Opinie klientów o SOL by Melia Phu Quoc

5.5 /6
55 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Dariusz Bogusław, --- 23.02.2024
Termin pobytu: luty 2024

PHU QUOC 12-19.02.2024

Może to kwestia punktu odniesienia - pół roku temu spędziłem tydzień w 5* hotelu na Madagaskarze i uważam tamten wyjazd za niedościgniony ideał, na którego tle oceniam pobyt w SOL ledwo, ledwo przeciętnie. Pomijając absolutnie nie 5* standard hotelu SOL (w rzeczywistości to góra 3,5*), największym jego mankamentem jest położenie na uboczu, z dala od wszelkich lokali i sklepów. A zatem zamiast po zachodzie słońca korzystać z uroków nocnego życia wietnamskich miasteczek, które z uwagi na temperaturę dopiero wówczas rozkwitają, pozostaje siedzieć w hotelu i zadowalać się hotelową, przeciętnej jakości kuchnią, płacąc za to bardzo wysokie w porównaniu z tymi na mieście ceny. Sam hotel jest wyeksploatowany, przy czym stan (daleko zbyt małej do potrzeb ilości) leżaków przy basenach i na plaży wręcz karygodny - przypomina złom pozyskany z demobilu. Ramy leżaków przerdzewiałe na wylot, a poszycie wypłowiałe i wygniecione tak, że metalowe belki konstrukcji wbijają się w ciało. Pomimo tego od rana wszystkie zajęte rzuconymi ręcznikami, tak że po śniadaniu można już tylko położyć się na ręczniku na trawie. Pokoje hotelowe obszerne, ale standard wyposażenia sprzed 20 lat. Na suficie przed klimatyzatorem widoczny grzyb, a że bez klimy nie sposób tam funkcjonować, to zapach wilgoci i grzyba dominuje w całym pokoju. Pokoje sprzątane codziennie, ale dopiero późnym popołudniem/wieczorem i niestarannie. Czasem trzeba szukać sprzątającej, bo nie zostawiła nowych ręczników, czy papieru toaletowego. Na wypoczynek hotel się nie nadaje - od 11.00 do zmroku przy basenie gwar dzieciaków i głośna muzyka. Śniadania to jedyny plus - różnorodne, dobre, choć też nie powalają. Obsługa hotelowa mówi słabo po angielsku i to tylko ta w recepcji. Pozostali tylko wietnamski.

3.0/6

MARCIN, Warszawa 07.12.2023
Termin pobytu: listopad 2023

Wypoczynek po Kambodżzy

Pięć gwiazdek RAIBOW to gruba przesada. Hotel mocno przechodzony. Pokoje czyste i jasne, ale w łazience nie działały przełączniki słuchawek prysznicowych, automatyczny korek do wanny. Pomieszczenie wanny i prysznica oddzielone od przedpokoju przezroczystymi drzwiami, tak że każda osoba wchodząca z korytarza do pokoju mogła widzieć wszystko. Łazienka od części pokojowej oddzielona była szybą z zasłoną. Nasz pokój narożny miał oddzielną umywalkę bez jakichkolwiek drzwi i toaletę zamykaną szklanymi matowymi drzwiami jak od kabiny prysznicowej (góra i dół otwarte zero intymności jak kto lubi). Niewątpliwy plus duży przestronny taras z fotelikami i mini stolikiem, ale pomieścił jeszcze dwa duże leżaki będące na wyposażeniu pokoju. Wspaniałe łóżko, widok na zachody słońca. Wyposażenie pokoju trochę przypominało meble IKEA, hotele ETAP i Formuła. Otwarte półki i wieszaki. Uwaga na basen. Szara szorstka glazura z ostrymi krawędziami bez jakiegokolwiek oznaczenia stopni i krawędzi. Śniadania monotonne, ale można było sobie coś wybrać z kuchni europejskiej jak i lokalnej. Restauracje hotelowe i bary drogie. Jedzenie lokalne jest, ale trzeba dość dziurawą ciemną drogą. Plaża piaszczysta, ale brak leżaków i parasoli. zejście do morza łagodne, ale woda mało przejrzysta. stojąc w wodzie po ramiona nie było już widać stóp. Radzę wybierać inne hotele

2.0/6

Karolina Agata, Kraków 03.03.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

hotel porażka

Niestety jak na hotel ,który jest stosunkowo nowy- otwarty 2 lata temu, pozostawia wiele do życzenia ,pokoje ok ,ale niestety reszta hotelu strasznie zaniedbana i brudna. Leżaki przy basenie zużyte - czuć każdy pręt metalowy ze stelaża. Wszędzie rdza i zajdzione okna, popękane płytki w basenie oraz brudny basen . Bardzo długi czas oczekiwania na dania z opcji all in ,nawet do godziny ,gdzie dostaliśmy surowe burgery. Dodatkowo trzeba tracić czas na podpisywanie rachunków za napoje/posiłki. Obsługa mówi bardzo słabo po angielsku w restauracjach i często zamówienia były niekompletne. Brak animacji wieczorem ,więc niestety nie było co robić ,ostatni bar zamykali 23.30 a w informacji, którą dostaliśmy od hotelu miał być otwarty do 24. Nie polecam, napewno nie jest to hotel 5 gwiazdkowy
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem