Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Widoki bardzo ładne, ale ogólnie organizacja kiepska. O wyżywieniu szkoda mówić tak kiepskie. Byłam tylko na objeździe, więc o wypoczynku nie mogę nic powiedzieć. Ponieważ był to prezent od męża na rocznicę śluby to nie złozyłam reklamacji a naprawdę powinnam.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Skandaliczne niektóre hotele . Pierwszy hotel w którym zakwaterowano nas po późnym przylocie do Neapolu i dotarciu do niego około godziny 24 nie miał klimatyzacji, do windy mogło wejść jednocześnie 2 osoby z walizkami , co znacznie przedłużało zakwaterowanie i możliwość odpoczynku . W pokoju brak suszarki , jakiejkolwiek szklanki . Jedno mydło w łazience . Pod prysznicem wyłożona jakaś guma ,że z obrzydzenia nie dało się z niego skorzystać . Hotel Mundial w Wenecji W hotelu bez mojej zgody recepcjonistka zrobiła xero z mojego dowodu osobistego. Zareagowałam że sobie tego nie życzę , to Pilot mi mówi że włosi nie mają RODO , a przecież to nie o RODO chodzi , co nie wymaga na tym poziomie tłumaczenia bo dotyczy faktów powszechnie znanych . Na pytanie przy odbiorze kuczy do pokoju „niefortunnie”( bo Pani jak się okazało nie lubi pytań) zapytałam Pilotkę czy jest w pokoju klimatyzacja ( bo mogło jej nie być , mogła być odpłatna …) Na co uzyskałam odpowiedz. „Nie wiem” . Również „niefortunnie” odpowiedziałam , „ to szkoda”. W konsekwencji dowiedziałam się że moja odpowiedz była nie na miejscu, obraźliwa i Pani się na mnie obraziła jak dziecko. Nie znała – jak twierdzi ( a to źle o niej świadczy )albo udawała że nie wie jaki jest sztandar pokoi i jak nam się coś nie podoba to proszę składać reklamacje do Rainbow . Tak jakby nie reprezentowała firmy Rainbow i była tylko wynajętą osobą na chwilę żeby poprowadzić wycieczkę . Takie wrażenie miało się również w związku ze strojem który w żaden sposób nie był reprezentatywny dla firmy RAINBOW. Pilotka nie udzieliła informacji , że w hotelu nie działa Wi FI, a wiedząc o tym recepcjonistka podawała hasło do WiFi i nie widziała mnie przy kontuarze jak się zorientowała że jestem zainteresowana działającym internatem. W tej sytuacji szukałam Pilotki aby pomogła mi ustalić czy WIFI będzie działać , czy nie , a jak nie to może jak długi jest czas oczekiwania . Pilotka akurat jadła kolację . Ponieważ mieszkała w innym hotelu, co utrudniało jej ewentualne odszukanie i uzyskania pomocy pozwoliłam sobie poprosić ją o pomoc na miejscu . I to był mój błąd. co stało się przyczyną wymiany zdań na wyższych tonach bowiem – bo jak wówczas powiedziałam – oczekuję od pilota opieki i pomocy . Pokój w hotelu urągał wszelkim standardom . Pokój był skandalicznie mały na tyle że nie było miejsce aby położyć walizki aby ją otworzyć . Śmierdział stęchlizną . Łazienka tak mała że trudno się było w niej obrócić , nie było miejsca aby położyć kosmetyczkę . Klapa od sedesu popękana . Prysznic szeroki na 3 kafelki czyli jakieś 45cm. Pod prysznicem nie można się obrócić , nie ma miejsca na postawienie szamponu czy mydła, z trudem myło się głowę bo łokcie szorowały po ściankach, brudna podłoga Hotel Gimar pod Neapole . Pobyt 3 dni. Recepcja hotelu jest takiej wielkości że nie mogą się w niej zmieścić wszyscy uczestnicy wycieczki więc trzeba przekazywać informacje pozostałym osobom . Piloty od TV w recepcji na żądanie ale Pilota o tym nie mówi . W pokoju smród papierosów . Jedno łóżko małżeńskie i obok łóżko piętrowe a za nim lustro z którego nie można skorzystać . Wyposażenie pokoju stare i poniszczone. Suszarka nie jest przymocowana do ściany więc susząc włosy cała baza „lata” w górze. Brudna .Drzwi wejściowe się nie zamykają i trzeba je zamykać na klucz za każdym razem. Wykupiona klimatyzacja nie działała i została naprawiona następnego dnia ale już za dzień jej uszkodzenia nie zwrócono nam pieniędzy . Hotel położony przy trasie szybkiego ruchu, więc nie można otworzyć okna bo wzdycha się smród spalin i całą noc jeżdżą samochody, co powoduje że nie można odpocząć .Na śniadanie wydzielone dla każdego dwie małe kromki chleba co nawet dla dziecka nie jest wystarczające.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program Top Italia ocena 6 (piękne widoki i zabytki i dużo można zobaczyć). I na tym koniec dobrych wrażeń, zamiast hoteli noclegownie bo nie można tego nazwać nawet hostelem poza 2 hotelem. Brudno ,umeblowanie komuna lata 70 , śniadania dramat suche kawałki chleba 2 plasterki martadeli I 2 plasterki sera. Obiadokolacje porażka makaron z mięsem mielonym I zapiekane kawałki ziemniaków z 2 plaserkami wedliny, Dodam tylko że za wykupienie takiej pysznej obiadokolacji jedyne 16 euro od osoby!!! Celowo noclegownie wybierane na zadupiu żeby naciągać na obiadokolacje zamiast jeść na mieście. Jeżeli chodzi o standardy Najgorszy wyjazd na jakim byłem (śniadania i noclegownie).
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka trudna - długie trasy, miasta zwiedzane -super, niestety można rozchorować się od jakości wyżywienia, niezbędne okazało się kupowanie posiłków dodatkowych choć nie zawsze był na to czas i miejsce...schudłam 2 kg..
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedzenie bardzo złe, hotele beznadziejne, pilot taki sobie program wycieczki dobry. Nie polecam wycieczki do Włoch z Rainbow.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program wycieczki bardzo dobry. Można zobaczyć bardzo dużo w krótkim czasie. Zakwaterowanie na trzy ostatnie noce ( hotel w Caserta) poniżej krytyki brak klimatyzacji ( w pokoju prawie 40 stopni) brak ciepłej wody pod prysznicem , obiadokolacja zimna i nie zjadliwa. Na śniadanie pack lunch ,( bo musieliśmy wyjechać szybciej ) który całą noc był w pomieszczeniu koło recepcji w temperaturze ponad 30 stopni.( Kanapka z wedlina) Pani pilot Grażyna nie zainteresowana grupą wycieczkową. Gdy cała grupa prosi o zmianę hotelu bo w takich warunkach nie da się spać stwierdza że ona musi rano wstać i idzie spać. Zostaliśmy zostawieni sami sobie. Prosiliśmy o numer telefonu do rezydenta i kontrahenta również nie dostaliśmy. Dzwoniliśmy do rainbow również nikt nam nie pomógł. Następnego dnia został włączony nawiew w hotelu w naszym pokoju nie działało. Zadzwoniliśmy do pani pilot Grażyny i prosiliśmy o zmianę pokoju kazała nam poczekać. Czekaliśmy w pokoju ponad 20 minut ale się nie doczekaliśmy gdy zeszliśmy do recepcji to zauważyliśmy, że pani pilot je kolację. Zostaliśmy po raz kolejny zostawieni sami sobie, i nie mieliśmy wyboru i musieliśmy na własną rękę i za własne pieniądze wynająć pokój w innym hotelu. Pan kierowca Maciej pełen profesjonalizm i bardzo dobry kierowca.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotele słabej jakości, toalety zaniedbane, wyżywienie bardzo słabe bez owoców i warzyw, a dopłacana obiadokolacja poniżej krytyki. Pani pilot Agnieszka o niskiej kulturze osobistej . Uczestników wycieczki traktowała jako zło konieczne. Bez żadnej wiedzy na temat regionu w jakim się znajdowaliśmy. Program wycieczki bardzo okrojony, bez zwiedzania najważniejszych zabytków ( muzea, ogrody watykańskie). Z usług waszego biura już nigdy nie skorzystam i nikomu nie polecę.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Top Italia to wycieczka dla tych co nie mogą się zdecydować co chcą zobaczyć we Włoszech. Szybki przegląd najważniejszych miejsc.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka zakupiona w ostatniej chwili co prawda bez czytania szczegółów lecz wydawać by się mogło że hotele 3* powinny mieć jakieś standardy. 315euro dla Pani Pilot to wydawaje się trochę dużo jak na ceny biletów wstępu i przewodników. Jedzenie podczas pobytu marne kromka chleba i plasterek wędliny, na dodatek hotele albo na jakiś wioskach bądź ostatni przy ruchliwej drodze. Dodatkowo trzeba było dopłacić do klimatyzacji w ostatnim hotelu. Pani pilot ,,Grażyna" w ogóle nie współpracująca nie chciała powiedzieć do jakich hoteli jedziemy. Ogólnie wycieczka w porządku lecz żeby nie hotele i wyżywienie byłoby 6.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwszy hotel w Neapolu Gimar to już była zapowiedż katastrofy.Okropna łazienka,z prysznicem 70 cm,z bardzo głośną spłuczką,hałas autostrady obok hotelu przez całą dobę,płatna klima 5eur za dobę przy35 stopniach na zewnątrz,obiadokolacje poza hotelem w zaadoptowanym garażu.Czuliśmy się wszyscy jak więżniowie,bo drogą obok hotelu pędziły samochody,nie było chodnika po ktorym można byłby przejść gdziekolwiek,poza hotel.W samym hotelu nie było miejsca na zintegrowanie się grupy ,brak restauracji i miejsca na to by usiąść z lampką wina czy drinkiem.Na śniadanie suchy chleb,nie spodziewaliśmy się luksusów na obiazdówce,ale ten hotel to dno ,muł i wodorosty.Reszta poza dwoma w miarę możliwymi podobnie.Okropne łazienki.Nie oczekiwaliśmy wiele,ale po ciężkim dniu zwiedzania,kąpiel to podstawa,szczególnie w takich temperaturach 35*C,a tu włączasz wodę w prysznicu,a woda zalewa łazienkę wylewając się spod brodzika.Uczestnicy wycieczki zgodnie orzekli ,że to ich ostatnia podróż z Reinbow.Pilot p.Kuba uprzejmy,opanowany starał się jak mógł,ale chyba mógł niewiele....a my za nie małe pieniądze męczyliśmy się.Za mało wolnego czasu, z obiecanej kąpieli na Caprii nic poza zamoczeniem nóg nie wyszło.Piękna architektura,piękne widoki ale biuro kiepskie bez dbałości o klienta.Czas skorzystać z usług konkurencji bo opinie klientów się nie liczą w Reinbow.Przykro po 5 wycieczkach .