Opinie klientów o Abora Buenaventura

5.3 /6
168 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.2
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Grzegorz, Łowicz 01.03.2018

Drugi raz na Gran Canarii

Zauroczony Gran Canarią(Maspalomas, Playa de Ingels) kolejny raz ( w towarzystwie przyjaciół) wybrałem się na tę wyjątkową wyspę. Tym razem był to hotek Ifa Bunaventura (poprzednio Ifa Continental) . Hotel Ifa bunaventura ogromny, podzielony na dwie strefy, jedna spokojniejsza z pięknym ogrodem, w której to części mieliśmy pokoje( niestety brak ogrzewania nocą dawał się we znaki, było zimno), druga strefa to częśc, gdzie odbywał się animacje- zdecydowanie glośniejsza). Jedzenie dobre, bez problemów dostępne wszsystko o każdej porze. W restauracji bardzo dużo gości (brawa dla obsługi za sprawne sprzątanie), bardzo dużo turystów z Niemiec ( głonie emerytów), leżaki przy basenie zajmowane od 7.00 (to na minus). Hotel blisko promenady , pięknej plaży, sklepów. Pogoda niestety słabsza niż w ubieglym roku, ranki i wieczory 17-18 stopni , najcieplej do 26 stopnie (w ubiegłym roku nawet 30), wieczorami nieraz zrywał się chłodny wiatr. Skorzystaliśmy z dwoch wycieczek Rejs z Puerto de Mogan (wycieczka swietnie zorganizowana 4 godizny na łódce, mielsimy okazję zobaczyć delfiny, latające ryby, coś rewelacyjnego). Druga to Kanaryjskei naj- Las Palmas (lekka porażka) , lokalny przewodnik(który w ubiegłym sezonie jeszcze troche przykładał się do pracy) teraz znudzony niewiele mówił o tej pięknej wyspie, najpierw wytwórna aloesu i zakupy, później ogród botaniczny (akurat jak podjechaliśmy lało przez pół godziny) więc tylko niektórzy chcieli w deszczu zwiedzać, anstępnie 2 h wolnego i poł godzinki przejście przez centrum Las Palmas... Myślę, ze bp Rainbow powinno skorzystać z usług ludzi, którym zależy na pracy , dobrej marce i pokazaniu uroków wyspy (która jest naprawdę piekna)! Podziękowania dla profesjonalnej obsługi Pani Sylwii Jaworskiej:)

5.0/6

KAROL 10.06.2022

Rewelacyjny Hotel

5.0/6

Anna 17.04.2018
Termin pobytu: marzec 2018

Super wakacje z Rainbow Marzec 2018

Bardzo fajny i duzy hotel z bardzo miłą i pomocną obsugą.Jedzienie urozmaicone i przepyszne każdego dnia. Hotel posiada 2 baseny(przy jednym odbywają się animacje i jest głośno a przy drugim spokój i cisza więc każdy znajdzie coś dla siebie ).Pokoje bardzo przestronne i czyste sprzątane codziennie. Ustytuowanie hotelu równiez zasługuje na plus ponieważ do ocenu spacer zajmunie ok 5 min.Miłym akcentem w tym hotelu są wieczorne animacje dzięki którym bardzo fajnie spędza się czas. Pogoda w marcu idealna 25-30 stopni. Jedyny minus jaki bardzo dawał się we znaki to możliwość palenia na terenie całego hotelu( nawet w części wydzielonej do spożywania posiłków na zewnątrz).

5.0/6

Magdalena , Kraków 07.12.2021

Przyjemny hotel

Byliśmy końcem listopada i byliśmy zaskoczeni z pozytywnie zespołem animacji, który przez cały dzień oferował jakieś zajęcia a wieczorem rozrywkę dla wszystkich. Pokoje duże i czyste, sprzątane codziennie. Hotel po remoncie ale co niektórzy mogą się zdziwić jakością wykonania remontu (zwłaszcza łazienki),jednak to w niczym nie przeszkadzało. Jedzenie dobre choć trochę monotonne. Opcja all inclusive 24/h to też fajna opcja. Obsługa bardzo miła.
127282942
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem