Opinie o Arcangelo

4.9/6 (12 opinii)

4.9/6
12 opinii
Obsługa hotelu
5.0
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.4
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
5.2
Rezydent
4.5
Teren narciarski w okolicy
5.5
Wyposażenie strefy wellness
3.7
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.5/6

    Super hotelik

    Gdyby nie wszechobecny brak muzyki, brak nabiału na śniadanie, które mogłoby być od godz 7.00, a nie od 7.30 ze względu na wczesny wyjazd na stoki oraz kolacja o 19.30 podawana przez 1,5 godziny (co prawda przepyszna ale kończy się o 21,30) Spanie z pełnymi brzuchami dla narciarzy to niezbyt komfortowa sprawa. Byłby to jeden z lepszych hotelików ale podobno włosi tak mają Ogólnie było super wrócę w ten region na pewno

    Irena - 29.01.2015

    14/16 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    bardzo dobra

    1-osobowy pokój był co prawda nie za duży, ale też nie można powiedzieć, by był za mały. Codzienne sprzątanie - zdecydowanie na plus. Bardzo miła obsługa. I posiłki - smaczne, duże.

    BWieczorek - 24.03.2015

    0/4 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    Narty

    Drugi mój pobyt w hotelu Arcangelo. Poprzedni w 2018. Od tego czasu w hotelu kolka pozytywnych zmian. Rozszerzona oferta spa - dwie sauny, niewielki basen, strefa relaksu. Do kolacji podawana bezpłatnie woda, śniadania bogatsze niż poprzednia. Tak czy inaczej nikt nie powinien wyjechać głodny. Kolacyjny bufet z przystawkami sam wystarczy, aby zjeść smacznie i różnorodnie. Codziennie możliwość wyboru dwóch dań z listy kilku propozycji. Deser można wybrać z kilkunastu. Pokoje skromnie wyposażone, niektóre małe, ale czyste i ciepłe. Codziennie są sprzątane. Rodzinna atmosfera. Widać, że hotel ma gospodarza, który dba o dobre samopoczucie gości. Przystanek skibusu bardzo blisko. Niecałe dziesięć minut jazdy od wyciągów Marilleva 900. Stamtąd już dziesiątki różnorodnych tras o skali trudności dla każdego narciarza.

    Marcin, Warszawa - 29.03.2022

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Goscinny

    Byliśmy pod wrażeniem profesjonalnej i miłej obsługi wszystkich osøb pracujacych w hotelu.Minimalistyczny wystrøj pokoi,znakomita kuchnia,przytulna strefa relaksu.Doceniamy bliskość przystanku Ski busa i uroczy widok na doline.Kameralne,urocze miejsce.

    ewa - 30.03.2016

    2/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem