Wyżywienie
Rodzaje wyżywienia i posiłki:
W ramach formuły HB:
Restauracje:
Dodatkowe usługi:
Pozostałe informacje:
Program sportowy i animacyjny
Dla każdego: Ogrzewany basen wewnątrz budynku z hydromasażem (bezpłatny wstęp w godzinach 07:30-20:00), jacuzzi (bezpłatny wstęp w godzinach 10:00-20:00), siłownia (bezpłatny wstęp w godzinach 07:00-19:00).
Tylko dla dorosłych: Centrum SPA (wymagana rezerwacja).
Za dodatkową opłatą: Zabiegi i masaże w centrum SPA.
Pozostałe informacje: Sauna (14:00-20:00), hotel prowadzi wieczorny program animacyjny: muzyka na żywo oraz wieczory tematyczne (oferta obowiązuje od 04.01).
Dodatkowe informacje
Kategoria lokalna
***
Świadczenia
Cena podstawowa obejmuje: przelot samolotem czarterowym (przewóz 1 pary sprzętu narciarskiego (10 kg)/os.), opłaty lotniskowe, 7 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie (zgodnie z ofertą), transfery lotnisko-hotel-lotnisko, opiekę polskiego rezydenta oraz ubezpieczenie TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).
Cena podstawowa nie obejmuje: karnetu narciarskiego, ubezpieczenia TU Europa PAKIET SPORT, napojów do obiadokolacji, dodatkowych posiłków nie wymienionych w ofercie oraz innych wydatków osobistych. Rekomendujemy wykupienie dodatkowego ubezpieczenia TU Europa PAKIET SPORT dotyczącego ryzyk związanych z rekreacyjnym uprawianiem m.in. narciarstwa i snowboardu. Więcej informacji w sekcji Przeczytaj Koniecznie oraz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia TU Europa dla Klientów Rainbow.
Inne
Zniżka na karnet
Istnieje możliwość zakupu karnetu ze zniżką maksymalnie do 3 dni przed rozpoczęciem imprezy. Po upływie tego terminu nie ma możliwości zakupu, zwrotu ani wymiany karnetu. Dzięki umowie z regionem Val di Sole jesteśmy w stanie zaproponować zakup karnetu ze zniżką max. do 30 EUR. Przy rezerwacji w systemie należy zadeklarować chęć zakupu karnetu ze zniżką (zaliczka 50 zł, czyli 11 EUR). Pozostałą część kwoty Klienci dopłacają w GOTÓWCE w EURO u naszego przedstawiciela przy stanowisku Rainbow na lotnisku przed wylotem do Włoch (zalecamy posiadanie odliczonej kwoty). Otrzymają wówczas imienny voucher, który w kasie przy wyciągu wymieniany jest na imienny karnet.
Uwaga! Oferta karnetów narciarskich nie obejmuje hotelu Kristiania Pure Nature Hotel & SPA.
Sezonowość
Sezon narciarski we Włoszech trwa zazwyczaj od grudnia do marca.Podatek lokalny
Konieczność uiszczenia obowiązkowej opłaty za podatek turystyczny bezpośrednio w hotelu ok. 2 EUR/os./dzień dla os. pow. 12 roku życia.Kategoria lokalna: 3
Dobrej klasy hotel, z szeroką ofertą zabiegów SPA i bardzo szeroką ofertą dodatkowych atrakcji (zjazd z pochodniami, możliwość testowania najnowszego sprzętu narciarskiego). Doskonała oferta zarówno dla narciarzy (super lokalizacja), a także dla osób nie jeżdżących na nartach. Sprawdzony i doceniony w poprzednim sezonie przez naszych Klientów.
Bezpośredni
Narty
Polski rezydent
W cenie
W cenie
Cena podstawowa obejmuje: przelot samolotem czarterowym (przewóz 1 pary sprzętu narciarskiego (10 kg)/os.), opłaty lotniskowe, 7 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie (zgodnie z ofertą), transfery lotnisko-hotel-lotnisko, opiekę polskiego rezydenta oraz ubezpieczenie TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).
Cena podstawowa nie obejmuje: karnetu narciarskiego, ubezpieczenia TU Europa PAKIET SPORT, napojów do obiadokolacji, dodatkowych posiłków nie wymienionych w ofercie oraz innych wydatków osobistych. Rekomendujemy wykupienie dodatkowego ubezpieczenia TU Europa PAKIET SPORT dotyczącego ryzyk związanych z rekreacyjnym uprawianiem m.in. narciarstwa i snowboardu. Więcej informacji w sekcji Przeczytaj Koniecznie oraz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia TU Europa dla Klientów Rainbow.
Konieczność uiszczenia obowiązkowej opłaty za podatek turystyczny bezpośrednio w hotelu ok. 2 EUR/os./dzień dla os. pow. 12 roku życia.Bezpłatny Internet Wi-Fi w pokojach oraz częściach ogólnodostępnych hotelu.
Mapa
Wyżywienie
Szczegóły lotu
Program sportowy i animacyjny
Inne hotele w regionie
Dodatkowe informacje
1 x Pokój
(*Pokój standardowy ekonomiczny)
4.0/6 (3 opinie)
Obsługa hotelu
Pokój
Położenie i okolica
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
Rezydent
Teren narciarski w okolicy
Wyposażenie strefy wellness
Wyżywienie
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Zdjęcia klientów (6)
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bezbłędna organizacja ze strony Rainbow. Korzystne położenie hotelu i dobry dojazd na stoki w Daolasa/Folgarida. Sprawnie prowadzony rodzinny hotel, grzecznie i czysto. Wygodne pokoje. Trochę głośna wentylacja. Przyjemne centrum welness. Basen mały i raczej dla dzieci. Smaczne posiłki - dużo warzyw, zawsze coś dla tych, którzy nie jedzą mięsa.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel b.dobrze położony - w centrum miasteczka (nocą cicho), 100 m do supersamu i do przystanku autobusowego do Madonny, 5-6 min jazdy hotelowym busikiem do gondoli w Daolasa (20 m do przejścia w butach). Busiki w godz.szczytu kursowały co 10 min, a w innych porach - "na zawołanie". Ładna architektura hotelowa - przezroczysta winda w 2.budynku, przejście tunelem do bud.głównego, narciarnia z szafkami na sprzęt, zamykanymi kluczem pokojowym (kartą) - 10 m od narciarni do podstawionego skibusa. Pokój 3-os. ładny, duży, z balkonem, na którym była żyłka do ewentualnego suszenia rzeczy (zimą raczej nieprzydatna), lodówka, szlafroki i klapki basenowe na wyposażeniu pokoju. Miła i pomocna obsługa. Generalnie - hotel niby dostosowany dla narciarzy, ale pokój, chociaż b.ładny, to jednak mało wygodny dla narciarzy, którzy na ogół mają dużo rzeczy do suszenia po śniegu i potrzebują na nie miejsce. Reszta uwag w "plusach i minusach".
Inne hotele dostępne w tym samym regionie