Opinie o TH 1400 Hotel

Kategoria lokalna 4

4.8/6
(74 opinie)
Obsługa hotelowa
4.7
Obsługa hotelu
4.8
Pokój
3.8
Położenie i okolica
5.5
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
5.9
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
6.0
Teren narciarski w okolicy
5.7
Wyposażenie strefy wellness
3.3
Wyżywienie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel dla narciarzy z cienkimi ścianami i słabym jedzeniem.

    Piotr 26.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Hotel dla niewymagających narciarzy. Jedzenie słabe, pokoje stare i ściany z papieru ,przez co po nartach ciężko odpocząć. Pod względem narciarstwa jest gdzie pojeździć, ale ludzi jest bardzo dużo (pierwszy tydzień marca). Gęsto na stoku, trzeba bardzo uważać, pełno szkółek z dziećmi. Czasem trzeba postać w kolejce do wyciągu z 5 minut. Po południu sporo muld. Transfer z lotniska do hotelu zajmuje 3 godziny.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    opinia dot. pobytu w Marillewva 1400 (marzec 2022)

    Jarosław, Gdańsk 13.03.2022

    wyjazd bardzo udany od strony narciarskiej (pogoda, dostępność stoków). Uwagi mam do organizatora - cześć grupy mieszkała w innym budynku, wyremontowanym i zadbanym; nam przypadł starszy obiekt, dlaczego ? Wyżywienie oceniam na dobre, choć w poprzednich latach w tym obiekcie obiadokolacje były bardziej urozmaicone. Wg informacji w katalogu i przy zakupie imprezy obniżka na karnet narciarski kupiony przez Rainbow to ok 30 euro, w rzeczywistości 5 euro - to nawet trudno nazwać żartem z Klientów

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Narciarsko świetne trasy, hotelowo- nędza.

    Jerzy, Władysławów 25.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Bogactwo tras i ich przygotowanie- na 6-tkę, niestety ceny skipasa powalają, w porównaniu do np. najlepszych ośrodków francuskich lub austriackich, a także do cen z poprzedniego sezonu.. Lokalizacja miejsca noclegowego, świetna bo tuż przy głównej gondoli, jest jedynym plusem hotelu. Byliśmy w tym samym hotelu rok wcześniej, w międzyczasie zero jakichkolwiek remontów, dewastacja wnętrz i wyposażenia pokojów poraża, czasem dosłownie, bo obudowa gniazd elektrycznych odpada od ściany. Jedzenie OK, choć nie powala- ostatni raz gdy jadłem jajecznicę z proszku to było w końcówce lat 90-tych w hotelach orbisowskich. Na plus- sympatyczny i przyjazny personel w recepcji i restauracji. Reasumując: pomimo świetnych tras narciarskich już tam nie pojadę i będę innym odradzał.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    bardzo podstawowy hotel dla narciarzy

    Marta, WARSZAWA 27.03.2018 | Termin pobytu: marzec 2018

    Głównym atutem hotelu jest położenie przy gondoli i na tym opiera się jego istnienie:) Lokalizacja oraz wyżywienie + wino były dla mnie głównym kryterium wyboru. Ogólnie wszystko jest na dość wysokim poziomie oprócz fizycznego stanu hotelu, o czym więcej poniżej. Hotel sam w sobie jest w stylu vintage, co nie jest zaskoczeniem- widać to już na zdjęciach. Należy jednak mieć na uwadze, że zdjęcia zawsze wyglądają lepiej (światło, przestrzeń) i zrobione były jakiś czas temu (zużycie materiału). Czasy świetności przeżywał w latach 80-tych i 90tych. Od tego czasu raczej niewiele się zmieniło. Pokoje są bardzo podstawowe, ze starym wyposażeniem, niespecjalnie ładne. Osoby przyzwyczajone do hotelowego relaksu w pokoju czy strefie wellness w lepszych warunkach raczej na pewno się rozczarują. Niemniej jednak pokoje są czyste, ręczniki codziennie zmieniane. Lodówki, suszarki i tv (tutaj zaskoczenie- tv z płaskim ekranem:) są na wyposażeniu. Jedzenie jest w porządku- duży wybór, także warzywa i owoce. Wino do kolacji jest także dużym atutem. Jeżeli ktoś lubi ciszę i spokój to jej raczej nie zazna (w częściach wspólnych hotelu). Połowa gości hotelowych to Włosi z dużymi rodzinami (małe dzieci), a połowa to Polacy. Na kolacji oraz w częściach wspólnych w czasie kolacji bardzo głośno.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem