Opinie o Włochy Klasyczne

5.0/6 (373 opinie)

5.0/6
373 opinie
Intensywność programu
5.3
Pilot
5.1
Program wycieczki
5.5
Transport
5.1
Wyżywienie
3.7
Zakwaterowanie
3.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Wrazenia z Wycieczki

    Wycieczka byla wspaniala ale nie jest to zasluga organizatorow lecz miejsc, gdzie bylismy. Ogolnie slabo przygotowany pilot, ubogie wyzywienie i bardzo slaba informacja o programie wycieczki. Wycicieczka, ktora powinna trwac 10 dni, trwa tylo 8, bo 2 dni to przesiadka w miejscowosci Woszczowice.

    Anna Brylska, Rawa Mazowiecka/ Australia - 16.07.2014

    13/17 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    zwiedzanie prawie tylko zewnątrz tragedia za co tyle się płaci

    za co brane dodadkowe tą kase jak nigdzie nie wchodzi prawie wenecja zwiedzanie z przewodnikiem 105 minut a puzniej cały dzien czas wolny w programie wyglądało to inaczej

    Robert Krzysztof, Kraków - 01.10.2021

    11/12 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Włochy klasyczne

    impreza głownie skoncentrowana na zysku z wycieczek fakultatywnych kosztem uczestników wycieczki, bardzo dużo Euro na wstępy choć do głównych obiektów nie wchodziliśmy tj. katedra we Florencji ,muzeum watykańskie , ogrody, Neapol tylko zza szyb autokaru i bieg w tłumie, w Rzymie aby zrealizować fakultet po 1,5 godzinie czasu wolnego kolejne dwie godziny . Hotele na bardzo niskim poziomie ,autokar z zakazem korzystania z WC , z zakazem jedzenia , bez kosza na śmieci , z muzyką Disco Polo . Powrót z przystankami 10 minutowymi co 4 godziny .

    Daniela, Lubomin - 25.04.2024

    11/11 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    krótko i rzeczowo

    1.Pilotka Ewa bez zastrzeżeń , organizacyjnie wszystko zapięte na ostatni guzik 2.Wszystkie panie przewodniczki bez zastrzeżeń z ogromną wiedzą ,umiejętnościami do jej przekazania 3.Świetny autokar i bardzo dobrzy kierowcy 4.Wyżywienie bardzo słabe , ale zgodne z ofertą 5.Program ciekawy , adekwatny do czasu , miejsca i obiektów ,bez zastrzeżeń 6.Hotel w okolicach Wenecji nie do przyjęcia , brud , kurz , brak ciepłej wody , śmierdzi starzyzną , wstyd dla takiej firmy jak Rainbow i jest to wina tejże firmy albowiem prawdopodobnie nikt nie pofatygował się aby obejżeć hotel i uzgodnić warunki - amatorszczyzna w pełnej krasie.Absolutnie ten hotel nie posiada 3 gwiazdek , ba nie posiada żadnej gwiazdki a jest tylko klasy turystycznej .Hotel w Montecatini Terme także smierdzi starzyzną ale przyajmiej była ciepła woda , najbardziej podobała mi się w wc umywalka w której wypływ ciepłej , bądż zimnej wody uruchamiało się nogą poprzez naciśnięcie odpowiedniej dzwigni.Pierwszy raz w życiu takie ustrojstwo widziałem !! Tenże hotel również tylko i wyłącznie klasa turystyczna.Hotel w Fiuggi Terme również bez kategoryzacji ale warunki do zaakceptowania.Hotel w okolicach Neapolu 4 gwiazdki jak najbardziej zasłużone.Ogólna ocena na 3 z racji skandalicznego hotelu na pierwszym noclegu , po 36 godzinnej podróży brak ciepłej wody żenada , drodzy decydenci w Rainbow kto za to odpowiada????

    Michał - 26.04.2016  | Termin pobytu: kwiecień 2016

    46/50 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem