Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bezbłędna organizacja ze strony Rainbow. Korzystne położenie hotelu i dobry dojazd na stoki w Daolasa/Folgarida. Sprawnie prowadzony rodzinny hotel, grzecznie i czysto. Wygodne pokoje. Trochę głośna wentylacja. Przyjemne centrum welness. Basen mały i raczej dla dzieci. Smaczne posiłki - dużo warzyw, zawsze coś dla tych, którzy nie jedzą mięsa.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel b.dobrze położony - w centrum miasteczka (nocą cicho), 100 m do supersamu i do przystanku autobusowego do Madonny, 5-6 min jazdy hotelowym busikiem do gondoli w Daolasa (20 m do przejścia w butach). Busiki w godz.szczytu kursowały co 10 min, a w innych porach - "na zawołanie". Ładna architektura hotelowa - przezroczysta winda w 2.budynku, przejście tunelem do bud.głównego, narciarnia z szafkami na sprzęt, zamykanymi kluczem pokojowym (kartą) - 10 m od narciarni do podstawionego skibusa. Pokój 3-os. ładny, duży, z balkonem, na którym była żyłka do ewentualnego suszenia rzeczy (zimą raczej nieprzydatna), lodówka, szlafroki i klapki basenowe na wyposażeniu pokoju. Miła i pomocna obsługa. Generalnie - hotel niby dostosowany dla narciarzy, ale pokój, chociaż b.ładny, to jednak mało wygodny dla narciarzy, którzy na ogół mają dużo rzeczy do suszenia po śniegu i potrzebują na nie miejsce. Reszta uwag w "plusach i minusach".
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Myślę że hotel ma swoje lata świetności za sobą, co niestety bardzo widać. Strefa SPA - bardzo mała i trącąca myszką. Pokoje - Miałam podarte prześcieradło, ręczniki w łazience nie były zmieniane pomimo położenia je we wskazanym przez hotel miejscu (były jedynie inaczej złożone i odłożone jako czyste). My mieliśmy pokój w podwyższonym standardzie, za który dodatkowo dopłacaliśmy. Jedzenie - jak na warunki włoskie takie sobie. Obsługa w 90% super miła, jedynie pan, który pewnie jest głównym kelnerem nie przepada za gośćmi ze wschodniej części Europy i daje to odczuć. To nie tylko nasze zdanie ale też innych gości z Polski. Olbrzymim plusem tego miejsca jest bliskie położenie do kolejki Daolasa. Jazda busem zajmuje max. 5 min. A jadąc na narty to się naprawdę liczy. Hotel jest położony w ładnym miasteczku. Myślę ze cena względem jakości jest nieproporcjonalna. Nie chcę wyjść na osobę marudzącą ale myślę ze w tej cenie można znaleźć lepsze oferty w tej okolicy. Organizacja ze strony biura Rainbow była bardzo dobra. Myślę na kolejne włoskie narty pojedziemy z tym biurem.