5.0/6
Hotel odpowiednio do kategorii . Obsługa b.uczynna pomocna sympatyczna uśmiechnięta. Kuchnia b.dobra.i bogata .B .dużo owoców
Teresa, Elbląg - 15.02.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024
5/6 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel bardzo ładny i czysty. Śniadania bardzo dobre. Personel bardzo miły i pomocny. Ogólnie pobyt bardzo udany.
ANETA, LIPOWA - 19.01.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023
35/47 uznało opinię za pomocną
5.0/6
WITAM PIERWSZE CO BYLO WPADKA RAINBOW - BRAK INFORMACJI DO BUISSNESS LOUNGE O TYM ZE MAMY ZAPLACONE - NAJEDLISMY SIE WSTYDU NA LOTNISKU W KATOWICACH - ZARAZ BEDZIE ZE TO MY ZAWALILISMY, OJ NIE BO NA STANOWISKU RAINBOW NIE OTZYMALISMY ZADNEGO DOKUMENTU, NA MAILA NIC NIE PRZYSZLO W WIETNAMIE CZEKALISMY NA MAILA OKOLO 2-3 DNI ABY WYSLAC NA LOTNISKO. TRAGEDIA Z TAKA OBSLUGA. PRZY WYLOCIE REZYDENT 2-3 DNI WCZESNIEJ DOSTAL INFORMACJE ZE POTRZEBUJEMY NA LOTNISKU ASYSTY OSOBY NIEPELNOSPRAWNEJ - COZ, TRZEBA BYLO SAMEMU ZALATWIC BO JAK REZYDENT ZJAWIL SIE NA LOTNISKU ZAPYTAL CZY NADAL POTRZEBUJEMY POMOCY OTRZYMAL ODPOWIEDZ ZE TAK. ZAGINAL JAK SAMI PODESZLISMY DO CHECK-IN POPROSILISMY O ASYSTE I JA OTRZYMALISMY. WIDZIALEM ZE REZYDENT BYL ZADOWOLONY A O NAS ZAPOMNIAL BO ROZMAWIAL CHYBA ZE SWOIMI ZNAJOMYMI. PODSUMOWUJAC ZALATWILI HOTEL A RESZTE ZALATW SOBIE SAM JAK CHCESZ TO MIEC. LATAMY Z RAINBOW DLUGO ALE TA WPADA POWINNA BYC CHOCIAZ ZREKOMPENSOWANA 10% RABATEM NA NASTEPNE WAKACJE.
Marcin (mąż Anny). - 29.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024
4/12 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel Amarin położony jest niedaleko lotniska (krótki transfer) oraz centrum miejscowości. Przy głównej ulicy usytuowanych jest mnóstwo sklepików, barów i restauracyjek oferujących owoce morza i inne dobrodziejstwa kuchni wietnamskiej. Około 25 min spaceru znajduje się największy sklep KingKong - ogromny wybór artykułów spożywczych (polecam kawę), napojów, pamiątek i tekstyliów. Jeśli zaczynacie objazd po pobycie na wyspie to polecam zakupy zrobić właśnie tam, bo potem kiepsko z marketami. Sam hotel jest nieduży, przy wąziutkiej plaży na której można skorzystać z masaży. Leżaków jest niestety zbyt mało i czasem nie ma się gdzie położyć. To samo przy basenie. Przy basenie jest mały bar, gdzie można zamówić pyszne drinki i koktajle. Śniadanie było pyszne, jest duży wybór potraw wietnamskich i europejskich. Każdy znajdzie coś dla siebie. Wybór owoców oszałamiający! Pokój z widokiem na morze lekko nadgryziony zębem czasu ale jest wszystko, co potrzeba. Suszarka, kosmetyki, czajnik, wifi dobrze działa. W recepcji pracują bardzo przyjaźni ludzie, zawsze pomocni. Można u nich zamówić taxi np. do kolejki linowej lub plaży rozgwiazd. Można też korzystać z aplikacji Grab (tutejszy Uber). Dla mnie minusem jest teren przed hotelem, który jest śmieciowiskiem, gruzowiskiem i wygląda fatalnie. poza tym wyspa jest brudna, jest dużo śmieci bo nikt nie dba o czystość. To tak ku przestrodze, jeśli ktoś nie był w Azji. Poza tym świetne miejsce na relaks. Polecam Amarin za obsługę, śniadania i położenie.
Ewa Agnieszka, ŁÓDŹ - 08.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025
0/0 uznało opinię za pomocną