Opinie o Włochy Klasyczne

5.0/6
(375 opinii)
Intensywność programu
5.3
Pilot
5.1
Program wycieczki
5.5
Transport
5.1
Wyżywienie
3.7
Zakwaterowanie
3.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Przereklamowane

    Nie polecam. 24.06.2019

    Byłam wraz z mężem na wycieczce Włochy Klasyczne. Wiedziałam że decyduje się na wycieczkę objazdowa ale to przerosło nasze oczekiwania. Wszystko było sztywno zaplanowane i pomimo próśb grupy nic nie dało się minimalnie zmienić w planie. Hotele szczególnie w Fuggi gdzie spędziliśmy 3 noce pozostawia wiele do życzenia. Hotel do ok. 90 km poza Rzymem (1.5h drogi) !!! Szok. Dziennie traciliśmy 3 h na sama podróż autokarem. Poza tym miasto -wioska gdzie jak kolacja była na g.19 nie było nic do zrobienia czy zwiedzania kiedy Rzym byłoby cudownie zwiedzić wieczorem! Obiadokolacje i śniadania w tym hotelu ( hotel Olimp) tragedia. Czułam się jak najtańszej klasy robotnik. Codziennie na śniadanie chleb mała kostka dżemu kostka masełka i plasterek szynki i sera! Przeliczone! Kawa tragedia wiec trzeba było kupować u pana właściciela dodatkowo. Zero pomidora który chyba majątek nie kosztuje we Włoszech! Obiadokolacje bez jakiejkolwiek informacji o zmianie menu jeśli ktoś nie je wieprzowiny a ta była podawana codziennie! Za te jedzenie hotele miały płacone od Rainbow chyba 5 zł od osoby ! Jakbym wiedziala nie wykupowalabym tej opcji bo zawsze były dookoła sklepy i pizzerie gdzie można było zjeść jak człowiek za małe pieniądze. Brak informacji o zabraniu adaptaterow do wtyczek a w każdym hotelu były one potrzebne. Dobrze że w autokarze ladowalam telefon! O Wifi w hotelach trzeba zapomnieć żeby działały. W hotelu w Fiuggi po serwisie który wyglądał tak że łóżko było jedynie przescielone zostawał też jeden ręcznik na 2 osoby!!! Papier toaletowy dodatkowo wydzielony co do listka. Z panią Przewodnik zerowy kontakt telefoniczny ( problemy techniczne) którego nie dało się naprawić przez cały pobyt. W razie zagubienia się lub innych problemów dobrze było mniec kontakt z osobami z grupy. Nie spodziewałam się że za taką cenę wycieczki takie będą warunki całej wycieczki. Zawiodłam sie. Przynajmniej nie za takie pieniądze które płaciłam. We wszystkich miastach mało czasu wolnego dla siebie bo oczywiście trzeba było jechać po 3 h do hotelu na " kolacje" na g 19 -20 bez której mogłam się obyć bo byłam tak samo głodna jak przed jej zjedzeniem. I HITem wszystkiego była woda podawana na stoly nalewana z kranu w odkreconych butelkach! Wszystkie butelki były odkręcone ( nie były fabrycznie zamknięte) i chłodzone w lodówce. Dla mnie to bezczelność bo mogłam zakupić sama we własnym zakresie pyszne włoskie jedzenie i picie które tam serwują we wszystkich restauracjach na miescie! Reasumując nie polecam i żałuję wydanych pieniędzy!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Włochy do poprawki

    Jacek, Siedlce 04.09.2019

    Włochy Klasyczne okazały się męczące i to nie za sprawą intensywnego programu, a głównie noclegów w hotelach bez klimatyzacji, internetu i daleko od zwiedzanych miast. Komentarz jak i dalsza ocena są subiektywne i na pewno większość z wyjazdu była zadowolona. Ja także nie zamierzam rezygnować z firmy bo np. wyjazd z Rainbow do Maroka oceniam na 6 buziek!!! Więc zamierzam dalej ryzykować...

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Program dobry , ale Rainbow naciąga i oszukuje klienta

    KZ 02.07.2019

    Ta wycieczka była przykładem jak można idealnie wprowadzić klienta w błąd wykorzystując jego niedoświadczenie. Włochy są krajem pięknym w którym byłam wiele razy, który nie potrzebuje zbytniej reklamy by zachwycać. Z tego powodu wielu klientów może mylić to co widzi z tym co robi dla niego biuro podróży. Pierwszym punktem wycieczki po wejściu do autokaru było pobranie od pilota kieszonkowego w wysokości 245 eur, które w żadnym momencie nie było rozliczone pod koniec. 2 razy musiałam prosić pilotkę by wystawiła kosztorys , by porównać z moim i w którym na końcu wyszło ze powinno być na zwrócone na głowę około 75 eur . 14 eur z tego przeznaczono na tak zwany system TGS czyli radyjka które w innych agencjach są w cenie wycieczki, gdyż są zwracane pod koniec. W Rainbow nie. Reszta kwoty czyli 61 eur podpięty jako opłaty rezerwacyjne co jest skandalem. Bilety były kupowane na miejscu i wraz z pilotka czekaliśmy w długich kolejkach na 42 stopniowym słońcu, lub z koniecznością budzenia się około godziny 5 bez śniadania w obiekcie by ona mogła kupić bilety. Licząc ze wycieczka liczyła 50 osób zarobek, ja bym to raczej ujęła jako kradzież i nieuczciwe traktowanie klienta przekracza 3750 eur czyli na złotówki około 16100 złotych !!!! Jest to karygodne i powinno być pociągnięte do odpowiedzialności karnej . Dla porównania koszta realizacji programu w agencji z która mieliśmy jechać, ale która odwołała wyjazd i dlatego zdecydowałyśmy się na Rainbow były właśnie o te 80 eur niższe i płacone sukcesywnie u pilota w momencie wstępu do obiektów . Wycieczki fakultatywne nie były fakultatywnymi, gdyż pilotka ogłosiła, ze albo jedzie cały autobus albo nikt ! Wiec straciły miano FAKULTYWNYCH! Do tego pilotka bardzo umiejętnie sprzedawała Lukke zamiast Padwy i akurat ja i tylko inne 2 osoby wybrały Padwie, wiec skierowała do nas postulat, ze albo my się zgodzimy na Lukke albo wycieczka nie dojdzie do skutków - czyli pięknie ukryty szantaż emocjonalny . Kosz zarobku biura na tej wycieczce to 850 euro, w momencie gdy przebiegał po trasie . Zreszta opieka, która tylko przysłowiowo można nazwać opieka daje dużo do życzenia, mając na uwadze ze za nic miała kondycję i wiek uczestników z których 4 osoby miały orzeczenie o niepełnosprawności i nadała niesamowite tempo zwiedzania przy temperaturach przekraczających 42 stopnie - dowcipkując sobie, ze wyrabia sobie łydki. Ogólnie jej podejście do klientów jak i samych Włoch było bardzo egocentryczne , w momencie gdy powinno ja interesować samopoczucie klientów . Jedzenie i zakwaterowanie na poziomie średnim, w niektórych obiektach trzeba było dopłacać do klimatyzacji lub jej brakowało, a przy temperaturach przekraczających 40 stopni jest to skandal!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Włochy Klasyczne 30.04.2022 - 09.05.2022

    Jarek 10.05.2022

    Wycieczka ta była moją pierwszą wycieczką. Nie wszystko wiedziałem co i jak zrobić, napisać, wysłać. Nie za bardzo jasne były dla mnie informacje odnośnie obostrzeń covidowych we Włoszech? Czy naprawdę klient musi borykać się sam ze zgłoszeniem lokalizacyjnym na potrzeby covid? Mam nadzieję , że moje uwagi pomogą Państwu w usprawnieniu procesów organizacji kolejnych wycieczek.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem