu, wysuszyć włosów, nie działa klimatyzacja, wiec nie da sie spac w pokoju. To nie jest standard 5 gwiazdkowego hotelu. Jedzenie mocno średnie, śniadania tragiczne, kolacje duzo lepsze, posiłki pomiędzy, czyli przekąski niejadalne. Obsługa hotelu bardzo miła, choć prawie nikt nie zna nawet podstawowych słów po angielsku. Ogólne wrazenie jest takie, że jest to miejsce raczkujące, wiele niedogodności wynika z potwornej biedy jaka tu panuje, np jakość jedzenia i tego trzeba miec świadomość. Okoliczności przyrody rekompensuja wiele, bo Margarita jest nadal bardzo dziewicza dzięki temu. Np najpiekniejsza i najszersza plaża na Margaricie jest pusta, prawie nie ma tam ludzi, w większości są to miejscowi, z uwagi na brak infrastruktury hotelowej wokół. Problemem jest Biuro podróży, które sprzedaje zupelnie coś innego niż jest w ofercie. To moje kolejne rozczarowanie i powód, dla którego zacznę podróżować na własną rękę. Człowiek płaci za to, żeby nie martwić się organizacją, mieć poczucie, że jedziemy do poleconego i sprawdzonego miejsca. Na miejscu okazuje sie jednak, ze rzeczywistosc w stosunku do oferty ma sie nijak. Czesc naszej grupy szykuje pozew zbiorowy przeciwko Rainbow za zmarnowany urlop. Trudno jest wypoczac placac 20 tysiecy za dwie osoby, bez dostepu do pradu. Ceny wycieczek zorganizowanych bardzo wysokie, za wysokie. Zwiedzając okolice taksówką zamówiona w hotelu zapłacicie 30-50$ zamiast 100$ za wycieczke zorganizowana przez biuro wynajętym autokarem wypchanym po brzegi ludźmi. Niestety, smutne jest to, że wypoczynek stał się skomercializowaną usługą, a większość usługodawców zwyczajnie nas oszukuje, robi w konia i cicho się z tego śmieje, wykorzystując często nasz zdrowy rozsądek. Kto bowiem wybrałby się na własną rękę do Wenezueli? Doświadczony podróżnik. Większość z nas wybiera zaufane duże biuro podróży w takie miejsca, mając na względzie własne bezpieczeństwo. Uważajcie wiec, przemyślcie dwa razy wydając tyle kasy i miejcie świadomość, co zastaniecie po przylocie.

    Kasia - 22.11.2024

    29/35 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Tego koszmarnego doznania nie chcę nigdy powtarzać.

    Hotel generalnie bardzo stary. Okna zamykane na zasuwki- z dużymi luzami i przewiewami, dudniące podczas wiatru- nie pozwala to na spokojne przespanie nocy. W trakcie mojego pobytu prowadzono remont recepcji- pracujące szlifierki, wszędzie pył - zawiewany do baru i restauracji. Restauracja otwarta, wlatujące ptaki i wszechobecne koty uniemożliwiają spokojne spożycie posiłków ( problem generalnie niedostrzegany przez obsługę). Osobiście szczerze odradzam.

    SLAWOMIR, JASLO - 10.04.2024  | Termin pobytu: marzec 2024

    8/14 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem