Opinie o Amarin Resort & SPA

5.7/6 (55 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.7/6
55 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
5.5
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    Wspaniały pobyt na Phu Quoc

    Hotel położony zaraz przy plaży, w bliskiej odległości do wielu restauracji i punktów usługowych, przemiła obsługa i przepyszne śniadania. Na basenie lub na plaży zawsze można było znaleźć wolne leżaki. Obsługa dbała o przyjemny pobyt gości.

    Piotr, Katowice - 11.02.2024  | Termin pobytu: grudzień 2023

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Bardzo w porządku hotel, super lokalizacja

    Wszystko ok, piękna plaża jedna uwaga to wybijanie kanalizacji w łazience - chyba była jakas awaria pokoj z widokiem na morze to must have, mielismy przepiekny widok z okna Sniadania pyszne, ale kolacji tam nie polecam - pizza mrozona, wiec warto wybrac się do lokalu tuż za ścianą na nieco lepsze europejskie opcje. Badz po prostu do lokalnych restauracji przy drodze glownej (przepyszne i swieze jedzenie)

    Agnieszka, Mińsk Mazowiecki - 24.03.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    8/8 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    NIE TEN HOTEL

    Rainbow zaproponowało nam Amarin, ponieważ nie zapewnili pobytu w hotelu, który sobie wybraliśmy i dopłaciliśmy za pokój z widokiem na morze (Sunset Beach Resort & SPA Pokój: 2: Pokój Deluxe Panorama z widokiem na ocean). Zależało nam na hotelu blisko centrum wyspy (odległość spacerowa) i tylko ten spełniał kryterium - dlatego się zgodziliśmy. Jednak jest to bardzo średni hotel. Czysty, jedzenie smaczne, obsługa miła. Tutaj nie ma się czego przyczepić. Jako rekompensatę dostaliśmy bon w wysokości 500 zł. a kiedy kupowaliśmy wycieczkę - wybrany przez nas hotel był droższy a dopłata za pokój wyniosła 1.100 zł. Jednak biuro Rainbow postawiło nas pod ścianą - i albo bierzemy to co proponują - albo zwracają koszt całej wycieczki i już. Podczas, gdy mieliśmy już załatwione urlopy, kupione loty do i z Warszawy.

    Barbara, Świnoujście - 28.11.2023  | Termin pobytu: styczeń 2023

    15/21 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem