Opinie klientów o Włochy - Top Italia - Od Neapolu po Wenecję

4.8 /6
179 
opinii
Intensywność programu
5.2
Pilot
5.1
Program wycieczki
5.4
Transport
5.6
Wyżywienie
3.5
Zakwaterowanie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Brygida, Kochcice 22.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Wakacje objazdowe Włochy

Oprócz zakwaterowania i wyżywienia jestem zadowolona ,program i pilot super!!,zakwaterowanie i wyżywienie beznadzieja

5.0/6

Aleksandra, Łódź 19.06.2016
Termin pobytu: lipiec 2016

Włoskie wakacje

Porywająca wycieczka, zwłaszcza dla osób, kóre odwiedzają Włochy po raz pierwszy - program jest na tyle bogaty, że zwiedzając różne regiony można zdecydować, gdzie chcielibyśmy jeszcze kiedyś wrócić. Mnie zachwyciła szczególnie malownicza i urokliwa Wenecja oraz tętniący życiem i atrakcyjny w zabytki Rzym, a najmniej przypadł mi do gustu Neapol (pewnie przez walające się wszędzie śmieci i zwisające zewsząd pranie spawiał wrażenie chaotycznego). Trzeba przyznać, że jest dość intensywnie, wczesne pobudki, dużo chodzenia, długie przejazdy autokarem, ale wrażenia rekompensują wszystko. Warto też dokupić drugi tydzień wypoczynku, aby jeszcze na spokojnie odpocząć i nacieszyć się klimatem włoskiego dolce vita ;).

4.5/6

Robert 29.07.2019

Dobry program

Wycieczka do polecenia. Opieka podczas całego wyjazdu na wysokim poziomie. Hotele, w których nocowaliśmy to hotele budżetowe.

4.5/6

Iwona, Strzelce Wielkie 19.08.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

Włochy w pigułce

Wycieczka ogólnie bardo dobrze zorganizowana. Piękne widoki. Mniej piękne hotele. Pokoje czyste, łazienki do remontu. W ostatnim hotelu, w okolicach Neapolu w niektórych pokojach nie działała spłuczka w toalecie, spłukiwali wiadrem. W innym pokoju lała się woda z sąsiedniej łazienki po ścianie, wszystko w ciągu nocy zamokło. Ustreki zgłoszone, pokoje nie zmienione. Pilotka to najsłabszy punkt po łazienkach. Nie słuchająca turystów, arogancka, nerwowa. Turyści czasami jej przeszkadzali. We Florencji źle policzyła uczestników i z miejsca zbiórki odeszliśmy kilka munut wcześniej bez dwóch uczestniczek wycieczki. Na szczescie nie odeszliśmy zbyt daleko, udało się Pani Pilot wrócić po nie. Zarezerwowane miejsca w autokarze, dodatkowo płatne to miejsca w drugim rzędzie. W pierwszym rzędzie na siedzeniach pani Pilot trzymała parasolkę, jakieś szpargały, swoją torbę itp. Na pytanie dlaczego nie możemy siedzieć na przednich siedzeniach odpowiedziała że nie i już- to są jej miejsca służbowe, nie bedzie ze mną o tym dyskutować, nie interesuje ją moja historia. Tym sposobem zajmowała 4 przednie fotele oraz piąty rozkładany obok kierowcy. A my z synem braliśmy leki na chorobę lokomocyjną. A wystarczyłoby trochę zdrowego rozsądku, dobrej woli, życzliwości i nie musielibyśmy się truć tabletkami. Na pytanie jednej z uczestniczek czy możemy podjechać na Monte Casino bo przejeżdżamy drugi raz niedaleko, Pani pilot odpowiedziała że ona się w to nie bedzie bawiła ale jeśli ktoś z wycieczki zbierze oświadczenia, podpisy, pieniądze (10 euro) od pozostałych turystów to ona ewentualnie może tam pojechać. Ostatecznie nie pojechaliśmy bo nie wszyscy się zgodzili a taki był warunek że jedziemy jeśli wszyscy się zgdzą i podpiszą oświadczenia. Grupa liczyła 50 osób. Warto Monte Casino włączyć do programu wycieczki. Plusem Pani Pilot jest perfekcyjna znajomość tras, kierowca nie znający drogi słuchał cierpliwie wskazań a Pani Pilot pewnie wydawała komendy w prawo w lewo, skręć, zawróć. Wszystko bez nawigacji, z pamięci. Włoskie drogi ma w małym palcu. Lot samolotem do Neapolu opóźniony o 3 godziny, ale to nic w porównaniu do lotu powrotnego. Okazało się że ktoś z Biura Rainbow wysłał do Wizzzer złą listę pasażerów i nie było nas w systemie przewoźnika. Przeszło dwie godziny staliśmy z walizkami i nie wiedzielismy czy polecimy. Rezydentka biegała z telefonem a Pani Pilot spokojnie stała z boku i mówiła że koleżanka wyjaśnia nieporozumienie. Ostatecznie po 3 godzinach wpisano nas na listę pasażerów ręcznie. Panował ogólny haos, nerwy i brak słowa przepraszam ze strony przedstawicieli Rainbow. Ogólne wrażenia z wycieczki pozytywne. Staramy się myśleć pozytywnie. Byliśmy tam na wakacjach wiec pełen luz.
127282945
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem