Opinie klientów o Włochy - Top Italia - Od Neapolu po Wenecję

4.8 /6
177 
opinii
Intensywność programu
5.2
Pilot
5.1
Program wycieczki
5.4
Transport
5.6
Wyżywienie
3.5
Zakwaterowanie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Tomasz 04.08.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Top Italia

Bajeczna pogoda

4.0/6

Romuald Piotr , KĘPA 15.07.2016
Termin pobytu: lipiec 2016

TOP Italia 1-8.07.2016

Wycieczka zgodna z oczekiwaniami. Intensywny program, gwarantujący zwiedzenie wybranych miejsc. Hotele zgodnie z opisem (słabe-klasy turystycznej). Jedzenie monotonne. Jednak rekompensatą wszelkich niedogodności są wizytowane miejsca :). Największym minusem wycieczki okazała się pani pilot p. Grażyna (prosiła by zwracać się do niej per Graziella). Graziella sprawiała wrażenie osoby kompletnie zagubionej, nie mającej kompletnie zdolności organizacyjnych ( jakże ważnych w tym zawodzie). Wprawdzie język włoski ma opanowany w stopniu komunikatywnym, jednak cały objazd nie potrafiła zrobić kroku samodzielnie, poruszała się za inną grupą, co powodowało znaczne utrudnienia, np. przy wejściach do zwiedzanych obiektów: zamiast jednej grupy (50 osób), przy wejściu tłoczyło się minimum 100 (nie wliczając grup z innych wycieczek). Podczas i tak uciążliwych przejazdów, brak było podstawowych informacji: jak długo będzie trwała podróż?, kiedy będzie postój? i czy w ogóle będzie?...etc. Zgodnie z sugestią przedstawicielki Biura podczas zakupu wycieczki, nie wykupiliśmy obiadokolacji (w kraju, w którym jest taka mnogość oferty żywieniowej: pizzerie, bary, restauracje, kafejki, etc. nie warto skazywać się na żywienie hotelowe), licząc na to, że sami zdecydujemy, gdzie i co będziemy jedli. Nic bardziej mylnego...p. "Graziella" w sytuacji, gdy zabrakło pokoi w jednym z hoteli (ok. Neapolu) zastosowała prosty zabieg: selekcję, w konsekwencji czego osoby, które nie wykupiły obiadokolacji zostały poinformowane, że to właśnie dla nich zabrakło pokoi. "Zesłanych" przewieziono kilkoma kursami prywatnym samochodem jednego z pracowników hotelu do innego obiektu, wokół którego nie było dosłownie nic, nie wspominając już o jakichkolwiek punktach żywieniowych. Wniosek: zdecydowanie lepiej jest wykupić sobie w Polsce obiadokolacje, niż skazywać się na potraktowanie przez pilota jako uczestnika „gorszego sortu”. Jednak żeby oddać sprawiedliwość pani "Grazielli" należy tu dodać, że pierwszego wieczora (było ich trzy) "załatwiła" nam kolację w hotelu, do którego nas wywieziono: 3 plasterki sera mozzarella + 3 plasterki pomidora, w cenie...10 euro/porcja ;-). Ważne dla osób wylatujących z Warszawy: po przylocie do Nicei (ok. 9.00) pani pilot (Grazziella) jako główną atrakcję dnia, zaproponowała trzygodzinny odpoczynek w autobusie (lot trwa ok. 1,5 godz.) lub zamiennie, zwiedzanie lotniska w oczekiwaniu na grupę z Katowic, której przylot planowany był na godz. 12.30 (wylot z Katowic 10.55).

4.0/6

Danuta, Olkusz 11.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Włochy Top-Italia od Neapolu po Wenecję

To była moja czwarta wycieczka z Rainbow. Taką formą wypoczynku zaraziłam męża i znajomych. Bardzo cenimy wszystko czego się dowiedzieliśmy i co zobaczyliśmy. Wszyscy przewodnicy stanęli na wysokości zadania i z ogromnym zaangażowaniem przekazywali nam swoją wiedzę. Pani pilotka również dała radę, mimo przeciwności losu, a raczej uporu Włochów. Najgorzej oceniam pobyt, aż trzy noce w Hotelu Gimar na przedmieściach Neapolu. Warunki nie były złe, ale za klimatyzację trzeba było sobie już dopłacić 5 euro za noc. Jednak śniadania w hotelu pozostawiały wiele do życzenia. Jedna lub czasem dwie małe kromeczki chleba, który przeleżał tam noc, z dwoma plastrami sera żółtego, jednym plasterkiem pomidora i jednym ogórka nie były wystarczającym śniadaniem przed kilometrami, które mieliśmy zrobić w ciągu dnia. Największą jednak porażką hotelu było przenoszenie przez nas/gości wrzątku w szklankach z recepcji, gdzie był ekspres, do pomieszczenia szumnie zwanego "stołówką", gdzie jedliśmy śniadania. Pobyt w tym hotelu oceniam na 2 punkty na 6. Kolacje w pizzerii nieopodal hotelu, a zwłaszcza kurczak z sałatą (podudzie znaczy) pobił na głowę nawet dzień wcześniej podaną kiełbasę z sałatą no i desery - jabłko! Porażka. trzeciego wieczoru pizza była ok, smaczna i wystarczająca. Pozostałe hotele zrekompensowały nam nieco złe wrażenie z pierwszego. Na jedzenie też nie można było narzekać, chociaż pakiet śniadaniowy w hotelu w Fiuggi dla grupy, która wyjeżdżała w południe, to też nie w porządku. Z całej wycieczki jednak staramy się zapamiętać wszystko, co było dobre i przyjemne. Zwiedzane miejsca robią ogromne wrażenie, więc program wycieczki - super! Przewodnicy - rewelacja! Pilotka- dała radę. Jedyne, co bym zmieniła w programie, to późniejszy powrót z wycieczki na Capri do hotelu, gdzie nawet nie było gdzie wspólnie usiąść. Brakowało mi właśnie w hotelach takiego miejsca, gdzie grupa mogłaby razem usiąść i lepiej się poznać. Taką możliwość mieliśmy w ubiegłym roku w Grecji. Zresztą tam były lepsze hotele i zdecydowanie lepsze jedzenie. Mam nadzieję, że uwagi jakie mamy Rainbow weźmie pod uwagę na przyszłość i będziemy mogli z czystym sumieniem Biuro polecać znajomym.

4.0/6

ALICJA, RYCHTAL 16.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Cud i porażka

Program , widoki , to naprawdę super sprawa ale hotele to porażka . Za co tak naprawdę płaci się w tych hotelach. Brudne , bez klimatyzacji , małe brodziki . Czy Rainbow chce wystraszyć klientów. Wiadomo , że jeszcze raz nie wybiorę tej wycieczki ale zła opinia szybko się rozchodzi. Pozdrawiam Alicja
135363745
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem