Opinie klientów o Hotel Derby

5.6 /6
21 
opinii
Obsługa hotelu
5.9
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.3
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
5.9
Rezydent
5.5
Teren narciarski w okolicy
5.7
Wyposażenie strefy wellness
5.4
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Agnieszka Warszawa 01.04.2014

Wyjazd 22-30/03/2014_Hotel Debry

Pobyt zaliczamy do bardzo udanych, miejscowość Folgarida bardzo fajnie położona, hotel derby super. Także ogólna ocena 5+

6.0/6

Elżbieta Ostrowska 23.03.2015

Hotel godny polecenia

Wspaniały pobyt !!!

6.0/6

Wioletta, Gdańsk 30.03.2016

WZORCOWO !!!

Hotel zdecydowanie wart polecenia! Pokój jak na standard trzygwiazdkowy słusznych rozmiarów i dobrze wyposażony - duża szafa, stoliki nocne, biurko, telewizor. Łazienka naprawdę spora! I co najważniejsze BARDZO CZYSTO! Sprzątanie pokoju i łazienki bez zarzutu ! Strefa wellness w pełni spełniła nasze oczekiwania bo chodziło nam głównie o pobyt w saunie, a tych jest tu pod dostatkiem. Wyżywienie naprawdę BARDZO dobre i urozmaicone! Pierwszego dnia moze nie padliśmy na kolana ale już kolejnego było SUPER! Śniadanie typowe - ale rekompensuje to kawa robiona z ekspresu i przynoszona do stolika przez kelnerki! Pomimo że na śniadanie przychodziliśmy dość późno, nigdy niczego nie brakowało - no i zawsze można było poprosić obsługę o doniesienie. Kolacje nam bardzo smakowały - jesteśmy zdecydowanie mięsożerni! Wybór i różnorodnośc sałat też nam bardzo odpowiadał. Porcje odpowiedniej wielkości - czasami nawet rezygnowałam z dodatków! Jeśli komuś byłyby za małe - zawsze można poprosić o dokładkę! Obsługa na sali ŚWIETNA; kelnerki i kelnerzy uśmiechnięci, mili, dabjacy o gości, sprawnie donoszą kolejne potrawy przez co kolacja nie przeciąga się niepotrzebnie długo Obsługa hotelu REWELACYJNA! Starają sie pomóc jak tylko mogą! Zawsze uśmiechnięci, cierpliwi :) Dojazd do stoków IDEALNY - od rana przed hotelem stoi busik, który mimo że do wyciagów jest tylko ok. 400 m. dowozi gości hotelu, a po południu czeka pod wyciągiem! Nie trzeba czekać aż zbierze się komplet pasażerów - kierowca wyrusza w kurs gdy tylko ktoś się pojawi :) REZYDENT - naszym była Pani Ania! Przybyła po nas na lotnisku, sprawnie rozdzieliła osoby jadące do różnych hoteli, przekazała wszelkie istotne informacje a po zakończeniu przez nas pobytu towarzyszyła nam w podróży powrotnej autokarem. Sympatyczna osoba, posiadajaca rozeznanie na temat regionu w którym pracuje, promieniejąca uśmiechem, mająca dobry kontakt z kierowcami autokatu, radząca sobie nawet w nieprzewidzianych sytuacjach (pamiętne 50 km w 8 godzin;)). BRAWO!

6.0/6

Dariusz Warszawa 28.03.2014

Narty 2014

Super miejsce na białe szaleństwo
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem