Opinie o Włoski Niezbędnik

5.2/6
(414 opinie)
Intensywność programu
5.2
Pilot
5.4
Program wycieczki
5.5
Transport
5.2
Wyżywienie
3.9
Zakwaterowanie
4.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Duże rozczarownie

    Aleksandra 06.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Może po kolei, zgodnie ze szczegółowymi ocenami. Program wycieczki jak miał być tak został zrealizowany. Jednak czas, w jakim się odbył nie był do końca przemyślany i czasami uczestnicy mieli godzinę wolnego, a czasami 5 godzin wolnego i w jednej sytuacji było go za mało, a w drugiej za dużo. Zaznaczając, że 2x2,5h czasu wolnego w Wenecji, gdzie padał prawie cały dzień deszcz, a pilotka nie poleciła w tym miejscu miejsca, gdzie można przeczekać jest niezbyt fajne. Jednak najważniejsze miejsca odhaczone. Zakwaterowanie w 3* hotelach było doznaniem bardziej hostelowym. Właściciele jednego z hoteli przy zgłaszaniu problemu awanturują się i stwierdzają, że nic nie zrobią, bo po co... dodatkowo, w jednym hotelu bardzo zimno, w drugim gorąco, ale przecież nikomu się nigdy nie da dogodzić. Pilotka wycieczki z bardzo dużą wiedzą, ale miałam z nią 2 niemiłe sytuacje. Pierwszą była prośba o poczekaniu na nas 5 minut w miejscu zbiórki, bo nie mogliśmy trafić do celu. Pilotka stwierdziła, że mamy sobie sami wrócić do autokaru i ona na nas nie będzie tyle czekać. Kosztowało nas to dużo stresu, ale zgodziła się na szczęście poczekać. Inaczej pewnie by nas tam zostawiła. Drugą rzeczą były problemu zgłoszone w hotelu, a pilotka stwierdziła, że "mam to załatwić sobie sama". No cóż. Śniadania tragiczne, w jednym z hoteli 1 plasterek szynki i sera, kawałek masła, 1 opakowanie dżemu i trochę chleba. Kawa najgorszego sortu, już w Polsce rozpuszczalna jest jakościowo lepsza od tego co mieliśmy przede wszystkim w 2 hotelu. Obiadokolacje bardzo skromne, ale jak za 160 zł/os na cały wyjazd to nie ma co wymagać cudów. Warzywna zupa, troche sałaty i kawałek mięsa. Autokar komfortowy, czysty. Intensywność bardzo duża, śniadania o 6-7, powrót 20-21. Dla osób, które nie są zbyt aktywne odradzam. Ogólnie jestem średnio zadowolona, bardziej na nie. Pierwszy i ostatni objazd.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Włoski niezbędnik

    KRYSTIAN, SKOCZÓW 24.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Bardzo słabe wyżywienie. Hotele bardzo słabe szczególnie jeżeli chodzi o łazienki-brak drożnej kanalizacji. Program zwiedzania ok reszta bardzo słabo.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Włochy zawsze się obronią

    Agata, Będzin 07.09.2022

    Włochy cudne jak zawsze, nic się nie zmieniły, może tylko jeszcze bardziej tłoczno. Czy dałabym się tam jeszcze raz zabrać z Rainbow Tour? Pewnie tak, ale pod wieloma warunkami. Najważniejszy: inny pilot. Niestety, jeżeli ktoś robi tą wycieczkę setny raz, to wieje rutyną, i hasła w stylu - "dwa kościoły zobaczycie, czy trzy - co za różnica" -w takich miastach jak Wenecja, Florencja, Rzym, po prostu dyskwalifikują. Opuszczanie miejsc z programu wycieczki, bo "ach jest kolejka, to jak będziecie chcieli, to przyjdziecie sobie sami później". Czy też "dam wam tylko godzinę wolnego, bo cóż tu można jeszcze robić", no a w hotelu czeka ukochane przez pilota wino. Bardziej nadaje się nazwa "wycieczka integracyjna" niż "włoski niezbędnik" Poza tym ogólnie albo bieg w 43 stopniach przez całą Wenecję, albo czekanie godzinę na przewodnika czy autokar. I tak ciągle - bieg, czekanie, bieg, czekanie. Opuszczenie bazyliki św. Marka w Wenecji w programie to wielki błąd. Łuk Triumfalny zza drzew i Koloseum z boczku, a przecież można podejść . W Asyżu czasu wolnego za grosz - tylko tyle aby odwiedzić zaprzyjaźniony z panem pilotem sklep - a potem 5 godzin czekania w Polsce na przesiadkę. Ja rozumiem - spóźnił się jeden autokar (pozostałe też przyjechały dużo później niż my), ale przecież można było się wcześniej skontaktować. O pieniądzach się nie mówi, ale ilość, którą wyciągacie w Euro w porównaniu z rzeczywistymi wydatkami to lekkie przegięcie. No i te niepokwitowane zbiórki w autokarze przez pilota "na klimatyczne" w hotelu. Ciekawie, że nie w recepcji. Za to wielkie brawa dla pań przewodniczek z Florencji i Rzymu. Były profesjonalne. Aha. Polecam zabrać dużo jedzenia, gdyż hotel "niedaleko" Rzymu (1,5h) serwuje śniadanie - plasterek szynki, plasterek sera i tyle.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Włoski niezbędnik

    Monika, Polska 27.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Wycieczka bardzo męcząca . Pilot żył w swoim świecie , nie brał pod uwagę potrzeb podróżujących . Brak czasu wolnego na kupienie pamiątek , narzucał takie tempo że nie można go było dogonić . W hotelach warunki na najniższym poziomie , jedzenie skromniutkie . Kierowca Pan Krzysztof zero kultury . Na tak długą trasę w autokarze nie było możliwości podładowania telefonu .

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem