Opinie klientów o Chatur Costa Caleta

5.0 /6
665 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.0
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

Kowalski 25.08.2016

Costa Caleta

Hotel w porządku na 3 gwiazdki. Mieliśmy super pokój 3049 na ostatnim piętrze z widokiem na wyspę i ocean taki jaki prosiliśmy, w recepcji bez zadnych problemów . Ponieważ byliśmy z 7 -letnim wnuczkiem zafascynowanym piłką nożną a w hotelu jest boisko to już była pełnia szczęścia. Na temat wyżywienia mogę wspomnieć tyle że nie odbiega od standardów w innych hotelach tego typu . Tj rodzinnych z masą dzieci. Ponieważ byliśmy w czasie wakacji to większość stanowili rodzice z dziećmi . Tak więc osoby ktore liczyły na cichy wypoczynek mogły korzystać z basenow na dachu gdzie było cicho i bardziej kameralnie. Ze strony biura Rainbow wszystko było ok.

1.5/6

Patrycja 20.09.2019

Rozczarowanie

Niestety ale odradzam każdemu pobyt w tym hotelu. Największym minusem było jedzenie. Codziennie to samo, bez smaku. Miałam wrażenie(i nie tylko ja), że wszystkie posiłki były z proszku. Naprawdę nie dało się tego jeść. Drinki i inne napoje w opcji all inclusive to jakaś pomyłka. Jeszcze z tak tragicznym wyżywieniem się nie spotkałam. Pokoje sprzątane prawie codziennie. Prawie bo w czwartki i niedziele serwis sprzątający nie działa😂. Miasteczko caleta de fuste samo w sobie było w porządku. Spokojnie i bez tłumów. Dużo turystów z Anglii. Blisko całkiem przyzwoita plaża.

1.5/6

Beata i Maciej 22.01.2024

Nie polecam!

Hotel kłamie w ofercie podając że ma klimatyzację,której nie ma,jedynie jakieś pseudonadmuchy,które w zasadzie nic nie dają.W recepcji tłumaczyli że jest awaria,którą lada dzień usuną,ale przez całe dwa tygodnie w pokoju w nocy gorąco,Dali nam jakiś wentylatorek,który nic nie dał.Nawet okna nie można było w nocy otworzyć,bo hałas dochodzący z baru hotelowego do godziny 2-3 nad ranem uniemożliwiał spanie.Poza tym basen z łuszczącą się farbą,woda w nim nadmiernie chlorowana,nieliczne karaluchy w jadalni,słabe i monotonne jedzenie.

1.5/6

Marcin 12.09.2022

Pobyt 4 osób w Costa Caleta od dnia 22.08 do 29.08. Odradzamy...

Chciałbym się podzielić opinią - w sumie nie tylko moją, bo to bedzie opinia 4 osób które uczestniczyły w tym "wydarzeniu" jakim były wakacje na Fuerteventurze w hotelu Costa Caleta. Przygody zaczeły się już na samym poczatku, udalismy się do punktu w Kaliszu aby znaleźć coś na last minute, przejrzeliśmy sami oferty i wiedzielismy jakie kierunki nas interesują. Pani wskazując tą, ujeła nas tym że to Wyspy Kanaryjskie (nigdy nie gościliśmy, więc czemu nie!). Pokazała oferte, opinie, filmik, wszystko było super - do momentu kiedy odrzuciliśmy wszystkie inne propozycje i podpisania umowy. Dopiero wtedy nas poinformowała że w hotelu z powodu prac remontowych z użytku zostały wyłączone: taras słoneczny, boisko multisportowe, mini golf oraz jeden z basenów. No cóż.. było już późno, chwila do zamkniecia, oferty znikały - mimo tych "niedogodnosci" stwierdziliśmy, że bez tych udogodnień i tak warto jechać na Wyspy Kanaryjskie. Wylot, lotnisko, odbiór na lotnisku i transfer na piątke. Na miejscu w Hotelu dostaliśmy opaski, mogliśmy zjeść śniadanie.. a potem długie oczekiwanie na pokoje (do 16.00). Niestety, to nie koniec kwestii zabookowania, poniewaz chwile po rozpakowaniu się w pokoju zadzwoniła Pani z recepcji że doszło do wielkiej pomyłki.. I że to nie są nasze pokoje, musimy się spakować i dostaniemy "poprawne" - pomyłki się zdarzają, wiadomo. Pokoje które dostaliśmy były znacznie mniejsze - ale nie przeszkadzało nam to do momentu odkrycia że w naszym pokoju nie działa klimatyzacja. Szybkie zgłoszenie na recepcje, technik się pojawił - sprawa załatwiona (no nie do końca, okazało się później że klimatyzacja została "włączona na stałe na pełną wydajność", brak możliwosci regulacji temepratury, termostat nie działał, waliło z nawiewu 7 stopnii a w pokoju mieliśmy 15-16 stopnii!). Basen numer dwa o którym była mowa, ku naszemu zaskoczeniu okazał się już napełniony wodą i czekał tylko na odbiór po pracach "remontowych". Jednakże, hotel zostawiał wiele do życzenia.. Wszędzie taśma malarska, poklejone brudne poręcze, notorycznie psująca się winda, a w połowie naszego pobytu z basenu numer dwa zaczeły się odrywać kawałki wielkiej gumy, taras widokowy do góry również cały w "rozpierdzielu", widac było że to hotel w wiecznym remoncie. O 8 rano budził nas dźwięk wiertarki mieszającej gips(nagranie). Leżaki zdezelowane, poplamione farbą. Jedzenie.. Trudny temat kazdy lubi coś innego. Jednakże jedzenie tam było monotematyczne, powtarzało się co dwa dni - śmialiśmy się że niektóre mięsa zaliczają podwójny proces recyklingu na bufecie (co było oczywiste, ale niestety wiele zostawiało do życzenia w kwestii jakości). Strasznie tłusto. Najpewniej i najrozsądniejsze były dania przygotowane bezpośrednio przez obsługę przy nas, takie jak omlety, jajecznice, smażony tuńczyk i inne ryby wraz z mięsami - do nich nie miałem zastrzeżeń, wręcz były pyszne! Samo miejsce, jako miejscowość, czysta, zadbana, bezpieczna, jest gdzie spacerować - jednakże polecamy wycieczki fakultatywne bądź wynajem auta na własną ręke (własnie tak zrobiliśmy, zwiedziliśmy tym sposobem całą wyspę w dwa dni wraz z Cofete - cudo natury). Plaże które sa dostępne w najbliższej odległosci to plaże sztucznie usypane z zmielonych muszelek, może wydawać się "ostra pod stopami". Obsługa była bardzo pomocna, uśmiechnieci i zyczliwi - formułą all inclusive na barze była całkiem wporzadku, jednak polecam zapytac się o Ron Miel - ich miejscowy trunek, genialny! Pobyt do ostatniego dnia pomimo mrożącej klimatyzacji był całkiem wporzadku. Animatorzy? Tutaj sugerujemy zmiane firmy obsługującej hotel- poniewaz animatorzy zamiast "zabawiać" gosci, woleli siedzieć z własnymi znajomymi na barze i popijać z nimi piwa. Dopiero ostatniego wieczoru postanowili zorganizowac gre BINGO. Ostatni wieczór tez był dość istotny dla naszych żołądków a dokładnie dla dwóch osób (dwóch naszych kompanów było na miescie i tam postanowili zjeść kolacje). Niestety doszło do zatrucia pokarmowego, stwierdziłbym że no zdarza się, ale widziałem innych paru gości którzy tez nie czuli się najlepiej. A mam pewność, ze zaszkodziło jedzenie z hotelu, ponieważ dwóm naszym kompanom którzy jedli na miescie dnia poprzedniego nic nie było. Transfer na lotnisko i oczekiwanie na opóźniony lot, oceniam dość okej. Czy tam wrócimy? Nie. Czy wrócimy na wyspy kanaryjskie? Na fuerte, raczej już nie. Inne? Być może. Ale warto jednak wybierać Hotel min 4.5gwiazdki w ocenie Rainbow. Bo tutaj jednak rozczarowanie było wielkie. Rozumiem że ten Hotel ma 3 gwiazdki,(rainbowowe 3.5) ale jezeli oferuje usługi o których pisze na własnych folderach które dostarczył podczas zakwaterowania - to niech oferuje je w dobrej jakości, bądź w ogóle je realizuje na przykład masaże, o których była mowa nawet w ulotcce tam na miejscu - a jak sie okazało że salon masazu jest zawalony sprzetem i kartonami. Opinie starałem się pisac już na chłodno, ale mimo wszystko niesmak pozostaje. A no i incydent z karaluchem, który wymagał przerzucenia całego pokoju do góry nogami. Opinię wrzucę również na google aby jednak mimo wszystko uważać na ten hotel.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem