Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jest to do tej pory najgorsza wycieczka z jakich odbyłem w firmą Rainbow. Po pierwsze program polega na ogólnym chodzeniu po mieście bez wchodzenia w większość budynków. Pilotka tłumaczyła się za każdym razem jednym i tym samym " bo to trzeba wcześniej rezerwować". Wenecję ogląda się tylko z ulicy. Jak chce się coś więcej zobaczyć to trzeba samu o to zadbać. W sumie wchodzi się do 2 płatnych obiektów, reszta to darmoszka. Hotele znajdują się w małych miejscowościach o standardzie z lat 80. Jedzenie dobre ale desery wszystkie były kupione, żaden nie był robiony przez restauracje ( zwykle ciastka, nie ma żadnych tiramisu czy panna cotty ). Wycieczki fakultatywne różniły się znacząco ceną jaką można było zapoznać się w programie a ceną już w autobusie, np Padwa 20, a w autobusie 35 euro. Opłata 180 euro za bilety moim zdaniem jest bardzo zawyżona, 100 euro to opłata za przewodników, przy 50 osobach wychodzi 5000 euro. Było 5 przewodniczek czyli zarobiły po 1000 euro za kilka godzin pracy.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
z całego serca nie polecam !!!!!!!! ja czuję się oszukany. Wyżywienie podczas wycieczki objazdowej po Włoszech pozostawiało wiele do życzenia i zdecydowanie nie spełniało podstawowych standardów, nawet jak na skromny wyjazd budżetowy. Śniadania były absolutnym minimum — kilka kromek białego pieczywa, plasterek mielonki i sera topionego, wszystko zapakowane w plastik, do tego miniaturowy pojemniczek z masłem. Do picia serwowano letnią kawę zbożową albo herbatę, bez możliwości wyboru czegoś bardziej sycącego czy choćby owoców. Z takich „śniadań” wychodziliśmy nie tylko głodni, ale i zmarznięci — nikt nie zadbał o komfort termiczny sali. Jeszcze gorzej wyglądała sytuacja z posiłkami popołudniowymi, które trudno nawet nazwać obiadem. Letnia, niesmaczna zupa o nieokreślonym składzie, do tego garść sałaty lodowej — bez jakichkolwiek dodatków, bez sosu — i plasterek szynki, który był prawdopodobnie podgrzany w wodzie lub mikrofalówce. Chleb był dostępny w minimalnej ilości, a owoc — dosłownie jeden na osobę, i to nie zawsze. Sytuacja, w której przy naszym trzyosobowym stoliku znajdowały się cztery jabłka, a obsługa zabrała jedno z nich (!), pozostawia niesmak i poczucie braku szacunku wobec uczestników. Zakwaterowanie to osobny temat. to bardziej przypominało kwatery pracownicze czy schroniska młodzieżowe z lat 70 PRL - zimno, brudno, pajęczyny na ścianach Organizator powinien dokładnie przemyśleć, czy oferowany standard wyżywienia odpowiada jakimkolwiek współczesnym wymaganiom turystów, nawet tych niewymagających. Taka jakość posiłków nie tylko psuje ogólne wrażenia z wycieczki, ale także stawia pod znakiem zapytania wiarygodność całego biura podróży. trzy razy zastanowię się nad wykupieniem czegokolwiek w tym biurze podróży
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka polegała na ciągłym biegu, hotel i wyzywienie poniżej krytyki. Cena nie była adekwatna do tej wycieczki, za wszystko trzeba płacić dodatkowo. Ani chwili na odpoczynek, wszystko szybko. Ogolnie warto się dobrze zastanowic nad kupnem tej wycieczki.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pomimo, iż wycieczka została zakupiona 2 dni przed wyjazdem. Nie było żadnej promocji typu "last minute". Cena wycieczki z nieznanych przyczyn ulegała zmianie kilka razy w ciągu dnia. Inna była rano, inna przed wejściem do biura podróży a całkiem inna już przy zakupie wycieczki. Uczestnicy wycieczki kupując w różnych miastach mieli ceny, które wahały się od 999zł do 1825 zł za tą samą wycieczkę. Skąd taka różnica? Jakość wycieczki w stosunku do ceny to totalna porażka. Ignorancja i lekceważenie uczestników.