Opinie klientów o Włochy - Rzym i Toskania

4.8 /6
174 
opinie
Intensywność programu
5.1
Pilot
5.1
Program wycieczki
5.4
Transport
5.3
Wyżywienie
3.0
Zakwaterowanie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Marta 09.10.2023

Rzym i Toskania

Po zakończeniu wycieczki Rzym i Toskania mogę powiedzieć: "pierwsza i ostatnia wycieczka objazdowa, przynajmniej z tym biurem". Skromnie urządzone pokoje w hotelach **/*** - ok, nie ma problemu pod warunkiem, że jest czysto - niestety uważam, że Włochy są bardzo brudnym krajem, który nie przykłada wagi do pomieszczeń, w których przebywają goście. Wszystko na ilość - byle szybciej, byle zarobić, byle się nie narobić. Jedzenie różnie (w zależności od hotelu). Wycieczka nieprzemyślana. Zero logiki w kolejności zwiedzania. Niepotrzebne powroty do hoteli, można było zorganizować miejsca po drodze atrakcji. Cała formuła wycieczki objazdowej beznadziejna, ciągła gonitwa, szybciej, nie ma czasu. Plusem jest jedynie fakt, że nie czekaliśmy po bilety do zabytków. Załatwiała to za nas Pani Pilot i nie musieliśmy stać w długich kolejkach (jak to było w przypadku innych osób podróżujących prywatnie). Przez pośpiech niestety doszłam do wniosku, że Włochy są piękne dopiero podczas oglądania zdjęć. Wycieczki nie polecam. Po rozmowie z innymi uczestnikami można śmiało stwierdzić, że każdy z nas byłby w stanie dopłacić za lepsze wyżywienie i nocleg (warunki hotelowe). Dodatkowo zostaliśmy wyproszeni z pokoi przed zakończeniem doby hotelowej celem zwolnienia miejsca dla innej grupy.

3.0/6

Anastazja 22.09.2016
Termin pobytu: wrzesień 2016

Rzym i Toskania - objazd i wypoczynek

Program interesujący. Hotele, transport i wyżywienie fatalne.

3.0/6

Paweł, --- 12.10.2016
Termin pobytu: czerwiec 2017

Zakwaterowanie i wyżywienie poza wszelką krytyką

Nie mam zastrzeżeń do zrealizowanego w pełni programu wycieczki, jak i do pracy pilota. Moja zła opinia dotyczy tylko i wyłącznie zakwaterowania i wyżywienia w czasie trwania wycieczki objazdowej. W zawartej z Rainbow umowie jest zdanie, że będą na wycieczce pokoje „skromnie urządzone 2 i 3-osobowe z łazienkami”. Natomiast budynki, w których zostaliśmy zakwaterowani trudno nazwać hotelami, gdyż ich standard nie zasługiwał nawet na wymienioną przez Państwa **/***. Większość z tych tzw. hoteli nie posiadała żadnej kategorii. Zniszczone łazienki, stojąca po kostki woda pod prysznicem, zardzewiałe słuchawki prysznicowe, zniszczone wyposażenie w pokojach, nie działające telewizory, zdemolowane okna, a przede wszystkim smród w pokojach. Dysponuję zdjęciami na dowód zakwaterowania w pokojach o bardzo niskim standardzie. Dotyczy to zakwaterowań w: Hotelu Royal w Cosenza, Hotelu Mediterraneo w Fuggi Terme, Crystal w Montecatini Terme (ten jeszcze na względnym poziomie) i hotel Massarelli (poniżej wszelkiej krytyki). Dodam tylko, że byłem już na kilku wycieczkach objazdowych z Rainbow Tours, ale tak niskiego poziomu zakwaterowania jak we Włoszech jeszcze nie doświadczyłem. Jeszcze gorzej przedstawia się kwestia wyżywienia podczas tejże wycieczki objazdowej. Większość uczestników tej wycieczki codziennie rano przy śniadaniu, a także na wykupionej dodatkowo obiadokolacji, czuła się traktowana jak ludzie tzw. „gorszej kategorii”, „jak bydło”. Zabezpieczacie się Państwo w umowie określeniem „śniadanie kontynentalne” co ma oznaczać „pieczywo, nabiał lub dżem (rzadko wędliny) oraz kawa lub herbata”. I tak było codziennie i bardzo skromnie, bo wszystko było nie tylko wydzielone, porcjowane (jeden lub pół plastra sera i wędliny), a do tego stary, suchy chleb, albo suchary. Wszystkiego mało i niesmaczne. Każdy z nas odchodził od stołu głodny i niezadowolony. Niepojęte jest jak Państwo w ten sposób psujecie sobie opinię jako organizatorzy. Trudne do przyjęcia jest dla nas uczestników wycieczki, że Rainbow nie potrafi jako organizator tak zadbać o dobro i zadowolenie uczestników, aby wymusić na hotelach, w których będą śniadania, żeby przyrządzono normalne śniadanie (np. chociażby jajecznicę, trochę sałaty, czy pomidora). W Polsce jest to nie do pojęcia, gdy przyjadą do nas Włosi. Na bardzo niskim poziomie były również obiadokolacje, praktycznie codziennie takie same, czyli pierwsze danie: makaron z sosem pomidorowym, drugie danie: plaster pieczonej szynki, chleb i skromna porcja sałaty. To skandaliczne, że tak trudno było Państwu uzgodnić przed naszą wycieczką jakieś urozmaicone posiłki, a przede wszystkim, aby porcje nie były głodowe, wydzielane każdej osobie na talerzu z aptekarską dokładnością. Skandaliczne jest również to, że podczas śniadań przed naszą grupą Polaków były zasłaniane i niedostępne automaty do kawy i herbaty, a odsłaniane dla innych gości hotelowych, którzy przychodzili, gdy my opuszczaliśmy jadalnię. Poza tym dokładane były też inne wędliny i sery po naszym odejściu, wzbogacany tzw. szwedzki stół, który dla Polaków od Rainbow był niedostępny. Wspomniana przeze mnie wycieczka objazdowa pozostawiła w nas bardzo złe wspomnienia, które nie potrafiły zrekompensować nawet piękne zabytki Italii. Złe wspomnienia dotyczą wyłącznie wyżywienia i zakwaterowania poniżej jakiegokolwiek standardu, chociażby europejskiego. Czegoś podobnego jeszcze nigdy nie przeżyłem jak podróżuję z Państwem. Bardzo obawiam się jakiegokolwiek kolejnego wyjazdu, którego organizatorem miałoby być Rainbow Tours.

3.0/6

Robert 31.05.2018
Termin pobytu: kwiecień 2018

Majowy weekend

Hotele na moje oko bez gwiazdek, czyste. Posiłki w większości nie wystarczające(głodowe).
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem