Kategoria lokalna: 3
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy z żoną na wakacjach na początku września. Hotel raczej nudny, zero atrakcji zarówno w hotelu jak w otoczeniu. Hotel nastawiony zdecydowanie na brytyjskich turystów, do tego widać, że przydałby się porządny remont. Brakuje miejsc przy basenach, leżaki nie posiadają regulacji co jest niewygodne do np. Do czytania książek. Jedzenie Ok, ale tu także widać nastawienie na brytyjskich turystów. Piękna linia brzegowa, w odległości 500 metrów od hotelu trochę poprawia ogólna ocenę. Generalnie 3/5.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
pobyt w hotelu costa caleta oceniam pozytywnie obsługa z zasady grzeczna pomocna w znalezieniu optimum dla każdego,rezydent dbał o firmę i klientów w spodób dobry-polecałbym ten hotel.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Szanowni Państwo. Spędziłam tydzień urlopu w tym hotelu. Hotel jest bardzo" przeciętny" . Sprzatanie pokoju odbywało się co kilka dni, ręczniki rzadko wymieniane. W kwestii wyżywienia też bardzo niski poziom. Dominowały owoce z puszek w syropie. Swieże tylko jabłka, babany, czasem gruszka. Desery i ciasta są niejedalne. Mięsa i ryby grilowane, od czasu do czasu owoce morza. Byliśmy w hotelu 3 * na Majorce i standard był nieporównywalny. Przed wyborem tego hotelu należy sie dobrze zastanowić.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedzenie - wybór niby duży, ale poziom bardzo przeciętny. Nudne zwłaszcza śniadania. Basen - jest ok. Obsługa - ok. Okolica - to jest po prostu miasteczko kurortowe więc nie można wiele wymagać. Plaża za to bardzo ładna, jest deptak gdzie wieczorem toczy się życie. Spokojna okolica.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd w październiku bardzo udany. Hotel niestety zrobił na nas złe wrażenie, chociaż nie jesteśmy wymagający i zawsze szukamy czegoś na plus. Pokój czysty, codziennie sprzątany, obsługa pomocna i bardzo miła. Niestety restauracja pozostawia wiele do życzenia, przy większym obłożeniu brakowało czystych sztućców, kieliszków do wina, a nawet talerzy, słabo sprzątane stoliki. Jedzenie w miarę ok. każdy znajdzie coś dla siebie, chociaż mały wybór. Ogólnie hotel sprawiał wrażenie brudnego. Natomiast wyspa jest przepiękna i to rekompensuje wszelkie niedogodności hotelowe. Nie polecam tego hotelu☹️
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na Fuercie byliśmy w końcówce października. Plusy: -blisko do lotniska, transfer trwał 15-20 minut - miła obsługa w hotelu - hotel położony w fajnym miasteczku, sporo restauracji, barów, wypozyczalni aut, 10 minut na dużą piasczystą plażę -dobry kontakt ze strony rezydentki, fajne oferty wycieczek -sprawna, choć stara, klimatyzacja w pokiju Minusy: -hotel dosyć stary, pokoje wymagają odświeżenia - z obu stron hotelu trwa budowa oraz remont drogi, więc trzeba liczyć się z dużymi niedognosciami (kucie młotami od 8 rano) - jedzenie typowe pod Anglików, tłuste, monotonne i słabe desery - przekąski w trakcie dnia to jakieś nieporozumienie, pozostawione przy basenie frytki, burgery z mielonek i trochę ciastek (wszystko potwornie smierdzialo) - słaba oferta drinków, tylko jeden bezalkoholowy, większość to gotowce z automatu, - trzeba uważać z otwieraniem na dłużej drzwi balkonowych ponieważ wszedl nam karaluch, - leżaki bez możliwość regulacji oparcia, trzeba dobrze wybrać, żeby nie leżeć pół dnia w cieniu ponieważ basen jest otoczony z każdej strony budynkiem Generalnie jeśli ktoś nie ma dużych wymagań to może być dla niego okej, my zapłaciliśmy podobne pieniądze, jak za hotele 4 gwiazdkowe, więc trochę się zawiedliśmy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Był to nasz chyba 11 wyjazd na Fuerteventurę do hotelu Costa Caleta chyba 5 .Ostatni wyjazd nie udał się w roku ogłoszenia pandemii. Porównanie poprzednich pobytów w tym hotelu a obecny pobyt to przepaść. Windy dwie nie czynne w części trwały jakieś remonty tak to nazywam bo nie wiele się działo w sensie wykonywanych tam prac. Wyżywienie na pewno nikt głodny nie chodził ,ale w poprzednich latach extra teraz tak sobie. Wycieczka objazdowa po wyspie miernota totalna. Mamy porównanie z poprzednich wyjazdów ,myślę ,że my mieliśmy większą wiedzę na temet wyspy od naszej Pani przewodnik . Zainteresowanie kierownictwa hotelu żadne ,poprzednio zawsze była osoba która chociaż trochę znała język polski . obecnie nic takiego się nie zdarzyło . Czar tym hotelem prysł jak bańka mydlana .Nigdy z niego już nie skorzystamy. pozdrawiam Heba Helena
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po pierwsze robaki chodzące po pokojach, łazienkach i najważniejsze po stołówce. Po drugie bardzo złe jakościowo jedzenie, większość rzeczy z mrożonek, krewetki nieoczyszczone, soki bardzo rozwodnione, drinki z dystrybutora. Brak informacji które drinki są bezpłatne a za które trzeba płacić. W ofercie jest informacja że pokoje częściowo odnowione i może były odnowione tzn. odmalowane albo to po prostu Rainbow ma takie kiepskie pokoje. Śmietnik pod oknem pokoju i sterta połamanych rzeczy. Poza hotelem z jednej strony ruina a z drugiej roboty drogowe (hałas w ciągu dnia, pył, kurz). Brak możliwości skorzystania z balkonu. W oknach dziurawe zasłony. W łazience obtłuczona wanna i zasłonka plastikowa, która niewiele chroni. Z basenów obłazi farba, ruszają się drabinki po których się wchodzi i wychodzi z basenu, zdecydowanie za mało leżaków - jeszcze przed godziną 7.00 rano były pozajmowane no i pracownik chloruje wodę w basenach nie wieczorem tylko około 8.00 rano a basen otwierają o 9.00. Co 3 dni rozkodowywały nam się klucze do pokoju, ponadto drzwi były zepsute i trzeba było je kilkakrotnie zamykać żeby na prawdę były zamknięte (jak panie sprzątały to zastawaliśmy otwarte drzwi). Klimatyzacja nie jest klimatyzacją tylko nawiewem (a w ofercie jest klimatyzacja) , poza tym kiepsko działa a w częściach wspólnych (np. recepcja i restauracja) nie działa. Jedyny plus hotelu to obsługa - bardzo miła recepcja, próbująca mówiąca po polsku i barmani oraz ulotka z podstawowymi informacjami w języku polskim. NA plus także położenie hotelu blisko promenady nad oceanem i blisko centrum rozrywkowego. Niestety to nie są trzy gwiazdki tylko najwyżej 1.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
POLECAM SAMOCHÓD NA DWA DNI W AUTO RAMIREZ MAŁY 30 E PÓŁNOC WYSPY TRASA AJUY-BETANCURIA-CARALLEJO-EL COTILLO . DUŻY WRANGLER (CASCO NA COFETE) 70 E POŁUDNIE WYSPY TRASA SOTAVENTO-COFETE-LA PARED PIĘKNY ZACHÓD SŁOŃCA
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jakoś hotelu w porównaniu do ceny jest przeciętna. Na plus czystość oraz obsługa hotelu. Pokoje sprzątane przez 5 dni w tygodniu. Posiłki różnorodne, aczkolwiek nastawione na angielskich klientów. Każdy znajdzie coś dla siebie. Dużo do życzenia pozostawia stan techniczny poddasza - obdrapane ściany, pobite kafelki i zarośnięty basen skutecznie odstraszały od korzystania z tej części hotelu. Widok z pokoju na część hotelu która była w remoncie - porozstawiane kontenery na śmieci, kable i narzędzia. Sypiąca się dachówka oraz stara szmaty, które na niej zalegały zrobiły na mnie negatywne wrażenie. Codziennie o 6 rano budziła nas śmieciarka głośno zsypująca smieci. Do miejskiej sztucznej usypanej plaży jest 600m, jednak tamtejszy piasek jest niemiły i kamienisty. Do plaży z miękkim piaskiem należy się udać promenada 1km dalej. W tej cenie pozostał lekki niedosyt.