Opinie o SOL by Melia Phu Quoc

5.5/6 (56 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.5/6
56 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Udany urlop

    Urlop ogólnie udany z małymi niedociągnięciami. Do hotelu przyjeżdżasz rano pokoje i all dopiero od 14. Trzeba zapłacić kaucje w wysokości 4 mln lub zastawić paszport w recepcji. Hotel czysty baseny i plaża tez. Dużo wolnych leżaków. W weekendy lokalsi rodziny z dziećmi dość głośno sie zachowujący. Wyżywienie znośne. W restauracji głównej dobry wybór dań. W restauracji przy basenie shack skromna ilość dań.

    Michał, --- - 14.03.2023  | Termin pobytu: marzec 2023

    17/17 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Wakacyjny hotel

    Po pierwsze hotel jest 4 gwiazdkowy, a nie jak mówi katalog 5. Brak baru na plaży tyle z minusów. Plus lokalizacja od plaży, obsługa na wysokim poziomie smaczna kuchnia. W formule All wszystkie dania al' carte co sprawia że są na bieżąco przyrządzane.

    Tomasz Piotr, Wrocław - 02.02.2024  | Termin pobytu: styczeń 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    2024 styczeń 2 tygodnie w SOL by Melia Phu Quoc

    Hotel odpowiada naszym oczekiwaniom. Jest czysty i dobrze zorganizowany. Ma wspaniały basen, ale woda na plaży pozostawia wiele do życzenia, nie jest klarowna czasem wręcz odpychająca. Z leżakami nie jest najlepiej tak przy basenie jak i na plaży. Po śniadaniu trudno o miejsce. Śniadania wspaniałe i bardzo bogate, ale odradzam zakup innych posiłków. Mało kto z nich korzysta bo są drogie i niezbyt smaczne. Nie polecam wymiany walut na lotnisku, dużo lepsze kursy w mieście i hotelu, ale w hotelu można wymienić tylko 100 USD na pokój dzień i to tylko w danym dniu. W mieście nie ma ograniczeń i nawet udało mi się zamienić ostatniego dnia Dongi na USD. W wielu miejscach, np. przy zakupie pereł można płacić w USD. Aby dostać się do lepszej restauracji trzeba skorzystać z taksówki, które są tanie. Korzystanie z nich bardzo ułatwia apka GRAB . Kierowcy nagminnie posługują się translatorem więc porozumienie się nie stwarza większych problemów. Hotel pobiera kaucję 200 USD za pokój, które wypłaca podczas rozliczenia końcowego o ile nie mamy rachunków do uregulowania. Po opuszczeniu pokoju, przed rozliczeniem sprawdza też stan pokoju. Denerwujące jest, że klucze otrzymujemy dopiero o 14-stej, chociaż ostatniego dnia wyjeżdżamy rano. Z fakultatywnych polecam kolejkę linową, ale na docelowej wyspie świetny aqapark, gdzie miło jest spędzić kilka godzin, zwłaszcza z dziećmi. Polecam też wyprawę do dżungli, ale prywatnie to nie jest możliwe bo jest to park narodowy i wymagane są specjalne zezwolenia. Dalsze otoczenie hotelu to nic specjalnego, betonowa droga wzdłuż wybrzeża nie specjalnie nastraja do spacerów. ulice w okolicach hotelu pozbawione chodników. Generalnie poza hotelami i miasteczkiem wyspa jest zaśmiecona.

    Karolina, --- - 21.02.2024  | Termin pobytu: styczeń 2024

    17/19 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Wypoczynek

    Hotel nowoczesny i czysty, położony na uboczu. Przy all inclusive to nie problem, ale przy opcji tylko ze śniadaniem gorzej. Do przyzwoitych knajpek dojazd taksówką na Nocny Market lub spacerkiem ok. 4 km w lewo promenadą wzdłuż plaży i za trzecim hotelem w lewo. Te blisko są trochę przerażające i bez wyboru dań, ale tanie. Na mieście w barach ogromny wybór ryb i owoców morza w przeciwieństwie do hotelu. Nawet mango nie podają, chociaż na straganach za grosze można kupić. Za to jest pyszna kawa. Sprzątanie pokoju bez rewelacji, ręczniki zmieniane a pościel przez 7 nocy -nie. Mało ludzi w hotelu, leżaki dostępne cały czas. Piękne perły i w dobrych cenach- oczywiście te hodowlane z certyfikatem tylko w specjalistycznych sklepach.

    ania_pluta@wp.pl - 14.01.2023

    35/40 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem