Opinie o Chatur Costa Caleta

Kategoria lokalna: 3

5.0/6
(946 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    maj 2014

    małżeństwo 30.06.2014

    Spędziliśmy w hotelu Costa Caleta 7 dni. Pobyt uważamy za udany z uwagi na ogólne warunki panujące w hotelu, dobre i zróżnicowane jedzenie oraz możliwość korzystania z jacuzzi, siłowni i basenów na dachu hotelu. Niestety nie mieliśmy szczęścia i otrzymaliśmy pokój, którego balkon wychodził nad barem otwartym do 23 a od strony dziedzińca wychodzący bezpośrednio nad basenem, gdzie hałaśliwe towarzystwo z baru przenosiło się po godzinie 23. Niestety przez to, że obsłudze hotelowej udawało się zaprowadzić ciszę nocną codziennie około 1 w nocy i to dopiero po kilku telefonicznych interwencjach, nie możemy powiedzieć, że odpoczęliśmy i byliśmy wyspani. Niestety ku naszemu rozczarowaniu nie udało się wymienić pokoju na inny przez cały pobyt (duże obłożenie). To był duży minus i z tego względu nie polecamy osobom nastawionym na spokojny odpoczynek. Miasteczko przyjemne jednak na pewno opłaca się z niego ruszyć i wypożyczyć samochód i objechać wyspę. Wyspę warto zobaczyć ze względu na ciekawe i zróżnicowane widoki.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Caleta de Fuste

    Jan, Myślenice 08.07.2019

    Hotel ładnie położony,niedaleko promenady wzdłuż oceanu.Blisko do centrum,na plażę.Pokoje codziennie sprzątane,wymiana ręczników.Wyżywienie urozmaicone,każdy znajdzie coś dla siebie.Obsługa miła zarówno w recepcji,jak i w restauracji.Jedyne co pozostawia do życzenia to stan czystości talerzy,filiżanek,szklanek i sztućców-były po prostu brudne,niedomyte.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Fuerteventura

    JOANNA, Gdynia 12.04.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Pobyt ogólnie dość udany. Niestety widok z okna to hotel w remoncie. Po g.7 rano hałas z budowy. Przez 3 dni próbowaliśmy zmienić pokój, bez efektu. Znalazł się 4 dnia, ale uznaliśmy ze znajomymi, że pozostały 3 dni pobytu, to już bez sensu. Jedzenie monotonne, ale dobre i kilka opcji do wyboru. Sama wyspa nie zrobiła na nas wrażenia, mało roślinności, pejzaż wulkaniczny. Takie klimaty też warto zobaczyć, ale raz w życiu wystarczy.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Opinia

    Michał , Kraków 28.07.2019

    -Pokoje ładne chociaż unosił się dziwny zapach jakby wilgoci. - jedzenie bardzo dobre ciekawe kolacje tematyczne wzbogacone atrakcjami np kawa płonąć, niestety napoje gazowane to podróbki coli fanty sprote bardzo slodkie. Atrakcje na basenie wydaje mi się że standardowe choć jednego dnia został nadmuchany ogromny statek zjeżdżalnia bardzo fajna. Opaski przy wymeldowywaniu odcinane. Blisko piaszczyste plaże choć że zrobionymi skalnymi falochronami brak większych fal przy brzegu zależy kto co lubi. Ogólna ocena dobra. Wydaje mi się że na północy wyspy byłoby ciekawiej większe miasteczko i plaże z falochronami jak i bez z dużymi falami. Dziekuje

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Pozytywnie, ale bez entuzjazmu.

    Kasia, Poznań 18.12.2014

    Byliśmy w tym hotelu w ostatnim tygodniu listopada. Ogólnie hotel zrobił na nas pozytywne wrażenie. Pracownicy recepcji byli uprzejmi, ale niezbyt pomocni. Mimo próśb, nie udało się zmienić pokoju na inny - dostaliśmy od strony ulicy, nad garażem, chcieliśmy jakiś ładniejszy widok z balkonu. Codziennie w recepcji słyszeliśmy: next day. Widać, że pokój był remontowany na szybko i bardzo niestarannie - farbą ze ścian pomalowane okoliczne meble: szafa, krzesło, drzwi. Sufit bardzo brudny od owadów. Również czystość kratki wentylacyjnej oraz klimatyzatora pozostawała wiele do życzenia. Zniszczona wanna - niedbale pozaklejana. Rezydenta Małgosia nie była specjalnie pomocna. O odwołanej wycieczce poinformowała nas dopiero w dniu poprzedzającym w godzinach wieczornych, wskazując, iż zwrot wpłaconych pieniędzy (162 euro) nastąpi dopiero na lotnisku przed samym wylotem powrotnym, do którego mieliśmy jeszcze 3 dni. Okolica przepiękna - warto odwiedzić tę wyspę chociażby z uwagi na jej niezwykłe ukształtowanie terenu i spokój - nie jest okupowana przez turystów.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wyjazd udany

    Joanna 12.11.2019

    Byliśmy na pobycie w hotelu Costa Caleta 7 dni, do tego wykupiliśmy wycieczki: Grand Tour Fuerteventura, Tajemnicze Cofete oraz Lanzarote. Każda z wycieczek była ciekawa, jednak gdybyśmy mieli więcej czasu na zaplanowanie podróży sami, wolelibyśmy samochód i we własnym zakresie objechać wyspę. Na Grand Tour Fuerteventura i Lanzarote było zdecydowanie za mało czasu w poszczególnych punktach podróży, do tego były ustalane godziny zbiórek i mimo sumienności w przybywaniu uczestników wycieczek na czas, to nie można było tego powiedzieć o pani przewodnik.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pozytywna

    Jolanta 27.06.2014

    Hotel czysty,miła obsługa poza jednym barmanem.Ręczniki wymieniane prawie codziennie.Fajny taras słoneczny na dachu z małym basenem i dwoma jacuzzi.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    To jest po prostu hotel ***

    Krzysztof 21.03.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Byłem w tym hotelu przed pandemią i wtedy ten hotel aspirował do ****, były kolacje tematyczne teraz już niestety nie ale i tak nie zawiódł. Może poza jednym czystością szklanek, talerzy, sztućców tym powinien się tym zająć hiszpański sanidad. Poza tym warunki oraz wyżywienie adekwatne do ceny. Zawsze były bogate śniadania dla tych co mówią, że codziennie było to samo chciałbym się dowiedzieć co takiego mają w domu?:) Bo niby co ma być na śniadanie poza tym co tu było sałatki z warzyw surowych, sałatki z warzyw gotowanych, sałatki w majonezie, kilka rodzajów serów i wędlin na śniadanie i kolację, możliwość zrobienia omletów czy jajecznicy niczym nie odstępowało to od lepszych hoteli. Przez tydzień pobytu można sobie codzienne wymyślać co innego. Ryby i podstawowe owoce morza dostępne codziennie. Zawsze kilka potraw przygotowywanych przez kucharza na żywo tak na obiad jak na kolację, nie tak jak stwierdził ktoś wcześniej, że tylko kurczak i frytki. Każdy znajdzie coś dla siebie i głodny nie będzie chodził. Fajny taras na dachu z leżakami. Wszędzie blisko. Super plaża niedaleko hotelu oraz fajne charco taki basen naturalny w skałach również obok hotelu. Obsługa hotelowa bez zarzutu. Barman zawsze super można pogadać. Faktycznie drinki robią z jakichś syropów ale można zamówić cubata czy ron blanco&sprite itp bez żadnego problemu. Miasteczko sympatyczne, spokojne i przede wszystkim położone w połowie wyspy więc jest blisko tak na północ jak i na południe. Polecam wynająć samochód w Cicar i zwiedzać wyspę która albo zachwyci albo ktoś powie, że to kupa piachu... ale chyba akurat o te kupę piachu chodzi, żeby tak zostało. Jeśli ktoś potrzebuje wielkich atrakcji, imprez, aquaparków, basenów itd to lepiej wybrać Tenerifa. Ta cynamonowa wyspa (kolor tego piachu:)) ma zupełnie inny charakter. A ten hotel pomimo obniżenia lotów i tak jest bezpiecznym wyborem. Polecam dla świadomych turystów.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Klasa ekonomiczna

    Marta, Warszawa 26.08.2019

    Na plus - fantastyczna promenada biegnąca wzdłuż brzegu oceanu, dwie duże plaże publiczne, atmosfera kurortu dla rodzin z dziećmi, ciekawe wycieczki (Gran Tour Fuerteventura i Lanzarote). Sam hotel - jakość adekwatna do ceny, czyli wariant dla mniej wymagających. Czyste pokoje, miła obsługa. Znaczna część gości to Brytyjczycy, więc kuchnia dostosowana pod ich gusta. W pierwszym tygodniu pobytu monotonna, w drugim pojawiły się ciekawe akcenty kulinarne np. potrawy z kuchni meksykańskej, indyjskiej, wieczór szefa kuchni (w dniu badania ankietowego wśród gości 😉). Na minus zatłoczona część basenowa, nieczynne prysznice przy basenach, brak dostępnych leżanek ("rezerwacje ręcznikowe" widoczne od rana do popołudnia), nieprzyjemny zapach ze studzienek przy basenie i w siłowni. W hotelu dostępne są animacje. Pobyt oceniam jako udany, mimo pewnych uciążliwości związanych z dużą ilością gości w hotelu w tym okresie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Dobre miejsce noclegowe, wyżywienie i warunki średnie

    Maciej 01.08.2019

    Hotel nastawiony na zarobek i ilość turystów, niezłe warunki w pokoju (nielicząć rozjeżdżających się i bardzo miękkich łóżek) w łazience bardzo średnio - zasłona przy wannie zalatywała koloniami, na które jeździłem 15 lat temu. Problem z leżakami, na których cały czas leżały ręczniki.. jedzenie masowe, dużo tłuszczu, produkty nie do końca dobrej jakości, często widać było przerobione produkty z poprzednich posiłków w np. makaronach albo ryżach. Na śniadanie zawsze to samo, nastawione na angielskich klientów na szczęście były jajka sadzone i dobre pieczywo. Drinki z automatów straszliwie słodkie, ale można było łączyć np. wódkę lub z lemoniadą i wtedy dało się coś wypić. Piwo bez smaku. Ogólnie wrażenia pozytywne, jeśli ktoś nie nastawia się na luksusy, hotel będzie dobrą bazą wypadową do zwiedzania tej pięknej i różnorodnej wyspy. Głodny nie byłem, można było spotkać miłych Polaków i pośmiać się przy jakimś drinku.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem