5.3/6 (7 opinii)
6.0/6
Cichy, trochę na uboczu hotel, odnowiony, dobrze wyposażony pod każdym względem. Obsługa na właściwym poziomie, właściwie reagowała na drobne problemy bytowe. Porządek w pokojach i otoczeniu pawilonów ,jak na standardy hinduskie - wzorowy. Mankamentem niewątpliwym jest posiadanie przez hotel czterech TYLKO leżaków wokół baseniku..... Co prawda mało kto decydował się na leżakowanie wokół basenu , być może z tego powodu. Wyżywienie li tylko miejscowe, żadnych dań typowych dla naszego regionu , jeżeli nie liczyć jajecznicy, omletu czy jajek na twardo.
4.0/6
Kiedy dotarliśmy do Hotelu Mahindra Acacia, w nocy ok. 00.40 hotel zrobił okropne wrażenie. W zupełnych ciemnościach ledwo świeciła żarówka w recepcji, a przywitał nas pan niechlujne ubrany. Po chwili poczęstowano nas napojem, niezdatnym do wypicia, a po dłuższym czasie, zaprowadzono nas do pokoju i musieliśmy sami wnieść swoje bagaże na pierwsze piętro. Pokój był nieprzygotowany. Było małżeńskie łóżko, zamiast zamówionych dwóch osobnych oraz leżąca na podłodze dostawka. Nie było butelkowanej wody. Naprawdę, gdybyśmy mogli wrócić na lotnisko, bez wahania zrobilibyśmy to. Na drugi dzień rano poszliśmy na śniadanie.... Po drodze okazało się, że nasz hotel jest całkiem ładny, w zadbanym zielonym terenie. Śniadanie też okazało się dobre. Ok. 9.30 w recepcji dowiedzieliśmy się, że dostaniemy inny pokój. Zamiana trwała do godz. 12.30. Od tego czasu , wszystko było już ok. W systemie All inclusive, wszystkie posiłki były bardzo dobre, obsługa życzliwa, a bar wystarczająco zaopatrzony. Plusem jest piękna plaża i sąsiedztwo miejscowości Colva, z restauracjami i wieloma różnymi sklepami, w których można kupić przyprawy, pamiątki, biżuterię, alkohol. Po pierwszych złych wrażeniach i stracie połowy dnia, polecam hotel i okolice.
3.0/6
Hotel mały ale pokoje duże . Klimatyzacja ok. sprawna przez cały pobyt. Woda butelkowana dostarczana do pokoju sukcesywnie i ręczniki .