Opinie klientów o Hotel Cova

4.5 /6
14 
opinii
Obsługa hotelu
4.3
Pokój
3.4
Położenie i okolica
5.0
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
4.8
Rezydent
5.4
Teren narciarski w okolicy
5.5
Wyposażenie strefy wellness
3.3
Wyżywienie
4.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

ŁUKASZ, Łęczna 13.03.2019

hotel z bardzo dobrym jedzeniem

Hotel przy samym skibusie, jeżdżą aż 3 więc najcześciej idzie się załapać od razu. Pokój może nie rewelacyjny lecz czysty, sprzątany regularnie. Ciepła woda zawsze była. Ogrzewanie włączane rano i po powrocie z nart do późnej nocy - nie było problemu z mokrymi rzeczami. Jedzenie ekstra :) choć śniadania nieco monotonne ale bogate - w formie bufetu. Były płatki z 10 rodzaji, jogurty, ser, szynka, salami, soki, herbata, kawa, ciastka, ciasta codziennie inne - naprawdę szło się najeść na narty. Nie można było wziąć kanapek ze sobą na stok. Obiadokolacje - może trochę za późno lecz wcześniej od razu po przyjściu z nart dostępne przekąski w głównym holu. Obiadokolacje ala karte lecz z możliwością dokładki. Przeróżne rzeczy - makarony, wołowiny, sery, no każdy wybrał coś dla siebie. Raz w tygodniu kolacja tematyczna - smaki lokalne. Hotel godny polecenia. Z chęcią pojechalibyśmy jeszcze raz

5.0/6

Sergiusz, Bełchatów 09.03.2022

Pozytywne zmiany

W porównaniu z wyjazdem w 2020, w hotelu zaszły drobne zmiany na plus. Porcje podczas obiadokolacji stały się większe, pojawiły się także startery. Ponownie wystąpił problem z ogrzewaniem i brakiem ciepłej wody, ale po zgłoszeniu w recepcji można powiedzieć że problem został rozwiązany. Tu warto wspomnieć, że problem ten dotyczy głównie pokoju jednoosobowego, w pokoju dwuosobowym nie odnotowano podobnego problemu. Ogrzewacze na buty narciarskie są wyłączane na noc, także w ostatni dzień pobytu warto wrócić wcześniej, aby buty zdążyły wyschnąć. Kupując ofertę z dwutygodniowym lub większym wyprzedzeniem, karnet można kupić zdecydowanie taniej we własnym zakresie na stronie ośrodka, tj. ski.it, niż z "zniżką" od Rainbow. Związane jest to z dynamicznymi cenami (im wcześniej zakupiony skipass, tym taniej). Wybierając wspomnianą "zniżkę" od Rainbow, w najlepszym wypadku zapłacimy tyle samo, co kupując karnet samemu z kilkudniowym wyprzedzeniem. Pytanie w tej sprawie do Rainbowa pozostało bez odpowiedzi.

4.5/6

Aleksander, Warszawa 19.03.2024
Termin pobytu: marzec 2024

Wyjazd na Narty

Hotel super położony przy samym przystanku SKIBUSA 7 minut jazdy do Marillevy 900. Pokój jedynka wymaga odświeżenia.

4.0/6

Iwona, Olsztyn 07.03.2024
Termin pobytu: luty 2024

bez uśmiechu

Hotel w b. dobrym położeniu. Obok przystanku skibusa (10 min do stoku ), naprzeciwko apteki, obok kilka sklepów, wokół dużo dróg do wędrowania. Wzdłuż rzeki można dojść z Pellizzano do Ossany uznanej w 2022 r za najpiękniejszą wioskę Włoch. Warto ją zwiedzić, domy mają po kilkaset lat, są ruiny zamku i te widoki.! Co do hotelu, to nieduży (zaleta) urządzony tradycyjnie. Śniadania dobre (szwedzki stół), dobra kawa, obiado-kolacje jak na Włochy to mało smaczne (dwa możliwości do wyboru), uboga oferta dla wegetarian. Największy minus to rodzina która prowadzi hotel. To ludzie ponurzy, bez jednego uśmiechu wobec gości, bez naturalnej życzliwości. Każdym gestem dają do zrozumienia, jak bardzo się z tymi gośćmi męczą.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem