Opinie klientów o Włochy Klasyczne - Comfort

5.2 /6
140 
opinii
Intensywność programu
5.2
Pilot
5.4
Program wycieczki
5.6
Transport
5.4
Wyżywienie
3.9
Zakwaterowanie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Marek, Kraków 28.07.2015

Wycieczka słodko - kwaśna

Właśnie wrócilismy z zona z objazdówki z Rainbow Tours po Włoszech (Włochy Klasyczne Komfort). Była to nasza 4 wycieczka objazdowa z tym biurem tak, ze mamy jakies doswiadczenie, które uprawnia nas do wystawienia obiektywnej opinii. Pod względem merytorycznym wycieczka była bardzo interesująca (ocena 5). Dodatkowo wykupiliśmy fakultet czyli zwiedzanie Padwy i warto jest zainwestować 15 eu bo jest to bardzo interesujące miasto. Na całej trasie zwiedzania panowała upalna pogoda (do 41 C) i dosc wysoka wilgotność (szczególnie dała sie we znaki w Wenecji i okolicach. Wielka szkoda, że nie był wycieczki fakultatywnej do Bolonii. Pod względem zakwaterowania było nieszczególnie - dwa hotele tj. Riesi i Irys uwłaczały jakimkolwiek standartom. W hotelu Riesi nie działała klimatyzacji i w pokojach nie mozna było wytrzymać tak było gorąco (smartfon pokazywał 42 C bo nagrzane sciany oddawały ciepło). Podobnie było w przyziemiu gdzie jedliśmy tzw. obiadokolację. Właściciel hotelu widząc nasze wzburzenie po prostu uciekł samochodem. Pod hotel Irys nie można podjechać autobusem i trzeba ciągnąc bagaże ok 500 m. Hotel jest brudny. W pokojach śmierdzi kanalizacją a klimatyzacja jest tylko z nazwy bo dmucha tym samym powietrzem, ktore jest w pokoju. Ustawiłem klimatyzator na 21 C a rano temperatura była 32 C. Okien nie dało sie otworzyć. Na dodatek nie było oswietlenia na korytarzu, które zostało naprawione po godz. 22 a wiec nie było juz potrzebne. Podstawowa metoda wentylacji hotelu było otwarcie na oścież drzwi frontowych budynku hotelu. Pozostałe hotele odpowiadały standartowi hotelu 3 gwiazdkowego. Dodatkowo płatne obiadokolacje : nie można ich nie wykupić bo w pobliżu hoteli nie zawsze są restauracje lub pizerie. Standart jedzenie oceniam na 3. W upalnej jadalni hotelu Riesi dostaliśmy troche pasty czyli makaronu rurki posmarowanego cieniutko przecierem pomidorowym o metalicznym smaku a na drugie danie po kawałku odgrzewanego w mikrofali (widziałem na własne oczy) kurczaka i kilka listków sałaty. W hotelu Irys było nieco lepiej bo jadalnia nie była tak nagrzana. W wiekszosci hoteli do śniadania dla kilku osób brakowało chleba i ... kawy (o gorącej wodzie na herbatę nie wspomnę). Za zakwaterowanie dajemy ocenę 4 a dla tych wymienionych z nazwy hoteli ocenę 1 !!!! To był skandal i uważam, że uczestnicy wycieczki zostali oszukani. Ogólnie oceniam wycieczke na 3,5.

3.5/6

Beata 30.03.2014

Włochy dla wygodnych

Bardzo ciekawy (lecz wyczerpujący) program. Znakomity pilot. Wyżywienie i zakwaterowanie - do totalnej "poprawki"

3.0/6

Andreas, Hamburg 27.04.2019

Tylko program OK

Program wycieczki moge polecic, ale tylko program. Hotele oddalone nie tylko od miejsc zwiedzania, ale takze kilometry od autostrad.Hotele bardzo marne. Sniadania w skali 1-10, 3 punkty. Nieco lepsze kolacje, ale noszenie talerza zupy przez kelnera (wlasciciela) dla kazdego z nas osobno( 41 osob !),wskazuje,ze to zadni profesjonalisci. Jezeli RAINBOW nie chce stracic klientow,powinien wiecej uwagi zwrocic na hotele i wyzywienie.Powinny byc podawane nazwy hoteli w ktorych sie zatrzymujemy,by mozna bylo je sprawdzic w internecie.RAINBOW tego nie robi z wiadomych wzgledow ! Nie powinnismy machac na to reka, ze to tylko jedna noc i jedziemy dalej (tak sie wyrazila nasza pani pilotka).

3.0/6

Jerzy Sadanowicz 01.10.2016

Wycieczka w dniach 10-19.09.2016 r

Wycieczka, na której byłem z żóną, pozostawiła u nas wspaniałe przeżycia. Zobaczyliśmy masę przepięknych zabytków, odwiedziliśmy miejsca, o których dawno marzyliśmy. Nie mamy słów uznania dla pani AgnieszkiGawinek (z Łodzi), która okazała się pasjonatką tego, co robi. Potrafiła całą naszą 55 osobową grupę zarazić swoją wiedzą. Można pozazdrościć Wam takiego wszechstronnego pracownika. Potrafiła doradzić, gdzie można dobrze zjeść, zrobić zakupy, wysłać widokówkę, a nawet wskazywała WC. Cała grupa była panią Agnieszką zafascynowana. To samo dotyczy kierowców, panów Darka i Marka i Opola, którzy umilali nam przejazd po drogach Włoch, a takżebyli wyrozumiali, wobec spóźnialskich. Dla tych trzech osób z Polski dalibyśmy ocenę 6+. Również bardzo miło przyjęły nas panie pilotki, które oprowadzały nas po zabytkach na terenie Włoch. One również zasługują na najwyższe oceny. I to by było na tyle. Uważamy, że wycieczka przy 6 obiadokolacjach jest za droga. Byliśmy skonsternowani, że musieliśmy sobie wszyscy zafundować wieczór włoski (to rozumiem). Ae dlaczego nie było np. podwieczorku dla osób, które z różnych względów nie mogły lub nie chciały w tym wieczorze uczestniczyć?. Ponadto w umowie miałem zapisane 5 euro klimatycznego, bez wzmianki, że jest to na osobę. Później pani Agnieszka jeszcze zbierała pieniądze, bo ....Wasza firma we wrześniu nie wiedziała, ile w poszczególnych miastach trzeba zapłacić?. Było napisane, że jest to opłata jednaorazowa. Nie chodzi o te kilka euro, ale o sam fakt. Najgorszym naszym przeżyciem był pobyt w Montecatini Terme, w hotelu IRIS.Pokój był brudny, ściany zamazane inną farbą, klamka od wewnątrz w łazience urwana, brak gniazdek przy lustrze, klimatyzacja z okresu Nerona (dysponuję zdjęciami pokoju i łazienki do wglądu). Właśiciel-kelner zaniedbany, brudny nie postawił na stołach nawet zwykłej wody do picia, tylko oferował butelkowaną lub alkohol odpłatnie. jedzenie było zimne i niesmaczne. To samo było w drugim hotelu, w krórym spała druga część grupy. W internecie są negatywne opinie tych hoteli, ale Państwo to ignorujecie. A co tam, przecież to tylko jedna noc. Nie jestem obrzydliwy, ale moja żona była przerażona, gdy w hotelu CIOCIARIA pod Neapolem, w pokoju nr 104, na ścianie zobaczyła potężnego robaka, wyglądem przypominającym stonogę. Robak ten przesuwał się nad naszymi walizkami i mógł w każdej chwili tam wylądować. Hotel był o dobrym standardzie, ale coś takiego nie powinno mieć miejsca (zrobiłem zdjęcia i nagrałem film z udziałem tego "bohatera"). Jeżeli chcecie uchodzić za liczącą się firmą na rynku turystycznym, to nie powinniście wydawać takich lakonicznych informacji o cenie z 2015 roku i możliwości zmian cen, bo to jest do przyjęcia przez pierwszy miesiąc nowego sezonu. Bardzo to źle o Was świadczy, że nie reagujecie na oceny negatywne i sygnały od klientów. Dotychczas jeździłe z niemieckimi biurami i uważam, że powinniście wysłać swoich menadżerów na szkolenie lub wykupić im wycieczki z niemieckich biur, to zobaczycie, jak tam podchodzi się do uczestnika i jaki jest standart hoteli i obsługa w nich. Po wycieczce otrzymaliśmy ankietę, gdzie oceniliśmy RAINBOW ogólnie nisko, ale tylko pod względem ceny imprezy, hoteli i ich obsługi. Niestety po takich przeżyciach, będziemy się z żoną mocno zastanawiać, czy w przyszłości zaufamy Waszej firmie. Nie zamierzam także nikomu polecać organizowanych przez Was wycieczek (do Włoch), dopóki nie zareagujecie i nie zmienicie niektórych hoteli i niektórych części w programie wycieczki.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem