Opinie o Ariston

5.4/6 (20 opinii)

5.4/6
20 opinii
Obsługa hotelu
5.7
Pokój
5.2
Położenie i okolica
4.9
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
5.0
Rezydent
5.0
Teren narciarski w okolicy
5.8
Wyposażenie strefy wellness
5.5
Wyżywienie
5.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    Marzec 2023 z kolegą

    Hotel położny tuż przy przystanku skibusa (skibus bezpłatny). Pokój czysty, zadbany, wygodne łóżka. Śniadania smaczne i urozmaicone. Kolacja, wybór z menu, urozmaicona i obfita. Można się najeść do syta. Nie korzystałem ze spa ale inni chwalili. Obsługa fachowa. Hotel bez zarzutu. Warunki narciarskie niestety nie były idealne. Marzec to chyba za późno już na ten kurort. Trafiliśmy kilkanaście stopni ciepła. Frajda z jazdy tylko przez ok. 3 godz. rano. Później odwilż. Ocena ogólna nie na max. z powodu warunków narciarskich. Ale na pogodę nikt nie ma wpływu.

    Mirosław, Białystok - 07.04.2023  | Termin pobytu: marzec 2023

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Udany wyjazd narciarski

    Hotel sympatyczny, obsługa miła, jedzonko dobre i obfite (trochę późno g.19). Sprawny dojazd hotelowym busem do wyciągu.

    EWA, GDYNIA - 30.03.2016

    9/15 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Tydzień na nartach w hotelu Ariston

    Solidny hotel 3-gwiazdkowy. Jedzenie dość smaczne i jest w ilości przekraczającej zdolności wchłonięcia przez zwykłego człowieka nawet intensywnie uprawiającego sporty zimowe. Pokoje czyste obsługa miła ze szczątkowa znajomością angielskiego , ale uzupełniająco chęć dogadania się Obslugi wystarcza do porozumienia się w sprawach menu . Niestety są kłopoty z internetem i trzeba przebywać w lobby hotelowym aby korzystać z dobrodziejstw sieci . Brak w pobliżu sklepów oraz innych choćby najdrobniejszych punktów handlowo-usługowych. Skibus hotelowy bardzo sprawny. Strefa welness jak na te klasę hotelu bardzo przyzwoita.

    Jacek, Olsztyn - 03.04.2015

    9/11 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Wyjazd tragedia, Hotel ok

    Wyjazd tragedia, WizzAir zgubił nasz bagaż a rainbow nic z tym nie robił, ponad połowa grupy była bez bagażu przez większą część wyjazdu, dopiero po 4 dniach (a wyjazd 7 dniowy!) go dostaliśmy. Sam Hotel Ariston był okej, ładne sauny - niestety obsługa nie informowała ludzi o zasadach poprawnego saunowania.

    Jędrzej, Gdańsk - 25.02.2023  | Termin pobytu: styczeń 2023

    5/5 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem