Opinie klientów o Abora Buenaventura

5.3 /6
168 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.2
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Anna, Kolobrzeg 16.04.2017
Termin pobytu: marzec 2017

Świetny hotel!!!

Hotel pozytywnie zaskakuje od samego początku. Pokoje duże, bardzo dobrze sprzątane codziennie. Hotel jest bardzo duży, a nie odczuwa się tłoku w restauracji- duży rozstaw godzin, nieustanne dokładanie potraw, OGROMNY wybór potraw powala, tym bardzie, że hotel ma 3*!!! Nie spróbowałam wszytskich potraw podczas pobytu :) .Bardzo dobry pomysł podziału kolacji na trzy tury, można sobie wybrać, o której będzie się przychodzilo, do wyboru są 18:30, 19:30 i 20:30. A jak komuś mało, do 23- ej są kanapki w jednym z barów, blisko "głośnego" basenu. Animacje- najlepsze, jakie spotkałam na swojej podróżniczej drodze. Tacy animatorzy to skarb hotelu. Pomimo niedużego terenu, obsługa uwija się jak mróweczki i radzi sobie z terenem- leżaki przy basenie po godz. 18-tej ustępują miejsca stolikom z krzesłami, dla wieczornych animacji, które trwają średnio do 22- ej, a bary otwarte do 23. Hotel dysponuje dwoma basenami, ten drugi jest zdecydowanie bardziej cichy, dodatkowo na terenie pomiędzy budynkami i ogrodzeniem wykorzystano przestrzeń na placyki z leżakami, w takiej enklawie spokoju i żaru z nieba :) Wiadomo, że baseny nie są z gumy i miejsca przy nich nie starczy dla każdego, ale hotel naprawdę stara się znaleźć rozwiązanie w każdej sytuacji. Rezydenci bardzo fajnie, sprawnie przedstawili ofertę, pomogli w wyborze oferty- w naszym przypadku było to auto, dzięki pośrednictwu Rainbow nie potrzebowaliśmy zabezpieczenia w postaci karty kredytowej, auto było w pełnym pakiecie ubezpieczeniowym, co w przypadku Gran Canarii jest dość przydatne- parkowanie na stuk jest regułą :) Plaża jest blisko, piękna, zejście po schodach, ale z możliwością zjazdu windą poprzez jedno centrum zakupowe. Playa del Ingles świetne, pełno sklepów, barów, dyskotek. Każdy znajdzie coś dla siebie.

6.0/6

Piotr, Białystok 21.06.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Fantastyczne miejsce na wypoczynek!

Czysto, wesoło, wspaniałe jedzenie! Nie jest to zdecydowanie hotel dla osób poszukujących ciszy i spokoju, ale rodziny z dziećmi czy osoby rozrywkowe znajdą tu wszystko czego potrzebują. Mnóstwo animacji, zabaw, pełna troski obsługa hotelowa i bardzo dobre jedzenie, to gwarancja udanych wakacji. Blisko do plaży, restauracji, klubów czy przystanku autobusowego. Jednym słowem miejsce do którego chce się wracać. Do tego znajduje się blisko lotniska, przez co podróż nie jest męcząca.

6.0/6

Robert, Katowice 24.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

Gran Canaria

Polecam

6.0/6

Paweł, 02.11.2018
Termin pobytu: październik 2018

bardzo dobra

Hotel bardzo dobry, rozmaicone i smaczne jedzenie, bardzo dobra obsługa i ciekawe animacje
115161742
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem