Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd bardzo udany. Pilot super, widoki super,program rowniez. Hotele brudne ,jedzenie hotelowe beznadziejne, po najmniejszych kosztach -a przeciez placimy niemale pieniadze za wyjazd. Moze warto aby biuro podrozy zastanowilo sie nad zmiana zakwaterowania?
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Okazało się prawdą, że Włochy to piękny kraj i mili ludzie, niestety trochę przygnębienie po przegranej na Mundaliu, ale szybko godzą się z losem i nadal uśmiechają. Śliczne widoki i ciekawe historie do wspominania.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Podróżowałam z mężem i oboje jesteśmy z wycieczki zadowoleni. Zobaczyliśmy w krótkim czasie naprawdę dużo. Spodobały nam się Włochy: zachwycił nas tamtejszy klimat, zauroczyły wszystkie smaki a oczy nacieszyły sie pięknymi widokami i postanowiliśmy, że tam jeszcze wrócimy. Wieczór włoski był wspaniały. Przypomnieliśmy sobie włoskie piosenki, spiewaliśmy je podczas tego wieczoru, ale też podczas jazdy autokarem - całą drogę powrotną do hotelu. Autokar i Panowie kierowcy spełnili nasze oczekiwania. O standardzie hoteli byliśmy uprzedzeni i cudów się nie spodziewaliśmi - więc było odpowiednio do poniesionych kosztów. Niestety przez słabe zorganizowanie i słabe informacje przekazywane przez Paną pilot straciliśmy możliwość zwedzienia Padwy i bardzo wszyscy tego żałują, dlatego pracę pilota oceniamy nisko. Ogólna ocena dobra.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program wycieczki zrealizowany w pełni, wrażenia z włoskich miast jak najbardziej pozytywne. Natomiast hotele, a szczególnie jeden to jakaś porażka. Mieszkaliśmy w 3 hotelach, to tylko ostatni był normalny. Ja rozumiem, że noclegi obejmują hotele 2-3-gwiazdkowe. Ja nie muszę mieć telewizora. Wystarczy łóżko i sprawny prysznic, niestety nie można tego wszędzie oczekiwać. Droga firmo Rainbow: chyba czas przestać oszczędzać na Polakach. Czasy komuny i bylejakości się skończyły. My wiemy, jak powinien wyglądać hotel i jedzenie.