Opinie klientów o IBEROSTAR Selection Fuerteventura Palace

5.6 /6
32 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.7
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Ryszard, Łochowo 22.02.2024
Termin pobytu: luty 2024

Wyspy Kanaryjskie - Fuerta

Warunki bardzo dobre ,a jedzenie jeszcze lepsze.Chociaż mieliśmy wykupiony pokój z bocznym widokiem na ocean to niestety bardziej ten widok był na parking i samochody…. więc dopłaciliśmy do wyższego standardu i wtedy było dopiero super👍.Niestety problemem dla nas byli wszechobecni Niemcy 🙈(90 procent!!),a nas Polaków w tym czasie tylko była „szóstka”🫣no cóż życie … i nie będę tego faktu komentowała . Hotel polecamy i owszem ale my już tam na pewno jeżeli polecimy to nie do tego hotelu. Ogólnie wyjazd oceniam na „piątkę”😉

4.5/6

Iwona, Poznań 26.09.2014

Hotel godny polecenia dla osób ceniących spokojny wypoczynek

Sympatyczny, chociaż bardzo duży obiekt hotelowy, położony przy ładnej, piaszczystej plaży.Pokój (bez widoku na morze) niestety okazał się dość głośny z uwagi na bliskość ruchliwej drogi, ale z każdym dniem było łatwiej:).

4.0/6

Tomasz Michał, Wrocław 02.08.2016

warto ale z innym biurem podróży

Hotel, obsługa, jedzenie, plaża rewelacja. Niestety cały pobyt został zniszczony przez wycieczkę na Lanzarote która kupiliśmy u rezydentki rainbow. Połowę wycieczki byliśmy zdani sami na siebie bez polskojęzycznego przewodnika a gdy jedna z par zadzwonila do rezydentki w tej sprawie usłyszeli ze jest to wycieczka organizowana przez firmę zewnętrzna i tyle zero wyjaśnień zero przeprosin nic. Zawsze z Żoną jeździmy na dodatkowe wycieczki i nigdy ani z Itaka ani z Grecosem nie mieliśmy tak absurdalne sytuacji jak tutaj a zawsze wycieczki były organizowane przez zewnętrzne firmy. Tutaj był chaos, kierowca robił sobie przerwy na tankowanie po godzinie jazdy i byliśmy sami dopiero na drugiej wyspie dołączyła do nas przewodniczka. Ze względu na to następnym razem zastanowimy się dwa razy zanim wybierzemy biuro rainbow Tours.

2.5/6

Marcin, Ożarów Mazowiecki 31.03.2016

Dobry hotel

Dobry hotel w niezlej lokalizacji. 5 minut taksówką do Jandii i 10 minut do Morro Jable. Wyżywienie średnie - pojedyncze potrawy byly nawet dobre, raz byl wieczor z kuchnią hiszpańską i były dobre potrawy. Generalnie albo mało albo prawie w ogóle nie bylo lokalnych dań kanaryjskich Nigdy nie bylo najbardziej charakterystycznych dań kuchni kanaryjskiej takich jak flaki czy kaszanka, czy choćby najbardziej znana Ropa Vieja. Byly tylko ziemniaczki z rozwodnionymi sosami Mojo Picon i Verde. Mięsa średniej jakości i smaku - wszystkie mięsa z grilla zrobione dobrze wysmażone - a statystycznie nie więcej niż 20% ludzi zamawia steki wołowe mocno wysmażone. Wystrój hotelu niezly ale zdarzały się obdrapane ściany - dawno nie było remontu. Sejf w pokoju mikroskopijny - nie mieszczący laptopa, a oczywiście płatny. Winda która miała przycisk tylko do jazdy w dół i nie było fizycznej możliwości przywolania jej do jazdy w górę. Więc trzeba było dosiadać się do innych osób, jechać z nimi w dół a potem w górę. Hotel położony jest na wzniesieniu - pokój byl na piętrze 2 a restauracja na pietrze 6. Z pozytywnych rzeczy podniesiono mi opcję wyżywienia z 2 posiłków do All Inclusive (ale akohole byly sredniej jakości) oraz dano mi Junior Suite zamiast zwyklego pokoju, czego też nie wykorzystałem bo dodatkowy pokój dzienny na wakacjach nie ma zastosowania. Dlatego reasumując ocena na 3 uśmiechy :)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem