Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłem w tym hotelu przed remontem.Na "stołówce było przyjemniej" Te jeżdżace wózki i straszne stuki składanych talerzy to nie 4 gwiazdki tylko stołówka studencka.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wróciłam z tego hotelu , jak przekazałam Pani rezydent na miejscu hotel słaby . Przez pierwsze 3 dni jedzenie bardzo , bardzo słabe . Później lekka poprawa co nie zmienia faktu ze przypomina stołówkę . Alkohole - piwo i wino czerwone Ok , reszta nie nadająca się do spożycia . Ogólnie się starali ale to i tak moje najsłabsze wakacje . Ten hotel to nie są 4 gwiazdki , takie 3 Max 3,5 . Nie wybiorę się tam więcej . Rainbow sprzedał nam ten hotel drogo - rozmawiając z innymi osobami w hotelu - oni byli zadowoleni bo płacili tanio . Ja zapłaciłam i zarezerwowałam wyjazd w ubiegłym roku . Nie doszedł do skutku wiec zmieniłam hotel i zostałam przez biuro potraktowana złe . Na tym wyjeździe nikt nie zapłacił tyle co ja . Oczywiście bonus z ubiegłego roku anulowany i dopłata . Nie polecam nikomu robić żadnych przedpłat . Nigdy już tak nie zrobię bo czuje się oszukana .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wlasnie jesteśmy goścmi w Maxoracie. Hotel jest piękny, a pokoje czyste. Niestety opcja all inclusive, która wykupiliśmy brzmi jak żart. Nie mogę powiedzieć, że zostałem oszukany, gdyż w ofercie pisze, że wyżywienie w miejscach i godzinach wyznaczonych przez hotel. Niestety hotel jedzie na totalnym minimum jakie można, sobie wyobrazić. Piękne bambusowe parasole i lóżka do opalania nad basenem...zapomnijcie, strefa zamknięta, tak jak restauracje. Po 11.30 nie da się znaleźć nic do zjedzenia. Wszystkie restauracje tematyczne (m.in tapas, asian) nie funkcjonują do odwołania. W snack bar przy basenie, również próżno szukać jedzenia lub przekąsek do południa. Od 12.30 jest tam serwowany obiad (i tylko tam, wszystkie inne restauracje są zamknięte!), gdzie próżno szukać różnorodności (burgery jak za 3,50 w Macu, troche warzyw i owoców, jedynie paella wyglądała dobrze). Hotel przyjemny do leżenia i opalania jednak otoczka rozczarowała.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kolejne wakacje w tym hotelu i........ generalnie obiekt wybrany pod kątem niezłej lokalizacji, dużej przestrzeni wewnątrz. Pokoje jak i części wspólne po remoncie i to na DUŻY PLUS jednak wyżywienie i napoje to DUŻY MINUS! Pozamykane restauracje tematyczne. Wszystkie potrawy są smażone - gdyby mogli pewnie zupa również byłaby smażona. Brak kolacji tematycznych! Non stop kurczak na zmianę z wieprzowiną i warzywa na patelni które dzień wcześniej nie "zeszły" jako sałatka. Nieśmiertelna niby "pizza". Po interwencji raz! pojawił się jamon i znikł. Desery nie na miarę hotelu o 4 gwiazdkach. Za to papaya nadrabiała niedociągnięcia. Wino i napoje "mocne" są tylko z nazwy - wielka porażka! Wyżywienie marketowe! Obsługa i serwis szybki na dobrym poziomie. Wszystkie niedogodności nadrabiała swym uśmiechem i pomocą p. Sylwia - szefowa recepcji oraz słoneczna pogoda i ciepły ocean.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje duże i czyste, jedzenie słabe, duże kolejki po wszystko. All inc bardzo słabe. Ręczniki na basen dodatkowo płatne. Ogólnie bardzo średnio.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel tragedia. Z zewnątrz wygląda na fajny ale urok pryska juz w recepcji. Obsługa gości traktuje z buta a po wejściu do pokoju to juz wszystko człowiekowi opada. Nic tylko spakować sie i wracać do Polski. Począwszy od klimatyzacji, która nie działa, telefon stacjonarny żeby skontaktować się z recepcją głuchy, internet chociaż wykupiony extra nie istnieje i zasięg telefonu komórkowego zerowy! Jedzenie tez dramat! Na pół surowe mięso, sałatki w smaku przypominały fermentowane breje. Ten hotel powinien miec max 1gwizdkę!
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zdecydowanie odradzam wybór hotelu. Właśnie wróciliśmy z wypoczynku w hotelu Maxorata w Morro Jable. Niestety mamy przykre doświadczenia ponieważ już drugiego dnia pobytu zostaliśmy okradzeni z wszystkich pieniędzy w pokoju pod naszą nieobecność. Najpewniej zrobił to ktoś z obsługi hotelowej, posiadający kartę do drzwi. Złodziej nie pozostawił żadnych śldów. Sprawa została zgłoszona rezydentce oraz pani na recepcji, która zgłoszenie przyjęła z taką miną jakby to ona była poszkodowana całą sytuacją, a nie my. Nikt naszą sprawą bardzo się nie przejął, a w ramach rekompensaty otrzymaliśmy propozycję darmowego sejfu w momencie, kiedy nie mieliśmy już czego do niego włożyć. Zdaje się, że sytuacje takie są tu nagminne, o czym świadczą częste wizyty policji. Sam hotel jest czysty i schludny, po remoncie. Choć w pokoju u nas jak i u znajomych pojawił się karaluch. Jest otoczony przepięknym ogrodem z egzotyczną roślinnością. Jedzenie smaczne i zróżnicowane. Momentami monotonne, jednak myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Deklarowana w folderach odległość od plaży 250-350 m, to w rzeczywistości ok.1 km, ponieważ hotel nie ma bezpośredniego zejścia do morza. Żeby dostać się na plażę trzeba iść ok 400 m równolegle wzdłuż drogi po czym podobny kawałek pomostem prowadzącym już na plażę. Pobyt zaliczylibyśmy do udanych gdyby nie incydent z kradzieżą. Radzę omijać ten hotel szerokim łukiem.