Opinie klientów o LABRANDA Bahia de Lobos

5.4 /6
136 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.0
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Iwona, Stalowa wola 28.07.2021

Bahia de Lobos

Chcąc podzielić się swoją opinią, w pierwszej kolejności zapoznałam się z oceną obiektu, pomiędzy tym co było a jest są pewne różnice, zakładam, że ma to związek z sytuacją pandemiczną, pierwszą z różnic jest sprzątanie - jak czytam pokoje były sprzątane codziennie, obecnie sprzątanie odbywa się trzy razy w tygodniu (pon, śr, sob). Dodatkowo czytam o pysznym jedzeniu, czego nie mogę potwierdzić, każdy aspekt hotelu oceniam wysoko poza jedzeniem. Wybierając ten kierunek miałam nadzieję na przepyszne, soczyste warzywa i owoce, w końcu to Hiszpania w sąsiedztwie Afryki, więc idealne miejsce do wysoko jakościowo warzyw, które można spotkać w naszych, polskich sklepach, niestety tak to nie wyglądało, pomidory były zielone w środku, nie dało się ich po prostu jeść. Na pierwszy rzut oka, forma szwedzkiego bufetu zachęcała do nakładania wszystkiego na talerze, jednak po weryfikacji jedzenia, zostawały może z jedna lub dwie potrawy, które dało się zjeść, kiełbaski podawane do śniadania, smakowały jak zmielona tektura z białkiem sojowym. Po 3 dniach stołowania się w hotelowej restauracji, zrezygnowaliśmy z kilku późniejszych obiadów i kolacji. Jeśli chodzi o kolacje tematyczne odbywały się one 3x w tyg, nie było to organizowane w innej restauracji, wszystkie posiłki były podawane w jednym miejscu, a sama forma kuchni np. azjatyckiej poszerzona była o sajgonki, ryż czy kaczkę. Czytam również o pysznych owocach morza, nic mi na ten temat nie wiadomo. Podejrzewam, że akurat trafiliśmy na taki czas - od rezydentki dowiedzieliśmy się, że hotel został otworzony 15.07., nasze wakacje rozpoczęły się 19.07., obiekt dodatowo ma nową nazwę - Bahia de Lobos, być może zmiana właściela i chęć wprowadzania oszczędności ? W każdym razie po takim all inclusive, następnym razem zastanowię się nad ofertą tylko ze śniadaniem. Z dodatkowych rzeczy, które nas zastanawiały to temperatura wody w basenie, w którym brylowała bardzo zimna woda, zastanawialiśmy się z czego może to wynikać, mimo pocovidowej reaktywacji obiektu, basen o głębokości 1.4 m powinien się nagrzać stosunkowo szybko w takim klimacie, dodatkowo obiekt położony jest w dosyć wietrznej nazwijmy to strefie, wychodząc na miasto było o wiele cieplej i mniej wietrznie. Jeśli chodzi o samą obsługę, była ona na wysokim poziomie, pracownicy dbali o dobre samopoczucie gości. Były również atrakcje typu animacje i muzyka na żywo. Sam pokój komfortowy, przydatna klimatyzacja, wygodna łazienka.

3.5/6

Jarosław, Kamień Krajeński 05.09.2020

Fuerta tak ale nie ten hotel.

Udane wakacje pod każdym względem z wyjątkiem hotelu. Rozumiem ograniczenia w związku z sytuacją - część infrastruktury zamknięta, inna z ograniczonym dostępem, jednak klient powinien być o tym poinformowany. Hotel wybraliśmy m.in. ze względu na rozbudowane animacje, których praktycznie nie było czy kolacje tematyczne - też nie było. Wg rezydenta wszyscy o tym wiedzieli od kwietnia, ale klienta nikt nie informuje. Wyżywienie bardzo słabe jak na 4 gwiazdki - śniadania i lunch codziennie to samo, na kolację 2 potrawy się zmieniały, jednak część dań po prostu zimna. Tylko obsługa bardzo miła i pomocna, jednak z wyjątkiem recepcji - albo nic nie mogą zrobić, albo tylko hiszpański...

3.5/6

KORNELIA, JAWORZNO 05.01.2017
Termin pobytu: listopad 2016

bobre 4 gwiazdki

Hotel na dobrym poziomie 4 gwiazdkowym , wymienię tylko mankamenty hotelu , które nie pozwalają ocenić go jako bardzo dobry hotel. Największym minusem w/g mnie jset słabej jakości wyżywienie, wiadomo opcja all nigdy nie sprosta wymaganiom smakoszy lecz można zadbać o wyższą jakość posiłków w hotelu o tym standardzie.Mam jeszcze mały minus za brak minibaru w pokojach. Moja ogólna ocena hotelu jest dobra i polecam.

3.5/6

Małżeństwo 07.07.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Mogłoby być lepiej

Pobyt od 28.06.2018 do 05.07.2018 jeżeli nie przebywa sie w hotelu na martwym basenie tylko jest on miejscem aby wyspac sie i ewentualnie zjesc cos badz napic sie wieczorem kilka drinkow to jest to idealne miesce poniewaz samo miasto Corrajelo jest piekne.Mozna pojechac na wydmy, pojsc do Aqwa Parku oddalonego jakies 200m od hotelu, kupic wycieczke eco buggy i zjechac 7 wulkanow wraz z piekymi wydmami . Warto tez odwiedzic Oasis Park i plaze kamienista w centrum miasta. Obsluga hotelu mila, serdeczna , pomocna wieczorne show zalezy od dnia raz lepsze raz gorsze zwlaszcza gdy animatorka polska nie mowi w naszym języku jedynie jak prowadzila zajecia w mini clubie z dziecmi.Hotel jak i basen czysty pokoje codziennie sprzatane i wymieniane reczniki.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem