Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.5/6
EWA ANNA, ZAMOSC 15.10.2021
Przeciętny
Polecam miejsce. Morro Jable to przepiękna, prawie 5 km plaża. Można spacerować i napawać się widokiem oceanu. Są również ciekawe miejsca w okolicy takie jak plaża Sotavento w Costa Calmie.
3.5/6
MAREK, Białkowo GOLUB DOBRZYŃ 28.08.2022
Hotel Maxorata Resort
Plusy: plaża i widok na ocean. Baseny - duże i z pięknym widokiem na ocean. Dobry dojazd do atrakcji wyspy oraz pobliskiego miasteczka. Duży rodzinny pokój z tarasem. Minusy: Po przyjeździe nie było dla nas pokoju. Dano nam pokój, w którym już ktoś był zakwaterowany. Przyjechaliśmy o 23.00 do hotelu zakwaterowano nas do pokoju o 1.00 w nocy. Recepcjonista miał w nosie to, że czekaliśmy w lobby hotelu z małymi dziećmi, które spały nam na rękach.
3.0/6
Piotr, Warszawa 16.01.2020
Wakacje listopad 2019
Jedzenie bardzo dobre, animacje fajne, ale! Mieliśmy wrażenie że ręczniki hotelowe były wymieniane z pokoju 5 do pokoju 6, śmierdzące gdzieniegdzie polane chlorem.... Masakra! Karaluchy spotykane wieczorami, w sumie to normalne przy tak dużym kompleksie wypoczynkowym gdzie jedt kuchnia i stołówka. 3 dnia dostaliśmy bolesnych guzów pod pachami jak się okazało po powrocie do Polski był to gronkowiec którym prawdopodobnie zaraziliśmy się w jacuzzi w strefie spa. Skonczylo się na antybiotyku. Wnioskujemy po tym że gdy bombelki przestały działać została wielką pianą z brudu i woda była bardzo brudna. Ogólnie przestrzegam przed korzystaniem z jacuzzi w każdym miejscu my też już o tym wiemy :)
3.0/6
Paweł, Wrocław 11.05.2024 Termin pobytu: kwiecień 2024
Lekkie rozczarowanie
Byłem w tym hotelu trzeci raz. Jakość obsługi spadła. Sprzątanie, jedzenie na średnim poziomie. W restauracji ograniczana powierzchnia stolików co powoduje, że jest tłoczno i brudno. Obsługa jakby pracowała za karę poza paroma wyjątkami. Panie sprzątające z łaską odpowiadały „dzień dobry”. To że ktoś sprzątał można było zauważyć po wymienionych ręcznikach. Pościel nie zmieniana. Podsumowując hotel zalicza regres w porównaniu do poprzednich lat.