Opinie o Amarin Resort & SPA

5.6/6 (72 opinie)
5.6/6
72 opinie
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.4
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
5.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 5.0/6

    Hotel na.pobycie

    Hotel odpowiednio do kategorii . Obsługa b.uczynna pomocna sympatyczna uśmiechnięta. Kuchnia b.dobra.i bogata .B .dużo owoców

    Teresa, Elbląg - 15.02.2024  | Termin pobytu: styczeń 2024

    5/6 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Bardzo udany pobyt.

    Hotel bardzo ładny i czysty. Śniadania bardzo dobre. Personel bardzo miły i pomocny. Ogólnie pobyt bardzo udany.

    ANETA, LIPOWA - 19.01.2023  | Termin pobytu: styczeń 2023

    35/47 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    HOTEL SUPER - RAINBOW JUZ NIE

    WITAM PIERWSZE CO BYLO WPADKA RAINBOW - BRAK INFORMACJI DO BUISSNESS LOUNGE O TYM ZE MAMY ZAPLACONE - NAJEDLISMY SIE WSTYDU NA LOTNISKU W KATOWICACH - ZARAZ BEDZIE ZE TO MY ZAWALILISMY, OJ NIE BO NA STANOWISKU RAINBOW NIE OTZYMALISMY ZADNEGO DOKUMENTU, NA MAILA NIC NIE PRZYSZLO W WIETNAMIE CZEKALISMY NA MAILA OKOLO 2-3 DNI ABY WYSLAC NA LOTNISKO. TRAGEDIA Z TAKA OBSLUGA. PRZY WYLOCIE REZYDENT 2-3 DNI WCZESNIEJ DOSTAL INFORMACJE ZE POTRZEBUJEMY NA LOTNISKU ASYSTY OSOBY NIEPELNOSPRAWNEJ - COZ, TRZEBA BYLO SAMEMU ZALATWIC BO JAK REZYDENT ZJAWIL SIE NA LOTNISKU ZAPYTAL CZY NADAL POTRZEBUJEMY POMOCY OTRZYMAL ODPOWIEDZ ZE TAK. ZAGINAL JAK SAMI PODESZLISMY DO CHECK-IN POPROSILISMY O ASYSTE I JA OTRZYMALISMY. WIDZIALEM ZE REZYDENT BYL ZADOWOLONY A O NAS ZAPOMNIAL BO ROZMAWIAL CHYBA ZE SWOIMI ZNAJOMYMI. PODSUMOWUJAC ZALATWILI HOTEL A RESZTE ZALATW SOBIE SAM JAK CHCESZ TO MIEC. LATAMY Z RAINBOW DLUGO ALE TA WPADA POWINNA BYC CHOCIAZ ZREKOMPENSOWANA 10% RABATEM NA NASTEPNE WAKACJE.

    Marcin (mąż Anny). - 29.03.2024  | Termin pobytu: marzec 2024

    4/12 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Amarin - na TAK..

    Hotel Amarin położony jest niedaleko lotniska (krótki transfer) oraz centrum miejscowości. Przy głównej ulicy usytuowanych jest mnóstwo sklepików, barów i restauracyjek oferujących owoce morza i inne dobrodziejstwa kuchni wietnamskiej. Około 25 min spaceru znajduje się największy sklep KingKong - ogromny wybór artykułów spożywczych (polecam kawę), napojów, pamiątek i tekstyliów. Jeśli zaczynacie objazd po pobycie na wyspie to polecam zakupy zrobić właśnie tam, bo potem kiepsko z marketami. Sam hotel jest nieduży, przy wąziutkiej plaży na której można skorzystać z masaży. Leżaków jest niestety zbyt mało i czasem nie ma się gdzie położyć. To samo przy basenie. Przy basenie jest mały bar, gdzie można zamówić pyszne drinki i koktajle. Śniadanie było pyszne, jest duży wybór potraw wietnamskich i europejskich. Każdy znajdzie coś dla siebie. Wybór owoców oszałamiający! Pokój z widokiem na morze lekko nadgryziony zębem czasu ale jest wszystko, co potrzeba. Suszarka, kosmetyki, czajnik, wifi dobrze działa. W recepcji pracują bardzo przyjaźni ludzie, zawsze pomocni. Można u nich zamówić taxi np. do kolejki linowej lub plaży rozgwiazd. Można też korzystać z aplikacji Grab (tutejszy Uber). Dla mnie minusem jest teren przed hotelem, który jest śmieciowiskiem, gruzowiskiem i wygląda fatalnie. poza tym wyspa jest brudna, jest dużo śmieci bo nikt nie dba o czystość. To tak ku przestrodze, jeśli ktoś nie był w Azji. Poza tym świetne miejsce na relaks. Polecam Amarin za obsługę, śniadania i położenie.

    Ewa Agnieszka, ŁÓDŹ - 08.04.2025  | Termin pobytu: marzec 2025

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem